Vuile sneakers
dinsdag 12 mei 2015 om 22:33
dinsdag 12 mei 2015 om 22:34
quote:viennas schreef op 12 mei 2015 @ 22:15:
Misschien zit het tussen mijn oren, maar ik vind sneakers altijd minder lekker zitten na een rondje wasmachine.
Maak ze altijd in een emmer met sop (sop van wasmiddel) schiin met een borsteltje.
En suede is heel goed te reinigen met speciaal middel van de schoenmaker.Ik heb het ook hoor. Ze voelen altijd zo raar als ze in de wasmachine zijn geweest. Hier ook gewoon sop en een borstel!
Misschien zit het tussen mijn oren, maar ik vind sneakers altijd minder lekker zitten na een rondje wasmachine.
Maak ze altijd in een emmer met sop (sop van wasmiddel) schiin met een borsteltje.
En suede is heel goed te reinigen met speciaal middel van de schoenmaker.Ik heb het ook hoor. Ze voelen altijd zo raar als ze in de wasmachine zijn geweest. Hier ook gewoon sop en een borstel!
dinsdag 12 mei 2015 om 22:36
quote:Desperate_Housewive schreef op 12 mei 2015 @ 22:28:
[...]
De zijkant van zolen maak ik altijd schoon met billendoekjes of allesreinigerdoekjes. Stralend wit na even boenen! Hoeven ze niet voor in de machine oh dat wist ik niet, maar volgens mij vonden ze het best fijn om even te zwemmen in de wasmachine. Lekker in het zonnetje drogen. En er zaten konijnen keutels onder de zolen, best vies om eraf te pulken dus dan maar zo.
[...]
De zijkant van zolen maak ik altijd schoon met billendoekjes of allesreinigerdoekjes. Stralend wit na even boenen! Hoeven ze niet voor in de machine oh dat wist ik niet, maar volgens mij vonden ze het best fijn om even te zwemmen in de wasmachine. Lekker in het zonnetje drogen. En er zaten konijnen keutels onder de zolen, best vies om eraf te pulken dus dan maar zo.
Ja en?
woensdag 13 mei 2015 om 00:16
Met schoensmeer doen en het gaat op gewoon leer lijken.
Ik denk dat ik een nieuwe wasmachine moet kopen als ik ze er in doe.
Ik heb wel de stof van sneaker met een elektrische tandenborstel (oude borstel) gedaan en een fijnwasmiddel. Maar vergeten in te spuiten.....
Ze waren wel schoon. Spoelen met warm water en in een handdoek.
Maar oude sneakers gaan er nooit uit zien als nieuw.
Dus..... lees de vorige post.
Ik denk dat ik een nieuwe wasmachine moet kopen als ik ze er in doe.
Ik heb wel de stof van sneaker met een elektrische tandenborstel (oude borstel) gedaan en een fijnwasmiddel. Maar vergeten in te spuiten.....
Ze waren wel schoon. Spoelen met warm water en in een handdoek.
Maar oude sneakers gaan er nooit uit zien als nieuw.
Dus..... lees de vorige post.
woensdag 13 mei 2015 om 00:36
quote:Miss.Innuendo schreef op 12 mei 2015 @ 22:06:
[...]
Hahaha, jij man
Suede kan je toch niet wassen......
Heb jij niet gewoon een vrouw die verstand heeft van wassen? Lekker traditioneel? Ik word lesbisch. Ik heb ook een vrouw nodig die verstand heeft van wassen. (Mijn suède sneakers wassen ging niet echt... goed, zeg maar.)
[...]
Hahaha, jij man
Suede kan je toch niet wassen......
Heb jij niet gewoon een vrouw die verstand heeft van wassen? Lekker traditioneel? Ik word lesbisch. Ik heb ook een vrouw nodig die verstand heeft van wassen. (Mijn suède sneakers wassen ging niet echt... goed, zeg maar.)
woensdag 13 mei 2015 om 08:54
Als je je sneakers in de wasmachine gooit komen ze er weliswaar blinkend schoon weer uit, maar ze gaan ook veel sneller kapot. Als je wil dat ze nog een tijdje meegaan kan je ze beter met de hand schoonmaken (bijv. sopje met een borsteltje). Suede kan je een suede borsteltje voor halen bij de schoenaker.
vrijdag 19 juni 2015 om 21:03
Hoihoi,
Oh joh wat een herkenbaar verhaal! Ik heb dit áltijd met mijn kleine!
Elke keer als ze terugkomt van buitenspelen de allstars weer helemaal vies...
Om maar over de broeken niks te zeggen!
Heb hier laatst een keer een onderzoekje naar gedaan hoe je het beste die allstars schoon kan maken, check: http://www.nieuwesneakers.nl/sneakers-s ... doe-je-zo/
Hier kun je zien hoe je speciaal all stars schoonmaakt.
Succes en laat me weten hoe het gegaan is!
Groetjes Marjolein
Heb hier laatst een keer een onderzoekje naar gedaan hoe je het beste die allstars schoon kan maken, check: http://www.nieuwesneakers.nl/sneakers-s ... doe-je-zo/
Groetjes Marjolein
zaterdag 20 juni 2015 om 18:23
quote:marjoleinba schreef op 19 juni 2015 @ 21:03:
Hoihoi,
Groetjes MarjoleinSpam
Hoihoi,
Groetjes MarjoleinSpam
Moi
zaterdag 20 juni 2015 om 22:53