Mode & Beauty alle pijlers

wat is je beste aankoop (ooit)?

15-08-2012 12:57 74 berichten
De titel zegt het al: wat is je beste aankoop geweest op modegebied? Bij mij m'n bikerboots, ik leef in die dingen, en ik vind ze makkelijk en leuk te combineren.

Vertel! Misschien doen we bij elkaar nog ideeën/ inspiratie op
Mijn lange winterjas. Ziet eruit als stof, maar is van een wind- en redelijk waterdicht materiaal. Nooit koud in gehad. Kleedt mooi slank af en kan zowel naar werk als in vrije tijd. Ik draag hem soms met en soms zonder capuchon. Heb hem nu vier winters gedragen en hij begint nu een beetje te slijten aan de mouwen. Ik hoop dat hij nog een jaartje mee kan, want een fijnere winterjas vind ik niet zo snel. Merk is Lorean Mendiak trouwens, is ook nog verantwoord, eco enzo
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste push up BH; damn... leek het eindelijk wat
M'n bank en m'n bed!
Internagelaktisch
Oeps.. OP niet gelezen :p
Internagelaktisch
Mijn bh van After Eden. Van onder en vanaf de zijkant een psuh up effect En eindelijk een bh die gewoon aansluit en mooi zit. Ook onder shirtjes zit het perfect. Fijn voor iemand met weinig boezem
Hallo?!
quote:Sssenta schreef op 15 augustus 2012 @ 13:28:

Mijn eerste push up BH; damn... leek het eindelijk wat Goede lingerie! Dan staat alles beter. In die categorie: mijn sportschoolabonnement zorgt er ook voor dat mijn kleren beter staan. Qua mode-aankoop een paar onverwoestbare zwarte Hugo Boss laarzen. Vijf jaar geleden in de uitverkoop, nog steeds mooi, sterk en niet versleten.
Qua mode/kleding: mijn Shabbies van Fred de la Bretoniere.

Overige: iPhone

Enne... Geen aankoop, maar ik ben toch ook wel heel erg blij met m'n lieve vriend!
Mijn sneakers!

Echt... liefde op het eerste gezicht!

Ik had tijd over op Schiphol, tijdens overstap (trein), dus ik ging ff wat rondkijken. Zie de Nikewinkel, stap binnen en vrijwel gelijk zie ik ze op tafel staan. Ik passen (was ook gelijk de goede maat) en ze zaten als gegoten. Ik naar die man achter de toonbank: "Hoe duur zijn deze?" Hij: "48 euro". Huh, zo goedkoop?? Sindsdien draag ik ze elke dag, zomer en winter.
Tas van Mango, krijg zovaak de reactie ´wat een leuke tas´, terwijl het eigenlijk een nepleren uitverkoopje was :P
Ook hier is mijn beste koop mijn winterjas. Teringduur maar oooh wat is ie mooi! En warm!

En recentelijk mijn verjaardagscadeau van mijn vriend. Is dan wel niet een aankoop maar ik heb een prachtige mooie rode tas gekregen waar ik superblij mee ben.

Beste gelduitgeverij aan niet mode is mijn ogen laten laseren en mijn rugtattoo. 2 langgekoesterde wensen 2 jaar geleden uit laten komen door een financiele meevaller.
@Ratteke: hoeveel heb jij betaald voor het laseren, en waar heb je het laten doen?

Ik wil ook!
Oh nog eentje. Ik ben eindelijk overstag gegaan en heb Ugg laarzen gekocht voor de winter. Voor onder die mooie winterjas. Warm lijf én warme voeten! Wat wil een forens nog meer
quote:camry schreef op 15 augustus 2012 @ 14:05:

@Ratteke: hoeveel heb jij betaald voor het laseren, en waar heb je het laten doen?

Ik wil ook!

Nog geen 2700 euro bij de Focus kliniek in Rotterdam. Dat is een onderdeel van het Oogziekenhuis Rotterdam. En daar ben ik heel blij mee. Niet alleen met het resultaat maar ook omdat ik, naar het blijkt, pigmentatie heb op het netvlies en ik daarvoor naar het Oogziekenhuis ben doorverwezen voor controle. Nu hoeft dit pas volgend jaar maar ik ben er wel blij mee dat dit gezien is.

Zit je bij het Zilveren Kruis kan je ook nog geld terugkrijgen omdat één van de dokters een contract heeft met ZK. Succes en gewoon doen, is niet eng.
ik durf het geen mode te noemen, maar ik ben heel blij met mijn Birckenstocks. Dat zijn nl. de enige schoenen waar ik de hele dag op kan lopen zonder losse zooltjes, en ik ben nog geen leuke zomerschoenen tegengekomen waar de zooltjes inkunnen.
Dit model slippers van Ipanema. Ze worden niet meer gemaakt, maar ik kon nog 2 keer een nieuw paar vinden op MP, ze lopen zalig! Als ik op gewone slippers loop krijg ik zere kuiten van het sloffen, maar hier kan ik zo 10 km op lopen, en ze staan nog leuk ook.

Stressed is just desserts spelled backwards
mijn fitflop slippers, in div soorten en uitvoeringen en mijn laarsjes van atelier do sapato. en..de lingerie van Marie Jo, nooit meer anders
hele fijne strapless beha's van de livera
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
grin, ik ben volgens mij vrij voorspelbaar.

Mijn bandplooipantalon die helaas te groot is nu :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Een zwarte wikkeljurk van Esprit (niet bepaald mijn merk) met een kraagje en riempje, heel zakelijk maar ook stoer. Ik heb hem al 6 jaar maar krijg nog steeds complimenten als ik het aan heb.

Een lichtbruine leren jas van Claudia Strater met retro achtige details, heel duur, maar zo mooi.
En oh ja, sorry mensen, maar mijn Uggs black knights, die helpen me al jaren zonder uitglijden de winter door.
Mijn winterjas van Benetton. Wilde al jaren zo'n jas hebben (met houtje-touwtje) maar vond ze altijd te duur. Totdat ik een helder moment had en er 1 heb gekocht in de uitverkoop bij de V&D. Ik heb m nu 3 jaar en als ie versleten is koop ik een nieuwe (in de uitverkoop, uiteraard :-D )
Beste uitgave ooit: ogen laseren. Heb ik elke dag, elke nacht weer plezier van, ik zie gewoon veel beter en hoef niet eerst lenzen in te doen. Kostte mij rond de 3000 euro voor 2 ogen en viel me 100% mee.

Qua mode: mijn blauwe zomerjas. Eigenlijk te duur, maar mijn man had me overgehaald en ik ben er superblij mee, hoewel ik al 2 zomers te zwanger was/ben om 'm aan te kunnen. En: mijn zwarte pumps met net-niet-te-hoge-hak waar ik goed op kan lopen en de chiropractische zooltjes goed inpassen. Ideaal voor zowel werk als prive, ik kan niet zonder!
quote:Rets schreef op 15 augustus 2012 @ 15:02:

Mijn winterjas van Benetton. Wilde al jaren zo'n jas hebben (met houtje-touwtje) maar vond ze altijd te duur. Totdat ik een helder moment had en er 1 heb gekocht in de uitverkoop bij de V&D. Ik heb m nu 3 jaar en als ie versleten is koop ik een nieuwe (in de uitverkoop, uiteraard :-D )Hé, die wil ik ook al een tijdje maar vind ze altijd net te duur
Beste "aankoop" ooit is van mijn ouders geweest: een beugel ! heeft 1,5 jaar geduurd, maar toen het klaar was... heaven ! Heb nog nooit zoveel gelachen als sinds die dag
Mijn Uggs! En mijn iPhone!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven