Mode & Beauty alle pijlers

Wax extensions help!

20-08-2015 14:51 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik heb 2 jaar in totaal wax extensions en ik ben ze helemaal zat.

Dat meisje die ze er normaal inzet heeft weinig tijd en ze vraagt bijna 70 euro voor het uithalen omdat het 150 plukjes zijn.

Ik heb nu zelf speciale extensions verwijder vloeistof gekocht en een bijpassende tang.

Iemand ervaring met zelf verwijderen van die rot dingen?

Liefs!
mijn eerste reactie is: ben je helemaal gek geworden!

mijn tweede reactie is: ik heb er geen verstand van. als jij dat ook niet, voldoende, hebt dan moet je op de blaren zitten en 70 euro betalen
En doooooor!
ik had ook die wax dingen gehad, 1 keer maar nooit meer. Ik had er ongeveer 15 in en heb ze er allemaal uit geknipt, verschrikkelijk. Jij hebt er wel erg veel, zou toch maar die 70 euro betalen, dan weetje iig dat het mooi verwijderd wordt
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Niet zelf doen, echt niet.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Niet doen joh, of je moet dol zijn op kale plekken..

70 euro is echt niet te duur hoor, het is behoorlijk veel werk.
Volgens hun kun je t zelf verwijderen met die speciale vloeistof en tang.

K vind t alleen wat eng omdat ik nooit gedaan heb.

Ik heb al 2 jaar extensions maar ik ben die dingen zo zat
Ik heb ze zelf verwijderd, met vloeistof en tangetje. Samen met vriend.

Gevolg veel geld kwijt aan de kapper en een kort koppie, doordat ik zoveel had beschadigd met uithalen.

Korte koppie heb ik nog steeds trouwens, maar als ik jou was zou ik of dat meisje betalen of een kapper zoeken en daarna je haar goed laten knippen en verzorgen
Je kan vragen of iemand je erbij wil helpen. Als je het zelf moet doen met vloeistof en tang is het een moeilijk werkje.

Ik heb het vorig jaar ook gedaan bij een vriendin van me en het ging best wel goed. Pas wel op met de tang dat je je haar niet doorknipt.