Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag deel 2!!

12-10-2018 16:22 1116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, de eerste werd wat vol ;-)

mode-beauty/wat-heb-je-aan-vandaag/list ... 393691/134

Vertel eens (ter inspiratie en vermaak): wat heb je aan vandaag?
Uitgeslapen dus loop nog in pyjama
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Nog steeds in koraalrode joggingbroek met zwart hemdje.misschien straks iets warmers dan n hemdje maar voorlopig kan het nog even.
Denk niet dat de joggingbroek uit gaat voor iets anders vandaag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vandaag een skinny jeans, zwarte korte enkellaarsjes eronder met dunne hoge hak , zwart colbertje (eigenlijk een dames smoking jasje) met een shirt eronder met zebra strepen in beige/zwart.
Zwarte tregging, oranje shirt met V-hals en een knielang zwart chenille vest. Deze laarsjes eronder

https://images.wehkamp.nl/i/wehkamp/161 ... jpg?w=1024
Leuke laarsjes👍
Vandaag donkerblauwe slim fit jeans.donkerblauwe bloes met iets n geel werkje.donkerblauwe sneakers. Die vervang ik straks voor makkelijke sandalen .ben nl gewoon thuis.
chrisjoh schreef:
16-10-2019 10:51
Leuke laarsjes👍
bedankt!
Ik heb hier weleens meegeschreven en mis het een beetje. Nog liefhebbers om dit topic nieuw leven in te blazen of is het misschien leuk om een nieuw topic te starten, wat meer een algemeen kletstopic over nieuwe aankopen, inspiratie en foto's?
Ja, ik ben voor. Gezellig. Zeker tijdens de sale. Een ander topic is wellicht goed idee, dan kunnen we in een keer alles posten en niet per dag :proud:

Moet wel zeggen dat ik over 2 tot 3 weken anoniem ga, krijg nieuwe functie en wil niet meer herkenbaar zijn.
Maar tot die tijd.........
Ja leuk een nieuw en algemener topic!
Vandaag lekker simpel een zwart adidas jurkje. Daaronder ballerina's en meer niet. Waar ik nu ben is het 28 graden. Panty etc dan niet nodig.
fietsen varen vrouwelijk doen
Hillegonda1 schreef:
09-01-2020 19:31
Ja, ik ben voor. Gezellig. Zeker tijdens de sale. Een ander topic is wellicht goed idee, dan kunnen we in een keer alles posten en niet per dag :proud:

Moet wel zeggen dat ik over 2 tot 3 weken anoniem ga, krijg nieuwe functie en wil niet meer herkenbaar zijn.
Maar tot die tijd.........
Kom je helemaal niet meer? Of met nieuwe nick?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
10-01-2020 06:49
Kom je helemaal niet meer? Of met nieuwe nick?
Moet ik nog even over denken. Misschien zelfs met hier herkenbare nick, maar dat ik niet meer te loepen ben.

Wil iemand anders een nieuw modetopic aanmaken, als ik het doe sta ik over drie weken als TO op anoniem en dat vind ik zo ongezellig staan in zo'n topic.
Ik heb een topic geopend; mode-beauty/algemeen-kledingtopic-inspi ... ges/455688
Hillegonda1 schreef:
10-01-2020 10:58
Moet ik nog even over denken. Misschien zelfs met hier herkenbare nick, maar dat ik niet meer te loepen ben.

Wil iemand anders een nieuw modetopic aanmaken, als ik het doe sta ik over drie weken als TO op anoniem en dat vind ik zo ongezellig staan in zo'n topic.
Helemaal goed!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zwart jurkje wel frisjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven