Mode & Beauty alle pijlers

waar laat je het?!

30-11-2013 17:44 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar laten jullie je spullen (geld, phone, sigaretten en dergelijke) als jullie gaan stappen met kleding zonder zakken? Ik baal ervan dat ik steeds mijn kleding afstem hierop, omdat ik geen tas mee wil slepen op de dansvloer....
Telefoon laat ik thuis.

Ik heb bij de hema zo'n bh wallet gehaald, daar gaat mn geld in.

Roken doe ik niet.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik neem altijd zo'n klein tasje mee. Waarom wil je dat niet?

Ik zou het nooit in mn zakken doen, daarin zie je alles zo zitten.
http://plazilla.com/beha-met-zakjes-de-nieuwste-trend

Zulk soort tasjes gebruik ik daarvoor.

Harrots: thnx voor die tip! Die ga ik zeker kopen, maar heb ik vanavond helaas weinig aan

Een tasje meenemen met dansen vind ik niet fijn, omdat hij dan of meewiebeld, of van mijn schouder gaat zakken en ik steeds het tasje weer omhoog moet hijsen.
In je laarzen of decollete?
Toen ik nog rookte deed ik m'n geld in m'n pakje sigaretten. En van mijn sleutelbos nam ik alleen de huissleutel mee en die ging ook in mijn pakje sigaretten. En vervolgens hield ik dus de hele avond mijn pakje in m'n hand Vriendinnen deden dat ook allemaal. Tegenwoordig neem ik een heel klein ieniemini schoudertasje mee. Daar past precies mijn telefoon in, wat geld en m'n sleutels.
quote:boerderijgeit028 schreef op 30 november 2013 @ 18:01:

In je laarzen of decollete?Ooooh jaaaa!!! Dat zag je vroeger heel veel!
Ik heb meestal wat briefgeld in mn broekzak. Maar als ik iets zonder zakken aanheb stop ik mn spullen in de binnenzak van mijn jas en deze hang ik in de bewaakte garderobe. Als dat ook niet kan: je vrienden lief aankijken of toch maar een tasje mee.
Een schoudertasje.
quote:smurfet schreef op 30 november 2013 @ 17:59:

Harrots: thnx voor die tip! Die ga ik zeker kopen, maar heb ik vanavond helaas weinig aan

Een tasje meenemen met dansen vind ik niet fijn, omdat hij dan of meewiebeld, of van mijn schouder gaat zakken en ik steeds het tasje weer omhoog moet hijsen.Die schoudertasjes hebben lange hengels en kan je dus overdwars dragen. Van meewiebelen heb ik nog nooit last gehad. Mijn vriendinnen hebben meestal ook van die tasjes, en ik heb nog nooit iemand horen klagen over in de weg zitten ofzo.
Zo'n canvas tasje danst best fijn vind ik altijd.
Met mijn minimaatje borsten helaas geen fatsoenlijk decolleté

In mijn laarzen vind ik een goed idee! In ieder geval het proberen waard. Fietssleutel doe ik dan wel in mijn jas, want als mijn jas gejat wordt ga ik toch met de taxi ipv met fiets naar huis :-D

Andere tips blijven welkom uiteraard, maar alvast bedankt voor het meedenken!
quote:smurfet schreef op 30 november 2013 @ 17:59:

Een tasje meenemen met dansen vind ik niet fijn, omdat hij dan of meewiebeld, of van mijn schouder gaat zakken en ik steeds het tasje weer omhoog moet hijsen.

Hang het hengsel dwars over je schouder. Doe ik ook altijd.

Dat gewiebel van een tasje kan ik beter hebben dan dat geprik van allerlei voorwerpen in m'n BH
Telefoon en geld in mijn laars. Roken doe ik niet.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Die goeie ouwe tijd *droom*

Toen ik nog anti-tas was stopte ik ook alles in mijn laarzen. en tussen mn borsten.

Vriendin van mij had altijd een kleine portemonee aan een sleuttelhanger die ze dan om haar bh bandje deed. Ook ideaal.

Heb zelf ooit nog een armband gehad waar je geld in kon proppen, heel handig.

Kan je evt zelf maken van stof, maak je dan van een mooi stofje of iets wat bij je kleur kleding past. Rits erin en de zijkant kan je of dmv een knoop vastmaken of klittenband.
Ik heb altijd een weekendtas bij me
Ik heb ooit n boxershortje gehad met zakken voor en achter.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik heb een enkeltasje. Is gewoon een stuk stof met een rits erin die je om je been plakt met klittenband. Ik draag alleen geen skinny's dus dan kan het ook gewoon.

Telefoon doe ik in mijn broekzak. Roken doe ik niet.
ooohh... vroegaaah dansten mijn vriendinnen en ik in een kringetje en hadden we al onze tassen in het midden daarvan op de grond gezet
Klein tasje mee. Lijkt me de enige handige oplossing.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
Telefoon kan ik nog wel kwijt in mijn bh, maar een sleutel wordt lastiger, laat staan losgeld
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
Geld uit je bh halen bij de bar vind ik een ordinair gezicht.
Doreia, 15 minuten geleden

ooohh... vroegaaah dansten mijn vriendinnen en ik in een kringetje en hadden we al onze tassen in het midden daarvan op de grond gezet

Annie??

(hou jij m'n tasje even vast, want die gozer...)

ik neem wel een tasje mee. Die ik dan aan een bar hang waarop hij gejat wordt..,.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven