Mode & Beauty alle pijlers

Vreselijk vette huid

07-01-2009 21:39 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al zo lang ik me kan herinneren heb ik een hele vette huid. Ik heb echt al zoveel crèmes geprobeerd, ik weet het niet meer! Periodes van jarenlang juist géén crème...ik word er gek van.

Daarbij heb ik ook erg snel vet haar, ik was het dagelijks. Tuurlijk wakker ik het daarmee aan, maar op een gegeven moment kun je gewoon niet meer anders.

Heeft er iemand nog een gouden tip?
Tja, ik zeg ook maar wat...
quote:Ley schreef op 08 januari 2009 @ 17:18:

[...]

Dank voor je tip Emma. Ik ga niet alles door elkaar proberen, anders weet ik straks nog niet waardoor ik nou ineens zo'n perfecte huid heb , maar ik ga deze wel onthouden!Dat is nou precies wat ik altijd deed (en nog wel doe) teveel alles door elkaar gebruiken vervangen enzo whehe dan weet ik totaal niet meer wat nou wel en niet heeft geholpen.
Hey,

Ikzelf heb ook een vettige huid, en gebruik sinds kort biergisttabletten, bij mij werkt het! Verder is het bij mij ook zo dat hoe minder zuivel (vooral melk en kaas) ik eet, hoe minder vet mijn huid is. Daarnaast was ik mijn gezicht nu elke avond met, heel simpel, handzeep van Uni Cura (balance) Dat werkt echt goed! Zou het zeker even proberen, mega goedkoop, dus daarvoor hoef je het niet te laten.

Succes!
Hoi Ley,

Heb je al iets uitgeprobeerd van de tips? Ik geloof niet dat je je hormonale huishouding (behalve met de pil) kan beinvloeden.

Ik heb ook last van een vette huid en mijn zus ook (erfelijk belast). Al heel veel geprobeerd (incl. de biergist, vitamines etc), maar er bestaat geen wondermiddel om de structuur van je huid te veranderen vrees ik. Bij mijn moeder is het uiteindelijk na de overgang weer goed gekomen met haar huid en ze heeft met haar 71 jaar nauwelijks rimpels.Hoera, is er ook een voordeel aan de vette huid! Mijn dermatoloog zegt dat alle middeltjes er eigenlijk alleen voor zorgen dat je het gevoel hebt dat er iets gebeurd. Je eet/leeft gezond en dat moet voldoende zijn. Als je HET wondermiddel hebt ontdekt, laat je dan iets weten? Sterkte! Niene
Hoi Nientje,

Ja ik ben bezig met de biergisttabletten. Heb nog helemaal niet het idee dat dit nou het wondermiddel is dat mij gaat helpen. Eigenlijk denk ik er ook een beetje zo over zoals jij. Misschien dat ooit een zwangerschap een verandering teweeg brengt, of misschien toch een andere pil inderdaad.

De overgang is hopelijk nog heeeel ver weg voor mij ;)

Ik blijf de biergist nog een tijd slikken, omdat verschillende mensen zeggen dat het pas na een hele tijd gaat werken, maar eerlijk gezegd heb ik er dus weinig vertrouwen in...

Groetjes, Ley
Tja, ik zeg ook maar wat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven