Voetbubbelbad, welke?
zondag 7 november 2010 om 21:12
Jawel!
Ik heb de Homedics HL-200-2EU (oke dit heb ik ff opgezocht, want dat wist ik niet ui mijn hoofd
)
Die verwarmt het water niet zelf, maar er zit wel een ding bij met verschillende opzetstukken om je voeten te polijsten enzo.
Ik weet niet of dat echt polijsten heet hahaha maar in iedergeval is het tegen eelt enzo...
Ik heb de Homedics HL-200-2EU (oke dit heb ik ff opgezocht, want dat wist ik niet ui mijn hoofd
Die verwarmt het water niet zelf, maar er zit wel een ding bij met verschillende opzetstukken om je voeten te polijsten enzo.
Ik weet niet of dat echt polijsten heet hahaha maar in iedergeval is het tegen eelt enzo...
zondag 7 november 2010 om 21:34
Jawel he, ja mij bevalt hij wel, er zit ook een "seagrass" matje in, is een siliconenachtig matje, wat gras moet voorstellen, maar dat is wel heel lekker. Ik zit altijd eerst ff lekker met mijn voetjes te bubbelen, en dan gebruik ik het apparaatje om eelt enzoo te verwijderen. Als mijn voeten dan weer zacht zijn, smeer ik er voor ik ga slapen nog scholl voeten creme op, dan hou ik lekkere zachte voetjes
zondag 7 november 2010 om 21:39
Ja, ik zag een plaatje, ideaal. Vond de harde bultjes op de bodem van mijn voetenbad al niet zo fijn gevoel onder mijn voet, dus die grasmatjes lijken mij geweldig.
Het water, koelt dat niet snel af door die koude lucht bubbels?
Daar heb ik met dat ding van mij geen problemen mee het wordt juist gloeiend heet....
Het water, koelt dat niet snel af door die koude lucht bubbels?
Daar heb ik met dat ding van mij geen problemen mee het wordt juist gloeiend heet....
zondag 7 november 2010 om 21:42
zondag 7 november 2010 om 22:04
Dat is een goed idee zeg!
Zag trouwens op de site van HoMedics bij jouw voetenbad de volgende zin staan.
•Kalmerende warmte helpt het water op temperatuur te houden.
Die zin vond ik wel heel apart
Wat zouden ze daar nou mee bedoelen?
Ik heb nu mega kouden voeten, had zo graag mijn voetenbad gebruikt, maar ja verbranden voeten zijn niet echt fijner
In mijn handleiding stond trouwens het volgende:
Zorg dat het apparaat in een kipveilige omgeving staat
Dat vertalen naar het Nederlands is zo makkelijk nog niet
Zag trouwens op de site van HoMedics bij jouw voetenbad de volgende zin staan.
•Kalmerende warmte helpt het water op temperatuur te houden.
Die zin vond ik wel heel apart
Wat zouden ze daar nou mee bedoelen?
Ik heb nu mega kouden voeten, had zo graag mijn voetenbad gebruikt, maar ja verbranden voeten zijn niet echt fijner
In mijn handleiding stond trouwens het volgende:
Zorg dat het apparaat in een kipveilige omgeving staat
Dat vertalen naar het Nederlands is zo makkelijk nog niet
zondag 7 november 2010 om 22:20
maandag 8 november 2010 om 13:52
Lalaviva, maakt dat voetenbubbelbad van jou eigenlijk veel lawaai? Dat ding van mij wel, niet op stand 1, maar op stand 2 en 3. Een soort van stofzuiger geluid, maar dan iets minder hard.
Als ik tv zit te kijken, moet die wel harder anders versta ik het niet. En als het voetenbad uit is, denk ik oei wat staat die tv hard.......
Als ik tv zit te kijken, moet die wel harder anders versta ik het niet. En als het voetenbad uit is, denk ik oei wat staat die tv hard.......