Mode & Beauty alle pijlers

Wat draag jij 's nachts in bed?

08-10-2019 23:20 267 berichten
Een forumster vond het vreemd dat mensen 's nachts kleding aan hun lijf hebben.

Bij deze dus de vraag ... Wat heb jij 's nachts (of overdag - als je nachtwerk doet) aan als je in je bed ligt?
Op een doorsnee herfst- of lente-nacht.

Wat draag jij 's nachts in bed?

Totaal aantal stemmen: 294

Een pyjama (22%)
Een nachtjapon / big shirt / t-shirt (24%)
Ik slaap naakt (37%)
Iets anders (17%)
LadyL0101 schreef:
09-10-2019 08:49
Naakt. Man ook. ieder onder ons eigen dekbed, want man heeft het altijd warm en hij wil het onderste stuk niet ingestopt en ik wel. Ook geen lepeltje lepeltje gedoe dus. :whip:
Met twee dekbedden (ook zo'n man die net doet alsof het warm is) doen wij wel gewoon lepeltje lepeltje, gewoon die dekens een beetje gedakpand en ik onder het dubbele stuk.
Alle reacties Link kopieren
Big shirt of zijdeachtig ponnetje en slip. Manlief alleen boxer.
Samen onder een litsjumeaux dekbed.
Al 37 jaar. In hotels altijd 2 aparte dekbedden vinden wij heel ongezellig.
Puz_n_Boots schreef:
09-10-2019 14:33
Daarvoor heb ik de kroonluchter boven bed nu juist moeten afplakken! :rofl:
:rofl:

Ik verschoon mijn bed 1 keer per week, in de zomer met vieze plaknachten twee keer per week.

Heb deze week mijn grote slaap t-shirt verruild voor een top met lange mouwen en heb mijn zware winterdekbed erop gelegd :yes:
Had eerst een vierseizoenendekbed wat je met drukknopen aan elkaar vast moest maken maar die drukknopen lieten telkens los. Heb nu dus een apart zomerdekbed en apart winterdekbed. Die is gewoon doorgestikt dus geen twee aparte helften meer :)

Flanellen beddengoed erop en nu ook een flanellen hoeslaken erbij, zo fijn! En mijn dekbedden zijn formaat 220x240, zalig :) :heart:
Veel naaktslapers, grappig. Ik voel me dan echt niet lekker in bed, namelijk.
Het lekkerst slaap ik in een legging en een nauwsluitende longsleeve onder het winterdekbed!
laatbloeiertje schreef:
16-11-2019 19:24
Veel naaktslapers, grappig. Ik voel me dan echt niet lekker in bed, namelijk.
Het lekkerst slaap ik in een legging en een nauwsluitende longsleeve onder het winterdekbed!
Ik ook, heerlijk! Vind het ook absoluut geen fijn gevoel om naakt in bed te liggen. Naakt ben ik eigenlijk alleen graag in de sauna of onder de douche.
Alle reacties Link kopieren
Ik/wij zijn nudist en vinden het fijn om lekker naakt te zijn zodoende slapen we ook naakt.
Ik kan me voorstellen dat anderen het niet prettig vinden of niet op hun gemak zijn.
De temperatuur is niet de maatstaf het is van belang waar je lichaam aan gewend is, ik loop ook in de winter na het slapen naakt naar beneden en loop dan als het niet regent ook vaak 5 minuten naakt buiten in de tuin ( ja ook als het vriest).
Mij geeft dat een heerlijk gevoel hetzelfde gevoel wat je hebt als je uit de sauna komt en buiten gaat lopen om weer af te koelen je voelt de frisse lucht je huid prikkelen.
Ik vind het heel fijn om zo mijn (werk)dag te beginnen maar kan me voorstellen dat anderen het bij voorbaat al koud krijgen bij de gedachte alleen al.
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap naakt, maar had vannacht wel een paar sokken aan
Heel sexy :)
Maar met koude voeten slaapt het gewoon niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
Met dit koude weer: Een lange broek en trui met lange mouwen, en bedsokken. Mijn trui prop ik in mijn broek, en mijn broekspijpen in mijn sokken. Ik heb het nogal snel koud.
Alle reacties Link kopieren
ik: niks.
Vriendin: niks.

Als ze het koud krijgt, dan trekt ze maar een string aan.
zebraa wijzigde dit bericht op 25-11-2019 14:51
51.79% gewijzigd
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
d-purevision schreef:
22-11-2019 12:06
Met dit koude weer: Een lange broek en trui met lange mouwen, en bedsokken. Mijn trui prop ik in mijn broek, en mijn broekspijpen in mijn sokken. Ik heb het nogal snel koud.
Hier hetzelfde. Heerlijk warm!
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Alle reacties Link kopieren
Oude T-shirts van mijn man!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
20-11-2019 08:27
Ik slaap naakt, maar had vannacht wel een paar sokken aan
Heel sexy :)
Maar met koude voeten slaapt het gewoon niet fijn.
Met koude voeten val ik simpelweg niet in slaap. En ik kan er ook wakker van worden, mochten ze in de loop van de nacht in ijsklompjes veranderen.

Hier dus ook weleens warme sokken. Of als het echt koud is, een warme kruik.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
alleen onderbroek, string of hipster of boxer, en als 't heel koud is een hemdje
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap altijd naakt. Dat geschuif van kleding als ik me omdraai vind ik heel vervelend. Heb sinds gisteren de elektrische deken weer op bed liggen, heerlijk! Alsof ik in een warm bad stap als ik m’n bed in ga 🤗.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
-Bladora- schreef:
22-11-2019 16:38
Ik slaap altijd naakt. Dat geschuif van kleding als ik me omdraai vind ik heel vervelend. Heb sinds gisteren de elektrische deken weer op bed liggen, heerlijk! Alsof ik in een warm bad stap als ik m’n bed in ga 🤗.
Ja, precies dit! Heerlijk.
d-purevision schreef:
22-11-2019 12:06
Met dit koude weer: Een lange broek en trui met lange mouwen, en bedsokken. Mijn trui prop ik in mijn broek, en mijn broekspijpen in mijn sokken. Ik heb het nogal snel koud.


:O Wat heb je dan nog over je heen? Als ik dit nog aan zou hebben onder mijn dubbele dekbed zou ik me na een half uur rot zweten!

Meestal heb ik niets aan. Soms een slaapshirt maar dat irriteert al snel met omdraaien. Het enige wat ik heel slecht warm krijg is mijn neus, maar dat is pas als de temperatuur richting vriespunt gaat. Ik kan niet met mijn neus onder het dekbed slapen want dan heb ik het idee dat ik geen lucht krijg. Voeten wikkel ik in het dekbed, dan zijn ze zo warm.
Tshirt en onderbroek. Als het erg koud is gaat daar nog een pyjama overheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven