Mode & Beauty alle pijlers

waterfosser ervaring?

21-02-2012 15:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
En voor deze vraag maak je speciaal een account aan?

Maar goed, om antwoord te geven, waterflossers zijn heel handig om lastige plekjes in je mond schoon te maken maar zijn moeilijk te gebruiken voor jonge kinderen.

Zijn die dingen trouwens niet gewoon bij de Kruidvat enzo te koop? Hier in Amerika haal je ze gewoon bij de Walmart of Walgreens.
"Ik heb een onlineshop gevonden die ze tegen een goede prijs verkoopt namelijk loveyoursmile.nl. Kent iemand deze webshop en hebben jullie er goede ervaringen mee?"

Spam dus
quote:OrangeCowgirl schreef op 21 februari 2012 @ 15:33:

En voor deze vraag maak je speciaal een account aan?

Maar goed, om antwoord te geven, waterflossers zijn heel handig om lastige plekjes in je mond schoon te maken maar zijn moeilijk te gebruiken voor jonge kinderen.

Zijn die dingen trouwens niet gewoon bij de Kruidvat enzo te koop? Hier in Amerika haal je ze gewoon bij de Walmart of Walgreens.Ik heb gegoogeld maar die dingen zijn bij mediamarkt,kijkshop etc ook te koop . Ik denk dat TO aan het spammen is
Ik ken dat inderdaad, loveyoursmile.nl. Ik zou zeggen: Bestel er niet! Ik bestelde een product wat een beloofde levertijd van een aantal werkdagen had, maar heb er uiteindelijk zes weken op kunnen wachten. Ze waren ook heel erg slecht te bereiken en reageerden ook bijna onbeschoft op e-mails.

Nee, voortaan bestel ik ergens anders.
Spam.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 21 februari 2012 @ 16:42:

Spam.En dan ook nog een spelfout maken in de topictitel
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
Oke ik dacht hier advies te vragen maar dat valt niet zo goed geloof ik! Jammer:( en die spelfout ach we hebben allemaal wel eens een slechte dag!
Na het topic van een paar dagen geleden over dit produkt (en het (re)creatieve gebruik daarvan), nu een serieuzere vraag, of toch spam?

Mijn tandarts is eerder ertegen, hij vertelde dat je met zo'n ding vuil dieper je pockets inspuit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven