Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag?

25-10-2017 09:05 3354 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewoon benieuwd en wellicht handig om inspiratie op te doen ;-).

Ik heb een zwarte (nep) leren broek aan met daaronder zwarte laarsjes met studs (hoge hak), wit voile bloesje en een lang grijs vest.
Alle reacties Link kopieren
oudroze offshouder trui met gouden glitterdraad erdoor, goud/taupe kleurige broek met slangenrpint en taupe kleurige enkellaarsjes
Alle reacties Link kopieren
lichte strakke jeans van sweatstof, zwart bloesje met kant op de schouders en hele hoge zwarte lak pumps in croco print
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
-
Alle reacties Link kopieren
Leuk phloxx!!!

Ik heb aan: een lichtblauwe skinnyjeans met ritsjes aan de onderkant, zwart wit gestreept tshirt, lichtgrijs dik vest en bijna dezelfde laarsjes als phloxx maar dan in cognackleur.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Sweatjurk van Nikkie, https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames- ... A1_280442/, met een dunne panty
Alle reacties Link kopieren
Lichtblauwe skinnyjeans met ritsjes aan de onderkant, lichtblauwe linnen top en okergele gympies
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Met een kort 'watermeloenroze' jasje (kan geen plaatje vinden).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
15-04-2018 15:32
Afbeelding

Met een kort 'watermeloenroze' jasje (kan geen plaatje vinden).
oh leuk!!

Ik vandaag een beetje saaie outfit maar mijn schoenen ,maken er nog wat van. Donker blauwe skinny jeans, zwart suede top met drie kwart mouwen en v halsje met vetersluiting, zwart/wit/grijze pumps met slangenprint.
Alle reacties Link kopieren
Zwarte broek (een echte, geen joggingbroek!) en dit shirtje:
Afbeelding
https://www.steps.nl/bloementop-groen/p ... 921/#/zoom
anna_c wijzigde dit bericht op 16-04-2018 14:07
Reden: Waarom snap ik het plaatjes plakken nog steeds niet????
60.99% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de wikkeljurk aan die oud minister Hennis ook regelmatig droeg maar ik had hem eerder. Ik dacht steeds hé die mevrouw is met mijn jurk op TV. Sterker nog ik lijk mbt uiterlijk wel een beetje op minister Hennis alleen iets minder wallen onder mijn ogen en een wat minder opgeblazen hoofd...maar goed dat krijg je van politiek en wijn.

Nou ja :proud: hilarisch:
https://www.libelle.nl/mensen/actueel/nieuws/hennis/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
15-04-2018 15:32
Afbeelding

Met een kort 'watermeloenroze' jasje (kan geen plaatje vinden).
Leuk jurkje is dat, mooie combi met rood!
Alle reacties Link kopieren
een licht blauwe jeans op enkel lengte met gerafelde pijpen, zilveren top, chanel achtig jasje met rood, groen en blauw. Blauwe pumps.
Alle reacties Link kopieren
Zwarte broek en een zwart shirt met gekleurde bloemen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Mijn ‘klantensloffen’, heerlijk comfortabele schoenen van een degelijk schoenenmerk die ik privé niet snel zou dragen. Maar als ik met het OV op tienertoer klantenbezoeken ben is er niets beter.

En dat dan gecombineerd met een rok, top en jasje (los jasje, geen mantelpakje). Straks lekker omkleden in jeans en t shirt met vestje :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
vandaag een zwarte 3/4 broek met rechte pijpen, zwart wit gestreepte bloes met ruffles en open schouders en gele slingbacks met hoge hak.
Alle reacties Link kopieren
Blauw-wit gestreepte rok met wit shirtje en blauwe gympies. Lekker basic. Wat een fantastisch weer is t hè!
Alle reacties Link kopieren
Zwarte losse dunne 7/8 broek en zwart shirt met bovenaan kant en zwarte slippertjes
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Donkerblauwe kokerrok met witte bies van joggingbroekstof en een citroengeel bloesje met zwarte stippen en kapmouwtjes, wit met zilveren sneakers.
Alle reacties Link kopieren
lilguinea schreef:
18-04-2018 13:01
Donkerblauwe kokerrok met witte bies van joggingbroekstof en een citroengeel bloesje met zwarte stippen en kapmouwtjes, wit met zilveren sneakers.
Dat klinkt superleuk!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Wit jurkje met groene stippen
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
wiezel schreef:
18-04-2018 13:05
Dat klinkt superleuk!!
Dank je!
Rood T-shirt, flared jeans.
Alle reacties Link kopieren
Zwart Vanilia jurkje tot op de knie (de bekende met knoopjes op de rug), met daar onder een grijs/zwarte legging met luipaardprint van Yaya (die kun je ook binnenstebuiten dragen, dan is ie zwart. Handig!) en zwarte suede Toms met een beetje een plateauzool.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Vandaag dit jurkje
Afbeelding
Vandaag draag ik een blauwe jurk met bloemen en zwarte ballerina's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven