Mode & Beauty alle pijlers

Waar koop jij je kralen?

29-11-2008 22:14 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik maak zelf sieraden, maar raak uitgekeken op mn kralenwinkeltje. Waar koop jij je kralen?
Alle reacties Link kopieren
Koop je ze op internet????
Alle reacties Link kopieren
Veelal via internet. Als je bij marktplaats zoekt op kralen, kom je ook een heleboel winkeltjes tegen. Ook koop ik vaak in op handwerkbeurzen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Zelf maak ik leuke kettingen en armbanden van glaskralen. Ik vind ze echter niet goedkoop. Via de website Mode accessoires kwam ik de Pandorashop tegen. Hier haal ik nu mijn glaskralen vandaan.



Groetjes en succes,



Claire van Weegen
Er gaan echt weken maanden jaren voorbij dat ik geen kralen koop eigenlijk......
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar jaar geleden een kralenmanie gehad. Toen kocht ik m'n kralen o.a. bij kralenpost.nl
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 29 november 2008 @ 23:13:

Er gaan echt weken maanden jaren voorbij dat ik geen kralen koop eigenlijk......Echt? Nooit achter jou gezocht
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ze niet, maar als ik ze zou kopen niet bij een kralenwinkel in ieder geval, maar online.



Misschien is het een idee om op een kralenforum te gaan kijken voor tips en webhops?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die kralen hype net zoiets als die dakpannen met servetten hype, gaat echt totaal aan mij voorbij.

of drie D kaarten!!!
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd koop ik bijna nooit meer kralen, toen ik dat nog wel deed kocht ik ze meestal via internet, op markten in Delhi en Bangkok, en af en toe ook nog wel eens een paar in een winkel in Amsterdam.
quote:sarah2ndlife schreef op 30 november 2008 @ 09:42:

Ik vind die kralen hype net zoiets als die dakpannen met servetten hype, gaat echt totaal aan mij voorbij.

of drie D kaarten!!!Maar het theezakjesvouwen, daar was je dan weer niet van af te slaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog in mijn scrapbook-fase, maar ik volg dit topic alvast voor mijn volgende hobby.
zelf maken is ook een optie, met fimo. Is weer eens wat anders en ook gaaf.
Alle reacties Link kopieren
www.kralenabonnement.nl Ik doe het zelf niet hoor, maar ik ken best wat mensen die wel met die kralen in de weer zijn, vandaar dat ik die site ken.
Alle reacties Link kopieren
De Beadies vind ik wel leuk, zit sowieso in Groningen en Amsterdam, misschien ook wel in andere steden maar dat weet ik verder niet.
Alle reacties Link kopieren
kralenwebwinkel (veel pakketten) en kralenboutiquemonique (veel individuele kralen).



Was de laatste keer alleen niet zo handig dat pas bij ontvangst van de kralen werd aangegeven dat een bepaalde kraal er niet meer was. Ik "plan" mijn kettingen allemaal van te voren en plaats dan een bestelling. Nu zit ik dus met een incomplete hoeveelheid kralen en een tegoed bij die winkel... (Toch maar eens kijken of ze ze al weer binnen heeft zodat ik de ketting alsnog kan maken).
Alle reacties Link kopieren
Ik koop mijn kralen meestal op internet bij youriginal beads en kralenkwarts. Het meeste haal ik bij youriginal beads omdat ik veel werk met natuurlijke kraaltjes en complete strengen koop. De voorraden staan op de website, dus ik krijg altijd wat ik bestel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven