Mode & Beauty alle pijlers

Warmterollers?

06-10-2016 15:05 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil misschien een set warmterollers kopen.

Heb wel eens geprobeerd om krullen te maken met een krultang en ook met een stijltang. Beide geen succes. Ben nogal een klus met die dingen... Vroeg mij af of warmterollers handiger in gebruik zijn? Welke set zouden jullie mij aanraden?
Wat gaat er precies mis met het krullen met een stijl- en krultang? Véél oefenen en YouTube tutorials bekijken wil vaak ook helpen
Die handeling is te moeilijk voor mij. Komt dat ik erg tril met mijn handen.
Ik heb een Carmenset maar gebruik die niet vaak meer. Ik vind die klittenbandrollers prettiger en afhankelijk van je tijd gewoon laten drogen of af en toe even de fohn erop zetten.

Hoe lang is je haar en wil je echt krullen of bijv. golven?
ik heb dik zwaar haar en vind een carmen set ideaal. Je moet wel genoeg mouse en haarspray gebruiken. En een serum is ook fijn, daardoor word je haar niet super hard. succes!
Ik gebruikte ooit van die rollers die je moest opwarmen in een pannetje kokend water. Waren top, kreeg ik een veel sterkere krul mee dan met mijn Carmen set
quote:thee schreef op 06 oktober 2016 @ 15:13:

Ik heb een Carmenset maar gebruik die niet vaak meer. Ik vind die klittenbandrollers prettiger en afhankelijk van je tijd gewoon laten drogen of af en toe even de fohn erop zetten.

Hoe lang is je haar en wil je echt krullen of bijv. golven?Mijn haar komt net over mijn schouders. Heb stijl, fijn veel haar en is mega glad. Wil wel echte krullen.
Wat ik zo lekker vind aan mijn Carmenset is dat als ze er in zitten ik even wat anders kan doen. Nagels lakken, kleren uitzoeken/strijken of gewoon even wat eten en relaxen. Vlak voor dat ik dan de deur uit moet haal ik de rollers er uit, houd mijn hoofd op de kop, gooi de krullen los en spuit er haarlak in.

Het zetten gaat mij ook makkelijker af. Ik kan één roller er met twee handen in draaien en brand mijn vingers niet. Dat is bij een krultang wel anders.
Ik heb een carmenset. Die bevalt echt prima! Het is wel even werk, maar dan heb je ook wel wat
Heb onlangs dit topic geopend. Misschien heb je wat aan wat tips die ik kreeg over o.a. het volumepoeder.
Ik ben er geen fan van. Ik gebruik foamrollers of papillotten en ga onder de droogkap zitten (of slaap er een nachtje mee)
Pinda Kaas, Waarom ben je geen fan van warmterollers?

Die Carmenset had ik al wat op het oog.

Maar ik had ook een van Babyliss gezien. Met clip rollers. Die leek me opzich ook wel fijn. Omdat je dan niet met een klem hoeft vast te zetten
sommige systemen om de kruller vast te zetten in het haar geven een lelijke knik vlak bij de haarinplant.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb en een krultang en een carmenset. Het makkelijkst qua gebruikersgemak is de carmenset, nadeel van de carmenset is het wachten tot de rollers helemaal afgekoeld zijn. Carmenset vind ik mooiere en langerhoudende krullen gegeven.
quote:retrostar schreef op 06 oktober 2016 @ 20:52:

sommige systemen om de kruller vast te zetten in het haar geven een lelijke knik vlak bij de haarinplant.

Ja klopt ja. Ik kwam daar ook achter en heb toen dit soort kappersklemmen er bij gekocht:

http://www.multihair.nl/i ... 1%20hot%20rods%20klem.jpg
quote:retrostar schreef op 06 oktober 2016 @ 20:52:

Aan knikken in het haar heb ik zon hekel. Heb ik ook altijd als ik een haarelastiek uit mijn haar haal. Zo vervelend.

En die elastieken die op zon oude telefoonsnoer lijken, vind ik er altijd stom uitzien bij anderen.
Die rollers die je in een pannetje met water moet verwarmen , kruidvat verkoopt ze nog.
Ik zweer ook bij de Carmen set, die is echt veel beter dan van Babyliss.

En zoals al gezegd, in de tussentijd doe je bv je make-up, aankleden of wat anders.

Ideaal.
Ik heb deze mooie set gekocht op MP voor 7,50, amper gebruikt. En doet het nog steeds en gebruik ik 2x per jaar. Zou je ook kunnen doen.

En ik heb er ook grote klemmen bij.
Ik ga toch maar voor de Carmen set.\

@ Goede-fee, Goed idee om op MP te kijken. Daar had ik nog niet aan gedacht.

Maar ga ik zeker doen. Wie weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven