Wanhopig haar
donderdag 14 mei 2020 om 21:46
Hoi hoi,
Jarenlang heb ik mijn haar blootgesteld aan de meest agressieve producten (verf, ontkleuring,..). Nu ben ik op een punt gekomen dat ik mijn haar niet meer wil verven maar gewoon wil laten uitgroeien..
Ik ben radeloos wat betreft de conditie van mijn haar. Erg droog, pluizig, lelijke gespleten punten, korte stukken in mijn haar,.. wie heeft tips voor mij? Ik heb al erg veel producten geprobeerd en heel wat geld hieraan uitgegeven. Ik laat netjes om de 3 maanden mijn puntjes bijknippen. Verschillende kapsters zeggen steeds dat mijn haar niet beschadigd is maar gewoon erg droog. Toch voelt dit voor mij anders, mijn korte stukken breken volgens mij gewoon af doordat het beschadigd is?
Mijn 'uitgroei' glanst een stuk meer dan mijn lengtes. Voel mij erg hopeloos als ik naar mijn haar kijk.
Iemand ervaringen/tips?
Jarenlang heb ik mijn haar blootgesteld aan de meest agressieve producten (verf, ontkleuring,..). Nu ben ik op een punt gekomen dat ik mijn haar niet meer wil verven maar gewoon wil laten uitgroeien..
Ik ben radeloos wat betreft de conditie van mijn haar. Erg droog, pluizig, lelijke gespleten punten, korte stukken in mijn haar,.. wie heeft tips voor mij? Ik heb al erg veel producten geprobeerd en heel wat geld hieraan uitgegeven. Ik laat netjes om de 3 maanden mijn puntjes bijknippen. Verschillende kapsters zeggen steeds dat mijn haar niet beschadigd is maar gewoon erg droog. Toch voelt dit voor mij anders, mijn korte stukken breken volgens mij gewoon af doordat het beschadigd is?
Mijn 'uitgroei' glanst een stuk meer dan mijn lengtes. Voel mij erg hopeloos als ik naar mijn haar kijk.
Iemand ervaringen/tips?
donderdag 14 mei 2020 om 21:54
donderdag 14 mei 2020 om 22:06
Maak n kommetje olijfolie of argan olie warm. Masseer dat in je haar. Doe er n plastic zak omheen. En n warme handdoek,
Slaap er n nacht mee. .volgende ochtend goed uitwassen.Ik vind het altijd n opknapper voor mijn haar.
Als je veel werk altijd hebt met je haar. Doe het dan als je de volgende dag vrij bent.
Slaap er n nacht mee. .volgende ochtend goed uitwassen.Ik vind het altijd n opknapper voor mijn haar.
Als je veel werk altijd hebt met je haar. Doe het dan als je de volgende dag vrij bent.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 14-05-2020 22:09
16.95% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 14 mei 2020 om 22:19
donderdag 14 mei 2020 om 22:22
Ja ik smeer het nou ook op m'n tieten maar die blijven gewoon hetzelde
donderdag 14 mei 2020 om 22:34
donderdag 14 mei 2020 om 22:36
Ja idd, maar dit kan natuurlijk nog heel erg lang duren vooraleer mijn hele coupe mooi gezond zal zijnrumforviva schreef: ↑14-05-2020 22:30Als je uitgroei mooi glanzend is, dan is dat toch juist hoopvol in plaats van hopeloos?
donderdag 14 mei 2020 om 22:37
Ik heb stijl haar en normaal redelijk dik. Het laatste jaar zijn ze dunner geworden. Heb wel heel veel haar. Ik gebruik vooral producten op plantaardige basisSallySpectra* schreef: ↑14-05-2020 22:31Wat voor haar heb je? Dik , fijn, krul, slag, stijl?
Wat voor producten gebruik je nu?
donderdag 14 mei 2020 om 23:18
vrijdag 15 mei 2020 om 00:31
Iets wat je jaren lang kapot hebt gemaakt met rottig spul krijg je nu éénmaal niet op 3 maanden terug recht-getrokken.
Ik vrees dat de rommel er toch echt letterlijk zal moeten uitgroeien.
Ik zou de boel dus zelf zo kort mogelijk laten wieken. In bob-vorm of tot net onder je oren ofzo.
En ik zou die punten tijdelijk opschroeven naar elke 2 maanden.
Zoveel te rapper dat ze weg zijn, zoveel te beter.
Ik vrees dat de rommel er toch echt letterlijk zal moeten uitgroeien.
Ik zou de boel dus zelf zo kort mogelijk laten wieken. In bob-vorm of tot net onder je oren ofzo.
En ik zou die punten tijdelijk opschroeven naar elke 2 maanden.
Zoveel te rapper dat ze weg zijn, zoveel te beter.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben