Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag?

25-10-2017 09:05 3354 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewoon benieuwd en wellicht handig om inspiratie op te doen ;-).

Ik heb een zwarte (nep) leren broek aan met daaronder zwarte laarsjes met studs (hoge hak), wit voile bloesje en een lang grijs vest.
Jufjoke schreef:
10-10-2018 20:40
Ik heb deze combinatie gekocht :

https://www.steps.nl/702/combination/3053/

Rok en blouse zijn echt top, ben ik heel blij mee. Ik twijfel over het vest. Het oogt toch wat massief (niet getailleerd) en ik vraag me af of de combinatie niet te 'circusartiest' is. Ik ben dol op niet voor de hand liggende combinaties, maar is dit too much? Eerlijke meningen gewenst!

Rok en blouse hou ik sowieso.
Heel leuk! Ik zou ze zelf niet alle 3 met elkaar combineren, zou eerder 1 "druk" item kiezen in mijn outfit. Daar kan dan best een effen kledingstuk in een opvallende kleur bij. De combi rok met blouse vind ik prachtig. Als je er echt een vestje op wil dragen zou ik daarvoor een effen kleur kiezen die ook in de rok zit. Zwart kan altijd, maar ook dat groen of paars vind ik er leuk bij.
minionette schreef:
10-10-2018 21:56
O wat een mooie spullen!
De.combi vest rok vind ik qua prints wat te veel.
Ik.vind de drie stuks echter prachtig en zou vest en blouse met een effen rok en panty combineren.

Ik wil het nu ook hebben!
;)
Dat is de pest met dit topic! Ik heb nu ook weer een uitgebreide wishlist! En wat zijn jouw oorbellen schattig. ...
Maar nu twijfel ik nog meer. Ik denk dat ik het vest misschien toch hou, maar dan niet met de rok en blouse combineer. Ik heb nog een flessengroen jasje, dat kan ook. Of alleen de blouse, maar dan met bijvoorbeeld wat grotere oorbellen. ...

Ik beslis morgen wel.
Jufjoke schreef:

Rok en blouse zijn echt top, ben ik heel blij mee. Ik twijfel over het vest. Het oogt toch wat massief (niet getailleerd) en ik vraag me af of de combinatie niet te 'circusartiest' is. Ik ben dol op niet voor de hand liggende combinaties, maar is dit too much? Eerlijke meningen gewenst!

Leuk! Vest zou ik inderdaad niet daarop dragen. Maar wel echt een leuk vest.
Het-groepje schreef:
10-10-2018 22:06
Ik doe morgen denk ik dit aan

[imgAfbeelding[/img]
Oh moooooi!

Bedenken jullie altijd de avond ervoor wat jullie gaan dragen de volgende dag?

Bij mij werkt dat nooit. Dan heb ik iets bedacht en dan in de ochtend wil ik dan tóch iets anders aan.
Boheme schreef:
10-10-2018 22:17
Oh moooooi!

Bij mij werkt dat nooit. Dan heb ik iets bedacht en dan in de ochtend wil ik dan tóch iets anders aan.
Ik wel hoor. Ik kijk wel even wat het weer gaat doen en daar pas ik mijn outfit op aan. Zodat ik hem 's ochtends maar hoef te pakken en aan te schieten. Elke minuut 's ochtends is voor mij heilig :worship:
Ik bedenk het 's ochtends onder de douche, net daarvoor check ik (op de wc :proud: ) het weer
Boheme schreef:
10-10-2018 22:17
Oh moooooi!

Soms wel als ik een spannende dag heb ofzo.
guppekop schreef:
10-10-2018 14:06
klinkt heel leuk! heb je een plaatje/linkje?
https://www.instagram.com/p/BkN1NxbHPNp ... 4z7leukf9h

Al vind ik de kleuren in het echt feller.
Als ik bijvoorbeeld moet solliciteren bedenk ik het wel de avond van tevoren, omdat ik dan weet dat ik in de ochtend te nerveus ben om iets zinnigs te bedenken. Anders bedenk ik het meestal in de ochtend.
Jufjoke schreef:

Ik vind het wel gaaf 'all out' Niet voor elke dag misschien, maar zo'n dag dat je er zin in hebt en er dan lekker ook nog rode lippenstift bij op doet, en een grote ring en opvallende schoenen... Gaan met die banaan. Om de individuele stukken tot hun recht te laten komen zou ik inderdaad gaan voor een subtieler item dan het vest boven de rok en blouse. (Of bijvoorbeeld die blouse op een bordeauxrood rokje en panterprint schoenen :heart: ) En dan het vest op een jeans en effen shirt.
Curly_blondie_6891 schreef:
11-10-2018 07:42
https://www.instagram.com/p/BkN1NxbHPNp ... 4z7leukf9h

Al vind ik de kleuren in het echt feller.
Wauw, wat een gaaf pak! Echt tof!
Mijn nieuwe jurk van H&M, 30 euro maar en hij valt goed, netjes afgewerkt ook (3 van die kleine knoopjes op de manchetten) en stof is ook okay (wel strijken). Dus ik ben blij.
40 dernier zwarte panty's en zwarte pumps voor naar het werk.

Afbeelding

Afbeelding
Boheme schreef:
10-10-2018 20:32
Ik had vandaag mijn nieuwe jurk aan.
Afbeelding
Op de foto zelf zie je het printje niet goed, dus die heb ik er nog eventjes bij gedaan. Zo fijn, lange mouwen. :heart:
Staat je heel mooi!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Jufjoke schreef:

Die blouse wil ik nu ook!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Hele mooie jurk Hillegonda!
En Boheme, die jurk staat je prachtig!

Ik heb vandaag deze aan: https://www.wehkamp.nl/junarose-jurk-in ... en-216045/, met zwarte legging en zwarte sneakers.
Mooie jurk hillegonda, af en toe zitten er echt wel mooie pareltjes tussen bij h&m.

Ik draag vandaag een lichte skinny jeans, wit losvallend t shirt iets in m’n broek gestopt een oversized licht grijs/wit geruite blazer met opgehaalde mouwen en witte nike’s. Gecombineerd met een rode lippenstift om het nog een beetje te laten knallen.
Ik heb een nieuwe jurk dus die moest aan. :-D

Afbeelding

Met antracietgrijze panty en zwarte enkellaarsjes met hak.
RegretteRien schreef:
11-10-2018 13:28

Afbeelding

Wat een prachtige jurk!
Waar heb je die gekocht?
@Karin: Bij de Bijenkorf, het merk is Phase eight.
Vandaag ook m’n nieuwe H&M-aanwinst aan, blouse uit de Morris&Co-collectie, met daaronder een zwarte broek van Vero Moda (kort model) en zwarte pumps:

Afbeelding

Afbeelding
RegretteRien schreef:
11-10-2018 13:28

Afbeelding

Prachtig :heart: !
lot75 schreef:
10-10-2018 22:33
Ik wel hoor. Ik kijk wel even wat het weer gaat doen en daar pas ik mijn outfit op aan. Zodat ik hem 's ochtends maar hoef te pakken en aan te schieten. Elke minuut 's ochtends is voor mij heilig :worship:
Hier ook, ik leg áltijd 's avonds alles klaar.
Basic dagje.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hier ook een simpele dag, want ik werk thuis.

Dus een donkerblauwe jeans met een donkerblauw/wit gestreepte top met lange mouw.
RegretteRien schreef:
11-10-2018 14:08
@Karin: Bij de Bijenkorf, het merk is Phase eight.
Ik vind Phase Eight echt geweldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven