Mode & Beauty alle pijlers

Volume shampoo, is het wat?

22-03-2010 20:20 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb aardig lang (stijl) haar tot 10 cm boven mijn billen.

Vaak zie ik op straat meiden lopen met van dat prachtige lange haar waar ook nog eens bergen volume in zit.

Mijn haar valt altijd sluik en recht naar beneden! Op zich niet erg, hoor vaak om me heen wat een prachtig haar, maar wil er gewoon wat volume in.

Werken volumeshampoo's? Natuurlijk verwacht ik geen wonderen, maar wat voller uitziend haar zou geweldig zijn.

En zoja welke raden jullie aan?

Ik heb super stijlhaar, dus laagjes knippen werkt ook niet echt....

Tips zijn welkom.
ow en ik heb heel fijn haar, maar wel heel veel....
Lijkt me dat je haar veel te zwaar is om iets van volume shampoo te merken. Ik heb springerig dun haar tot net over mijn oren en ik merk er al nauwelijks iets van.

Doe er schuimversteviger in en fohn het, dan krijg je wel meer volume.

Door het korter te dragen lijkt het meestal meer volume te hebben.

Nephaar toevoegen leidt automatisch tot meer volume

Met een ander kleurtje, highlights of lowlights wil het ook wel eens volumineuzer worden.

Geen verzwarende haarproducten gebruiken, zoals wax, cremespoeling. Of sluikmakende, zoals haarmaskers ofzo.
Ik heb ook fijn haar, ook veel, alleen een stuk korter (nog boven mijn schouders). Ik denk dat met stijlhaar en zo'n lengte het nogal moeilijk is om er echt volume in te krijgen.

Zelf gebruik ik de volume shampoo van de rituals (vooral omdat ie lekker ruikt): pure hammam. met eucalyptus
Ow EllisW die heb ik ook! Echt superlekker qua geur, leuke flesjes ook.
Misschien in lange lagen knippen ??

In ieder geval regelmatig naar de kapper, zodat het vooral onderin niet te dun wordt en lekker gezond blijft.

Volume shampoos zou ik mijn geld niet aan uitgeven

Verder kun je inderdaad wat mousse erin doen en wat 'opfohnen'
Krullers er in?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Even een hele andere invalshoek: als je zulk sluik haar hebt, waar volume weinig overlevingskans heeft, waarom zou je het dan niet wat korter houden zodat er meer model in is te knippen en je zo meer volume kweekt?

Ik heb zelf ook sluik steil haar, en als ik het langer laat groeien, zakt het razendsnel in elkaar. Stylingprodukten zijn erg snel te zwaar, en ik behoef absoluut een kapsel met laagjes. En dan werkt een volume shampoo bij mij prima vervolgens, mits ik het 's avonds was en met handdoekdroog haar ga slapen.
hahah neeee ik wil het ABSOLUUT niet kort! Mag wel ietsjes vanaf...ga denk ik de voorkant in lagen laten knippen.....
Dan denk ik wel dat je tot je sluike haar 'veroordeeld' bent. Je hebt dan helaas gewoon niet het juiste 'materiaal' voor een boel krullen á la "Pam, je haar danst!" (wie kent 'm nog?).
Maakt natuurlijk geen zak uit welke shampoo....

Was het maar zo makkelijk, haha.
Pam had toch niet echt krullen? Pam had toch gewoon goed haar waar zelfs de shampoo waar ze reclame voor maakte niets aan kon verprutsen?

Ik heb trouwens na mijn 26e krullen (nou ja, krulachtige draaihooi) gekregen. Echt raar.
ik ben van superblond(wit) als kind naar bruin haar gegaan....ook raar vind ik haha....maar wel blij ermee hoor...
Big van Lush geeft volume in mijn lange haar, maar het wordt er ook droog van. Maar het is geen wereld van verschil. Gewoon zoeken wat het best bij jouw haar past. Voor volume heb ik echt mousse en een föhn nodig..
Haar wasssen, mousse erin, daarna op je kop droogföhnen, en als laatste droogshampoo op de wortels spuiten, helpt echt!
Volumeshampoo van Andrelon werkt! Ik heb ook heel fijn lang haar en na het wassen voelt het echt dikker/voller aan en dat blijft wel een paar dagen zo
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
volume boost shampoo van schwarzkops professionals de bonacure (BC) lijn. Is shampoo en conditioner van... werkt echt! merk een enorm verschil met de verogende shampoo van dezelfde lijn!.. ook laaagjes doen wonderen, zeker in combinatie met deze shampoo. hij is verkrijgbaar bij kapsalons (bijv cosmo) of bij winkels die kappersartikelen verkopen
Ikke88: heb jij kort of lang haar? Kan me niet voorstellen dat een shampoo volume brengt in lang haar...

Iemand bekend mrt de volumeshampoo van Sante?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven