Mode & Beauty alle pijlers

Wat is de beste lippenbalsem?

11-10-2010 12:20 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het najaar is begonnen en ik heb alweer enorm last van droge lippen. Iemand de ideale tip? Ik gebruik Elisabeth Arden ( 8-hours )

's nachts op mijn lippen en overdag soms ook. Maar echt helpen doet het momenteel niet. Ik zoek iets wat ook meteen een mooie glans geeft.
En gewoon pure vaseline? Toen ik bezig was met een roaccutanekuur waar mijn lippen heel erg abnormaal droog van werden was dat hetgene dat het beste werkte.

En de potjes van Carmex vond ik ook goed.
Ik wilde ook vaseline zeggen. Goedkoop en werkt goed.
De lippenbalsem van Dr. Hauschka (in stickvorm), geeft een mooie glans en je blijft niet smeren omdat er geen paraffine inzit. Ook helemaal natuurlijk en niet schadelijk als je het in je mond krijgt.
de lippenbalsem van weleda werkt bij mij heel goed, ook die van dr. organic vind ik erg fijn

.

Van alle andere gangbare merken lijken mijn lippen juist meer uit te drogen en ben ik veel vaker aan het smeren.
Ik heb uit Australië een potje lippenbalsem met calendulazalf, smeert heerlijk én glanst ook mooi. Google? Kennisen die die kant opgaan?
Blistex! Droogt ook niet verder uit, in mijn ervaring.
Ik gebruik Aloe lips met aloe vera, super spul!
Ik gebruik Blistex, maar dan wel het blauwe potje (de medische lipbalsem). Het enige wat echt goed werkt bij mij.
Ik zeer bij de gewone lippenbalsem van de Hema (niet die met roze/gouden gloss). Ik heb veel verschillende merken geprobeerd, maar kom altijd weer uit bij de Hema.
Bepantheen zalf.
Ik ben zwaar gehecht aan mijn potje blistex (in m'n tas, op m'n nachtkastje, in toilettas, badkamer, overal ). Ideaal, heb nooit meer gesprongen lippen.

En voor iets meer glim zit er ook altijd een Labello glamourous gloss in m'n tas.
quote:broodjekaas schreef op 11 oktober 2010 @ 12:48:

Bepantheen zalf.Wondermiddel! Ik smeer het altijd op kloofjes op mijn handen. Lijkt me trouwens wel vies smaken.
quote:Moosey schreef op 11 oktober 2010 @ 12:37:

Blistex! Droogt ook niet verder uit, in mijn ervaring.Blistex is juist absoluut een no-go. Is helemaal niet goed voor je lippen net zoals labello en al dat soort meuk. (www.allergieplein.nl).

Gewone pure vaseline is het allerbeste, je hebt ze in van die handige pocketpotjes.
Wat écht werkt bij mij als ik droge lippen heb is vaseline. Dan merk ik na een dag al verschil.
rosebud salve werkt hier heel goed.
Die van ROC
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Afgewerkte motorolie, verkrijgbaar in elke Bovag garage!
quote:Fiorah schreef op 11 oktober 2010 @ 12:42:

Ik gebruik Blistex, maar dan wel het blauwe potje (de medische lipbalsem). Het enige wat echt goed werkt bij mij.Die gebruik ik ook, de enige die goed werkt voor mij.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Thanks! Ga denk ik op zoek naar Vaseline, smaakt dat niet vies? Blistex en labello heb ik al heeeel vaak gebruikt maar bevalt me toch niet echt.
Ik heb ook altijd schrale lippen met losse velletjes.

Ben erg tevreden over de lippenbalsem van Rituals.
quote:a_nick_is_born schreef op 11 oktober 2010 @ 12:53:

[...]

Blistex is juist absoluut een no-go. Is helemaal niet goed voor je lippen net zoals labello en al dat soort meuk. (www.allergieplein.nl).

Gewone pure vaseline is het allerbeste, je hebt ze in van die handige pocketpotjes.Oh, grappig. Ik baseerde het alleen op dat ik niet de neiging heb om eindeloos te blijven smeren met Blistex, gebruik het alleen als ik in bepaalde ruimtes werk waar ik heel droge lippen krijg. Maar ik zal ns een potje vaseline meegrabbelen ergens.
Lippenbalsem van Lancome. Of de Lips van Aloe Vera.
Ik heb net gelezen dat honing heel goed zou zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven