Mode & Beauty alle pijlers

Waar laat ik mijn make-up

26-01-2019 14:52 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door gezinsuitbreiding komt de kamer waar ik nu mijn bescheiden hoeveelheid make up spullen heb staan te vervallen( het wordt een kinderkamer. Nu ben ik aan het bedenken waar ik mijn make-up ga laten. Qua hoeveelheid past alles op 1 plank van 20x 60cm.

Nu dacht ik zelf aan een kastje in de badkamer, lekker makkelijk ‘s ochtends. Ik zou er een kastje met die spiegel meer kunnen hangen en mijn make-up bij de hand hebben als ik hem wil gebruiken . Mijn man denkt echter dat het vocht niet goed samen gaat met make-up hij stelt zelf de slaapkamer voor echter is daar niet veel plek en zou de make-up in mijn kledingkast moet je staan en is er geen handige plek om daar mijn make-up te doen. Wat denk jullie en hebben jullie nog leuke suggesties?
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Huh gewoon in een kastje in de badkamer kan echt prima!
Zoveel mogelijk op je gezicht doen en de lege verpakkingen weggooien.
Ik heb het ook in de badkamer staan. Geen probleem met vocht en een ideale plek juist.
La_Rico schreef:
26-01-2019 14:53
Zoveel mogelijk op je gezicht doen en de lege verpakkingen weggooien.
:rofl:

Gewoon in de badkamer inderdaad.
De make-up die je dagelijks gebruikt in de badkamer en de rest in de slaapkamer?
Badkamer dus
Wij hebben een grote spiegel in de badkamer, met daarachter een kastje voor make up enzo. Scheelt plaats!
Wat ik dagelijks gebruik staat in de badkamer, de rest in een apart ladekastje. Vroeger in slaapkamer, nu in gang.
Spiegelkast in de badkamer, liefst een met verlichting zodat je goed licht hebt bij het opmaken.

Wij hebben deze, is een fijne.
https://m2.ikea.com/nl/nl/p/storjorm-sp ... -40248122/
Hier ligt alles in de badkamer. Nooit problemen gehad met vocht.
You know what, take off your cranky pants and go take a nap, all right?
Toch plank aan de muur in slaapkamer, krukje erbij en spiegel er boven? Neemt toch niet zoveel ruimte in beslag?

Dit werkt overigens alleen als jij niet eerder opstaat dan je vriend.
Ik heb een grote spiegel in de slaapkamer en daar ook de make-up. Ik heb wel een hele grote hoeveelheid make-up, het meeste zit in kasten opgeborgen. De make-up die ik dagelijks draag in de laden van de kaptafel en erop. Voordeel van de slaapkamer vind ik het betere (natuurlijke) licht. Heel precies kunnen werken.
Een zit plek creëren in de slaapkamer gaat niet. Ik denk dat ik inderdaad gewoon voor de badkamer ga. Fijn om te horen dat het bij jullie geen problemen oplevert.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Gewoon in de badkamer dus. Wel opletten op de houdbaarheid als de verpakking aangebroken is. Make-up is veel minder lang houdbaar dan je zou denken.

Je kan evt aan de zijkant binnenin de kast een papiertje schuiven/plakken met wanneer je iets open hebt gemaakt.
Ik heb een bakje in de keuken. .s ochtends bij het ontbijt maak ik me op.
In een make up tasje/beauty case?
Ik heb een houten uitklapnaaidoos waar ik make up in bewaar. Superpraktisch!

Afbeelding
Ik heb niet zoveel, past met gemak in een make up tasje.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik heb foundation, poeder, vier oogpotloodjes en een mascara. Gewoon in een tasje in de badkamer. Ook nog een lippenstift in mijn handtas, voor hoogtijdagen of als ik op een (pas-) foto moet.
Ik heb een la in een kast vol, en wat ik dagelijks gebruik in de badkamer. Maar wissel dat dus af.
hoe kan een mens zoveel make up hebben?
Na een jaar is het toch over de datum?
geen make up meer kopen :D
S-Meds schreef:
26-01-2019 17:35
hoe kan een mens zoveel make up hebben?
Omdat het leuk is :-D en ik wil keuze hebben. Verschillende kleuren blush. Verschillende soorten finish qua foundations. Highlighters. Mascara’s die je uitprobeert. Oogschaduw. Primers. Stapelt gauw op als je into make-up bent hoor. Dingen die ik niet meer gebruik geef ik wel weg of verkoop ik. (Wanneer het hygiënisch mogelijk is, pompverpakkingen enz)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven