Mode & Beauty alle pijlers

visagie cursus

01-02-2015 21:01 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ga binnenkort en visagie cursus volgen. Ik vindt het echt super leuk en ik hou ook van make up. Maar degene wie mij les gaat geven zei dat ik al mijn make upmoet meenemen.

Wat vinden jullie echt heel erg belangerijk om mee te nemen?? Welke kwasten? Foundation, concealer, eyeliner??
Zoals degene die de cursus geeft al zegt; neem gewoon al je spullen mee.

Dat zijn de basis make-up spulletjes als primer, concealer, foundation, blush, bronzer (voor het shapen) oogschaduw, mascara, eyeliner wenkbrauwpotlood en lippenstift en álle bijbehorende kwasten.

Als je 5 verschillende wenkbrauwpotloden / smeerseltjes hebt zoals ik, neem je gewoon de fijnste mee, de miskopen laat je thuis.

Ik neem aan dat je alles mee moet nemen om een reden. Dat ze bijvoorbeeld kan zien wat je nog mist of dat ze je leert hoe je bepaalde dingen voor een andere functie kan gebruiken. Dus neem gewoon alles mee.
quote:JeMappelle schreef op 01 februari 2015 @ 21:29:

Zoals degene die de cursus geeft al zegt; neem gewoon al je spullen mee.

Dat zijn de basis make-up spulletjes als primer, concealer, foundation, blush, bronzer (voor het shapen) oogschaduw, mascara, eyeliner wenkbrauwpotlood en lippenstift en álle bijbehorende kwasten.

Als je 5 verschillende wenkbrauwpotloden / smeerseltjes hebt zoals ik, neem je gewoon de fijnste mee, de miskopen laat je thuis.Miskopen kun je sowieso beter weg doen, want die gebruik je niet. Tenzij... je op deze cursus leert hoe je ze kunt gebruiken zodat het misschien alsnog een favoriet kan worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven