Wat bij bordeaux rode blazer?
woensdag 28 oktober 2015 om 22:03
Ik heb een tijd geleden een bordeaux rode blazer gekocht. Niet van een glanzende stof maar hele soepele stof. De blazer zit heerlijk, maar ik heb het eigenlijk alleen met de combinatie grijs/zwart aan. Grijs (donker of licht) t-shirt eronder en dan op een grijze / zwarte broek/rok of een spijkerbroek. Eigenlijk weet ik niet zo goed wat voor andere kleuren er nog meer bij zouden passen om het totaal wat minder grijs te maken. Iemand hier misschien tips??
Het lijkt her wel wat op, maar dan geen rits op de zakken.
blazer
Het lijkt her wel wat op, maar dan geen rits op de zakken.
blazer
woensdag 28 oktober 2015 om 22:11
woensdag 28 oktober 2015 om 22:30
woensdag 28 oktober 2015 om 22:31
Ik had het jasje nu bij een sollicitatiegesprek aan, dus op een jeans kon dan weer niet. Dus nu was het een donkergrijze rok, lichtgrijze top en dat jasje. Maar vond het zo saai, maar wist even niets anders. Maar hier krijg ik al weer inspiratie. Vindt het altijd zo moeilijk om kleuren met elkaar te combineren, wat kan wel en niet bij elkaar? Zie het zelf gewoon niet echt.
woensdag 28 oktober 2015 om 22:35
Tip:
Zoek een overzicht van kleuren, tinten en hun (Engelse) namen.
Google is je vriend qua combinaties en inspiratie als je de juiste termen maar weet, dus begin bij het leren van kleuren namen en stofsoorten.
Andersom googlen kan ook; bijv burgundy outfit color fail oid.
Zodat je voorbeelden vindt van wat niet staat.
Leuke hobby voor de verloren momentjes
Zoek een overzicht van kleuren, tinten en hun (Engelse) namen.
Google is je vriend qua combinaties en inspiratie als je de juiste termen maar weet, dus begin bij het leren van kleuren namen en stofsoorten.
Andersom googlen kan ook; bijv burgundy outfit color fail oid.
Zodat je voorbeelden vindt van wat niet staat.
Leuke hobby voor de verloren momentjes
woensdag 28 oktober 2015 om 22:51
https://www.themusthaves. ... rood-trendkleur-van-2015/
Bruine broek
Bruine broek
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 2 november 2015 om 10:31
Ik had wel alles gelezen maar nog niet teruggereageerd. Dank jullie wel voor de tips. Heeft mijn blikveld wat geopend en nieuwe combinaties opgeleverd...
@Wikka, dat vind ik juist het moeilijke, voor mij kan alles terwijl ik weet dat in het algemeen niet alles kan. Ik heb ooit ook een keer zo'n kleurenanalyse gedaan dus die heb ik er ook weer bijgezocht.
Dus nogmaals bedankt allemaal!!
@Wikka, dat vind ik juist het moeilijke, voor mij kan alles terwijl ik weet dat in het algemeen niet alles kan. Ik heb ooit ook een keer zo'n kleurenanalyse gedaan dus die heb ik er ook weer bijgezocht.
Dus nogmaals bedankt allemaal!!