Waar laat ik mijn make-up
zaterdag 26 januari 2019 om 14:52
Door gezinsuitbreiding komt de kamer waar ik nu mijn bescheiden hoeveelheid make up spullen heb staan te vervallen( het wordt een kinderkamer. Nu ben ik aan het bedenken waar ik mijn make-up ga laten. Qua hoeveelheid past alles op 1 plank van 20x 60cm.
Nu dacht ik zelf aan een kastje in de badkamer, lekker makkelijk ‘s ochtends. Ik zou er een kastje met die spiegel meer kunnen hangen en mijn make-up bij de hand hebben als ik hem wil gebruiken . Mijn man denkt echter dat het vocht niet goed samen gaat met make-up hij stelt zelf de slaapkamer voor echter is daar niet veel plek en zou de make-up in mijn kledingkast moet je staan en is er geen handige plek om daar mijn make-up te doen. Wat denk jullie en hebben jullie nog leuke suggesties?
Nu dacht ik zelf aan een kastje in de badkamer, lekker makkelijk ‘s ochtends. Ik zou er een kastje met die spiegel meer kunnen hangen en mijn make-up bij de hand hebben als ik hem wil gebruiken . Mijn man denkt echter dat het vocht niet goed samen gaat met make-up hij stelt zelf de slaapkamer voor echter is daar niet veel plek en zou de make-up in mijn kledingkast moet je staan en is er geen handige plek om daar mijn make-up te doen. Wat denk jullie en hebben jullie nog leuke suggesties?
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
zaterdag 26 januari 2019 om 15:08
Spiegelkast in de badkamer, liefst een met verlichting zodat je goed licht hebt bij het opmaken.
Wij hebben deze, is een fijne.
https://m2.ikea.com/nl/nl/p/storjorm-sp ... -40248122/
Wij hebben deze, is een fijne.
https://m2.ikea.com/nl/nl/p/storjorm-sp ... -40248122/
zaterdag 26 januari 2019 om 15:25
Ik heb een grote spiegel in de slaapkamer en daar ook de make-up. Ik heb wel een hele grote hoeveelheid make-up, het meeste zit in kasten opgeborgen. De make-up die ik dagelijks draag in de laden van de kaptafel en erop. Voordeel van de slaapkamer vind ik het betere (natuurlijke) licht. Heel precies kunnen werken.
zaterdag 26 januari 2019 om 15:52
zaterdag 26 januari 2019 om 16:07
zaterdag 26 januari 2019 om 18:00
Omdat het leuk is