Mode & Beauty alle pijlers

Wat is je huidige uitstraling qua uiterlijk?

17-03-2019 02:36 111 berichten
Mensen noemen mij nonchalant in mijn uiterljike verzorging want ik draag nooit make-up, behalve als er een feestje is, en ik draag vaak wijde, dikke kleren.
Dat mensen mij nonchalant gekleed noemen dat klopt wel. Ik wil het niet maar weet niet hoe het anders moet.
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
18-03-2019 08:30
Ik heb wel eens nephaar ingewoven gedraven en voelde me een totaal ander mens. Vrouwelijker. Beyonce heeft van nature zwart haar maar verft het de laatste tijd blond. Staat haar goed. Je hebt ook kleurhampoos waarbij na 10 wasbeurten je weer je eigen haarkleur hebt. Probeer dat eens als je wil weten hoe je als blondine eruit zou zien. :hyper:
Ik wil mijn eigen haar gezond houden.. Dus blonderen is niet echt een optie. En ik vind mijn haarkleur ook gewoon mooie en bij me passen. Maar het lijkt me gewoon wel leuk om eens helemaal anders eruit te zien. Als ik een rijke mevrouw was had ik zeker weten een pruikenkamer. Naast de schoenenkamer, voorbij de inloopkast. :heart:
Ik ben stijlloos.
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
17-03-2019 13:22
Maar je uiterljk is toch belangrijk? Het is het eerste wat men ziet. Je moet dus wel degelijk aandacht aan je uiterlijk schenken.
Nee, het uiterlijk is niet belangrijk, of je jezelf verzorgt wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 65 kilo afgevallen en mijn stijl is sindsdien wel veranderd. Ik ben van broek met trui/t-shirt, zeer lang haar in een staart en geen make up gegaan naar: korter haar wat ik krul, make up dragen en meer jurkjes of leukere broeken en bijpassende bovenkleding.
Daarnaast draag ik weer hakken.

Onlangs ben ik bij een styliste geweest en die heeft meegekeken naar welke kleuren mij goed staan. Ook kleur advies gekregen over mijn haar en ik heb morgen een afspraak bij de kapper hiervoor.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
18-03-2019 16:46
Ik ben 65 kilo afgevallen en mijn stijl is sindsdien wel veranderd. Ik ben van broek met trui/t-shirt, zeer lang haar in een staart en geen make up gegaan naar: korter haar wat ik krul, make up dragen en meer jurkjes of leukere broeken en bijpassende bovenkleding.
Daarnaast draag ik weer hakken.

Onlangs ben ik bij een styliste geweest en die heeft meegekeken naar welke kleuren mij goed staan. Ook kleur advies gekregen over mijn haar en ik heb morgen een afspraak bij de kapper hiervoor.
Hoe ben je aan het adres van een styliste gekomen?
cynthiao schreef:
18-03-2019 17:40
Hoe ben je aan het adres van een styliste gekomen?
Is eventueel iets als Zalon (of een andere kledingbox) iets voor jou? Je kunt daar aangeven wat je leuk vindt en dan stellen zij een box voor je samen. Er zijn ook kledingwinkels die zoiets aanbieden:

https://www.rinsmamodeplein.nl/zij-van- ... al-shopper

Dit is maar een voorbeeld, ik weet uiteraard niet waar je woont, maar ik vermoed dat je door het hele land wel dit soort winkels hebt,
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
18-03-2019 17:40
Hoe ben je aan het adres van een styliste gekomen?
https://styleconsulting.nl/blog/10-kled ... verbergen/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.margriet.nl/mode-en-beauty/ ... -jou-mooi/



https://www.elsjansenstyling.nl/welke-jurk-voor-buikje/


https://www.dressedbyirma.nl/hoe-verber ... jn-buikje/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn uitstraling is vrouwelijk, sexy en anders dan anders
Vandaag ben ik ghetto fabulous met een vleugje Oostblok
Neutraal, beetje vrouwelijk want soms rokje/jurkje (geen make-up etc) en sportief.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie er normaal uit. Gewone alledaagse kleding. Half lang haar, netjes geknipt en gekleurd (grijze haren weg), geen rare kleur, gewoon mijn eigen kleur. Minimale make up . Het boeit mij niet wat anderen van mij denken.
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
20-03-2019 13:36
Ik zie er normaal uit. Gewone alledaagse kleding.
nu maak je me nieuwsgierig: Wat is Normaal?
Alle reacties Link kopieren
Parelsnoer schreef:
17-03-2019 05:04
Mensen noemen mij opgewekt, hulpvaardig en vriendelijk, maar stiekem bid ik elke avond voor het einde der tijden.
:high5:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd krachtig, vrouwelijk, en vandaag is mijn uitstraling onweerstaanbaar.
Alle reacties Link kopieren
Mirjam762 schreef:
20-03-2019 14:20
Ik ben altijd krachtig, vrouwelijk, en vandaag is mijn uitstraling onweerstaanbaar.
Lol


Ik besteed niet veel tijd aan mijn uiterlijk. Ik doe alleen wenkbrauwen epileren etc eens in de maand en mijn haar kammen. Schone kleding en wassen duh en dan ga ik de deur uit. Ik vind make up echt onzin en botox en fillers moeten ze verbieden. Shapen van je gezicht vind ik al erg. Ik vergeet ook altijd de naam van dat bruine spul voor je gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het geld zou hebben om me te kleden zoals ik zou willen zou ik voor edgy-casual gaan. Helaas heb ik de portemonnee voor een basic (sporty-)casual look gevuld met wat uitschieters naar wat andere stijlen waar ik me niet elke dag even prettig in voel.
The eyes are useless when the mind is blind.
Ik zit te denken aan een combi van parelknopjes en een vette tattoo
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen vaste "look" ofzo.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was ik sloeberig en boeide het me allemaal niet zo. Zo'n 5 jaar geleden ben ik goed afgevallen en dat gewicht is niet terug gekomen. Dus ging ik me wel wat leuker kleden. Ik loop wel graag in wat stoerdere kleding, strakke spijkerbroek met bikerboots en een leuk shirt of als het wat netter moet een leuk jasje. Lekker nonchalant, dat voelt voor mij prettig. En mijn haar los, ik erger me als ik mijn haar opgestoken heb, voelt niet lekker.
Ik heb afgelopen donderdag samen met mijn dochter nieuwe kledingcombinaties gemaakt met wat ik in de kast heb. Het lijkt erom alsof ik deze lente een vrouwelijkere look zal dragen. Enkele wollen jurken en enkel overgooiers met leggings eronder.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een mevrouw geworden.
Jarenlang werd mijn ID gevraagd als ik alcohol kocht. Nu kijken ze een keer en lachen een beetje, controle is niet nodig.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik heb een lentejas gekocht. Beiige van kleur met revers kraag. In de taille moet je een riem dragen. Vooraan heeft het twee rijen bruin/marmeren knopen.
Alle reacties Link kopieren
Vrij standaard denk ik. Blouse of trui met een spijkerbroek eronder. Meestal geen make-up en haar altijd los. Ik zou er wel wat vrouwelijker uit willen zien, maar het past gewoon niet echt bij me, hoewel ik zo af en toe wel een serieuze poging doe. Als ik slanker zou zijn, zou ik het denk ik makkelijker vinden (maar daar wordt aan gewerkt).
Drackie schreef:
01-04-2019 17:57
Vrij standaard denk ik. Blouse of trui met een spijkerbroek eronder. Meestal geen make-up en haar altijd los. Ik zou er wel wat vrouwelijker uit willen zien, maar het past gewoon niet echt bij me, hoewel ik zo af en toe wel een serieuze poging doe. Als ik slanker zou zijn, zou ik het denk ik makkelijker vinden (maar daar wordt aan gewerkt).
Je bent een vrouw. Hoezo past vrouwelijk eruit zien niet bij jouw?
In mijn ogen is vrouwelijk eruit zien niet alleen je decolleté laten zien of of naaldhakken lopen of rode lippenstift dragen.
Je kunt je vrouwelijkheid ook benadrukken door de vorm van je borsten goed uit te laten komen, met blote benen of juist met een mooie (mag een dikke zijn) panty te lopen en vooral door een vrouwelijk haarkapsel te kiezen dus niet al te kort je haren dragen dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven