Mode & Beauty alle pijlers

Wat draag jij thuis?

29-12-2009 17:29 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, niet echt een groot probleem natuurlijk. Als ik gewerkt heb en thuis kom kleed ik mij altijd om. Voornamelijk omdat ik het heel vervelend vind om een BH te dragen als ik op de bank hang. Er is niks mis met BH, want overdag zittten ze prima. Dus altijd de BH uit en dan doe ik ook gelijk maar een jogging pak aan. Echt charmant is het niet.

Mijn nieuwe voornemen voor 2010 is om er thuis wat charmanter uit te zien. Dus ben op zoek naar wat inspiratie?

Wat dragen jullie thuis? Nog anderen die een BH thuis ook vervelend vinden?
Verschilt..... soms trainingsbroek met t shirt, soms spijkerbroek, soms een pak, soms draag ik een krat boodschappen of bier naar de keuken ook... :P
Aliquando et insanire lucundum est
Ik draag de lasten.
Oh, qua kleding....

Gewoon wat ik 's morgens aantrek.

Zelfs mijn laarzen hou ik de hele dag aan.
quote:mamalief schreef op 29 december 2009 @ 17:33:

Ik draag de lasten.Ik de lusten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ehhh.... ja hier eigenlijk hetzelfde verhaal... Zit vanwege een spierziekte al een aantal maanden thuis en merk dat dit toch wel een standaard uitrusting aan het worden is. Heb nu wel leuke nieuwe bh's gekocht, dus zie er niet meer uit alsof mijn voorgeven naar de grond toe getrokken wordt. In ieder geval al een klein stukje charmanter.. , ik hou dus dus mijn bh overdag wel gewoon aan....
Hmm soms gewoon in spijkerbroek met blousse of trui shirt maar als ik lekker gedoucht gewoon hop jogging broek en een lekker dik vest en ja bhloos dan wel ja
Wat het beste uitkomt met mijn dagplanning. Als ik de eerste uren vrij ben dan blijf ik in mijn pyama, moet ik vrij snel weg dan doe ik de kleding daarvoor vast aan. Soms zit ik dus in pyama, soms in sportkleding, soms in casual kleding en soms in nette kleding. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Al moet ik zeggen dat ik lichtelijk gegeneerd was toen ik laatst onverwacht bezoek kreeg en ik nog in mijn pyama zat
Legging en oversized trui (ook als dat niet in de mode is, zoals de afgelopen 15 jaar....) oh, en crocs!
Ja, ik heb ook een pest aan een beha. Overdag inderdaad prima, maar 's avonds mogen ze los

's Avonds trek ik mijn slaapshirt aan, want anders blijf ik aan het verkleden. Een lekkere joggingbroek en klaar. Onee ook nog een badjas erover, geen gezicht, maar wel lekker!

Die badjas is ten eerste om de boel warm te houden, maar ook om de boel een beetje te bedekken. Zo'n bh-loos slaapshirt is erg lelijk.

Kortom, ik zie er 's avonds niet uit. Ik wil wel anders, maar ik kan het nooit vinden. Wat ik zoek is een shirt, wat je ook in bed aankan, een soort van huisbroek en een lang vest/jasje erover, die over je billen komt en lekker ruim zit om je bh-loze lijf te bedekken.
nu nog in mijn Pyama . Heerlijk zulke dagen.

Op normale doordeweekse dagen gewoon mijn kleding die ik altijd draag.

Wel doe ik aan het einde van de dag vaak mijn bh uit, omdat ik een hekel heb aan bh's dragen. Maar met cup D is dat geen porum natuurlijk op straat, dat zwiebert heen en weer als je loopt
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 29 december 2009 @ 17:38:

nu nog in mijn Pyama . Heerlijk zulke dagen.

Op normale doordeweekse dagen gewoon mijn kleding die ik altijd draag.

Wel doe ik aan het einde van de dag vaak mijn bh uit, omdat ik een hekel heb aan bh's dragen. Maar met cup D is dat geen porum natuurlijk op straat, dat zwiebert heen en weer als je loopt met een slappe C ook niet
In elk geval altijd schoenen uit, binnen loop ik liefst op sokken.

Als ik ben gaan sporten en daarna gelijk douche, trek ik m'n pyjama vaak al aan. Of 'n makkelijke broek en trui/shirt als het buiten nog niet donker is.
ik heb doorgaans aan wat ik ook naar het werk aanhad.

soms verwissel ik de trui (ivm zweten)

en als ik niet meer weg hoef na werktijd...dan dus na het douchen de pyama aan met badjas.
quote:mamalief schreef op 29 december 2009 @ 17:34:

Oh, qua kleding....

Gewoon wat ik 's morgens aantrek.

Zelfs mijn laarzen hou ik de hele dag aan.Tjonge.
Gewoon. Kleren. Bij hoge uitzondering doe ik wel eens mijn schoenen uit. Bij hoge uitzondering heb ik buiten de deur een colbertje aan, die doe ik dan thuis uit en een trui aan.
Niets zo fijn als die BH uitdoen.

Als ik thuiskom: schoenen uit, naar boven, werkkleding uit, BH uit, een makkelijk broek en een shirt met lange mouwen.

Vooral die Bh moet uit. Zodra ik thuis ben, begin ik dat ding te voelen, heel raar.
Known to cause insanity in laboratory mice
Ja ik ga ook niet echt in huispak. Doe wel mijn schoenen uit en evt jasje en blouse ook. Om de huispakblues te voorkomen nu ik sinds kort een vriend heb draag ik bijvoorbeeld een legging/wollen panty met een lang overhemd, of een lange trui met diepe hals en een zwarte panty, of een en een heel zacht zwart minirokje met een tshirt/truitje. Lijkt net op echte kleding, maar zit stiekem heel comfortabel. Meestal geen bh (kan prima) of een soort supersoft hemdje dat wat steun geeft.
Ben ik nou de enige die het haat om geen bh aan te hebben? Het zwiebelt, het is koud, mijn tepels schuren, ze zitten meer in de weg... ik houd van mijn bh's!
ik heb heus weleens een 'tokkie dag' meest op zondag maar niet vaak... verbaas mij ook over hoeveel mensen in hun 'tokkie outfit' lopen als ze thuis komen... heb altijd 'nette kleren' aan als ik van mijn werk kom maar vind het niks als ik dan in mijn 'tokkie pak' moet.... en ik vind het juist een bh heerlijk, zonder vind ik niks (s'nachts wel natuurlijk) dat gewiebel... je moet het maar doen zoals je het prettig vind....ik voel me prettig als ik kleren aan heb...
Ik houd mijn bh altijd aan. Heb voor s'nachts ook bh's. Vreselijk zonder bh
Tokkie dag?

Ik val toch gewoon onder de 'normaal degelijke mensen', zie er overdag gewoon leuk uit, maar zodra ik thuis kom gaat er een comfortabele jogging/pyjamabroek en een lekkere trui aan. Waarom zou ik in m'n mooie, nette, strakke kleding thuis gaan zitten? Voor het geval dat m'n prinses op het witte paard langs zou komen?

En als ik bezoek krijg, dan hou ik lekker die comfortabele broek aan. Ze komen voor mij, niet voor m'n outfit.

Heb overigens wel een vriendin die er altijd netjes bijzit, heeft ze van huis uit zo geleerd. Als zij zich er prettig bij voelt, prima, ieder z'n ding toch?
Maar voelen jullie je dan ook niet een BEETJE raar als je in vaal huispak naast geliefde hangt? Of zijn jullie huispakken niet vaal?
Nee hoor, gewoon zwart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven