Mode & Beauty alle pijlers

Wat te dragen bij een diepe decollete?

06-05-2017 23:16 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst een heel gave playsuit (jumpsuit met korte pijpen en lange mouwen) maar het probleem is dat ie een diepe decollete heeft waardoor je er geen bh onder kunt dragen. Een plakbh is ook geen optie want dan zie je het stukje aan de voorkant. Iemand tips? Ergens iets gezien of ervaring? Niks dragen vind ik namelijk niet zo...
Bh met diamant/ versiersel bij decolleté? Ik zou zelf gewoon niks eronder dragen.
quote:Ttass30 schreef op 06 mei 2017 @ 23:22:

[afbeelding]Zit dat niet verschrikkelijk ongemakkelijk? Ik zou als de dood zijn dat de boel er bij de eerste de beste beweging uit komt rollen.
quote:MoirenPhae schreef op 06 mei 2017 @ 23:24:

[...]



Zit dat niet verschrikkelijk ongemakkelijk? Ik zou als de dood zijn dat de boel er bij de eerste de beste beweging uit komt rollen.Nee, ik heb ze ook.
Maar beweegt het dan nog wel prettig dan? En zo op je maag lijkt me ook niet fijn.
Wow, had geen idee van het bestaan van die dingen. Heeft het een naam?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me niet voorstellen dat je van dat soort bh's nog steun hebt. Maar goed, daar zijn ze misschien ook niet voor bedoelt
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een mooie bh die gezien mag worden? Voor een stukje dan. Zo'n gek U bocht ding lijkt meer in je maag te zitten. Zou niks voor mij zijn en een glibber plak bh ook niet.
Ja en?
quote:MoirenPhae schreef op 06 mei 2017 @ 23:28:

Maar beweegt het dan nog wel prettig dan? En zo op je maag lijkt me ook niet fijn.Zit wel goed.
quote:Luna_ schreef op 06 mei 2017 @ 23:30:

Wow, had geen idee van het bestaan van die dingen. Heeft het een naam?Bh voor diepe decolleté? Magic body fashion heet het merk, je kunt het bestellen op zalando of wehkamp.
quote:snoopylynn schreef op 06 mei 2017 @ 23:32:

Gewoon een mooie bh die gezien mag worden? Voor een stukje dan. Zo'n gek U bocht ding lijkt meer in je maag te zitten. Zou niks voor mij zijn en een glibber plak bh ook niet.Dat is echt not done. Het staat niet. Net zoals als je een kledingstuk met open rug de beha zichtbaar is so not done.
Alle reacties Link kopieren
quote:MoirenPhae schreef op 06 mei 2017 @ 23:24:

[...]



Zit dat niet verschrikkelijk ongemakkelijk? Ik zou als de dood zijn dat de boel er bij de eerste de beste beweging uit komt rollen.Was ook mijn eerste gedachte haha. Zou me amper durven bewegen.
Maar ook mooi als je meer hebt dan een kleine B?

Kan het me niet voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Als zonder bh geen optie is had ik de jumpsuit überhaupt niet gekocht
quote:MoirenPhae schreef op 06 mei 2017 @ 23:39:

Maar ook mooi als je meer hebt dan een kleine B?

Kan het me niet voorstellen.Jup tot D85.
quote:Ttass30 schreef op 06 mei 2017 @ 23:41:

[...]





Jup tot D85.

Ja, die maat hebben ze. Maar zit het mooi?

Los van het feit dat het er ordinair uitziet als je met zulke borsten met zo'n laag decolleté loopt.
Borsten intapen. Net als Kim K. en consorten.
quote:MoirenPhae schreef op 06 mei 2017 @ 23:41:

[...]



Ja, die maat hebben ze. Maar zit het mooi?

Los van het feit dat het er ordinair uitziet als je met zulke borsten met zo'n laag decolleté loopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass30 schreef op 06 mei 2017 @ 23:22:

[img]https://static.webshopapp.com/shops/001 ... v-beha.jpg[/img]Die vind ik zo duur voor die paar keer dat ik m aanheb
Alle reacties Link kopieren
Zoals het plaatje van Tass kan bij mij prima met m'n maximizer van de hunkemöller. Maar ik heb niet zulke grote borsten als de mevrouw van het plaatje..



Ordinair? Who cares.
Ik vind het mooi.
quote:Ttass30 schreef op 06 mei 2017 @ 23:44:

[...]





[afbeelding]Ik vind het ordinair. Ik weet niet wat je punt is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven