Mode & Beauty alle pijlers

Wat is de beste gellak voor thuis?

11-12-2016 20:15 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een lamp aan te schaffen om gellak mee uit te harden.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben namelijk op zoek naar een goed merk, maar kom daar niet echt uit.

Alvast bedankt!
quote:mimarr schreef op 15 december 2016 @ 15:10:

Tipje: veel lampen zijn hetzelfde maar kunnen enorm verschillen qua prijs. Ik heb een sensationail starter kit incl. lamp gekocht voor zo'n 50 euro die ik gebruik voor mijn alessandro striplac. De starterkit van alessandro striplac incl lamp kost 90 euro...bij Alessandro zit daar wel een kleur en de basislak bij, twv ongeveer 30,-
De starterkit van Sensationail heeft ook de base/topcoat, primer, reinigingsvloeistof en een kleurtje erbij.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Deze aanbieding heeft zelfs twee kleurtjes.

56 euro

starterkit bol.com

quote:Snoesje666 schreef op 16 december 2016 @ 16:49:

De starterkit van Sensationail heeft ook de base/topcoat, primer, reinigingsvloeistof en een kleurtje erbij.

hahaha, ja maar als je die koopt terwijl je de lak van Alessandro wil gebruiken is het weer minder intressant Dacht dat daarvoor de tip bedoeld was dat de lampen onderling verwisselbaar zijn en van sommige merken goedkoper.
Gewoon niet buffen. Dan is ook geen aceton nodig.

Ik kan de lak er gewoon afwippen, echt waar.

Na een dag of tien gaat er ergens een hoekje bijna los en krijg ik het op mijn zenuwen. Even later heb ik dan maagdelijke, blote nagels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven