Mode & Beauty alle pijlers

Wax extensions help!

20-08-2015 14:51 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik heb 2 jaar in totaal wax extensions en ik ben ze helemaal zat.

Dat meisje die ze er normaal inzet heeft weinig tijd en ze vraagt bijna 70 euro voor het uithalen omdat het 150 plukjes zijn.

Ik heb nu zelf speciale extensions verwijder vloeistof gekocht en een bijpassende tang.

Iemand ervaring met zelf verwijderen van die rot dingen?

Liefs!
mijn eerste reactie is: ben je helemaal gek geworden!

mijn tweede reactie is: ik heb er geen verstand van. als jij dat ook niet, voldoende, hebt dan moet je op de blaren zitten en 70 euro betalen
En doooooor!
ik had ook die wax dingen gehad, 1 keer maar nooit meer. Ik had er ongeveer 15 in en heb ze er allemaal uit geknipt, verschrikkelijk. Jij hebt er wel erg veel, zou toch maar die 70 euro betalen, dan weetje iig dat het mooi verwijderd wordt
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Niet zelf doen, echt niet.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Niet doen joh, of je moet dol zijn op kale plekken..

70 euro is echt niet te duur hoor, het is behoorlijk veel werk.
Volgens hun kun je t zelf verwijderen met die speciale vloeistof en tang.

K vind t alleen wat eng omdat ik nooit gedaan heb.

Ik heb al 2 jaar extensions maar ik ben die dingen zo zat
Ik heb ze zelf verwijderd, met vloeistof en tangetje. Samen met vriend.

Gevolg veel geld kwijt aan de kapper en een kort koppie, doordat ik zoveel had beschadigd met uithalen.

Korte koppie heb ik nog steeds trouwens, maar als ik jou was zou ik of dat meisje betalen of een kapper zoeken en daarna je haar goed laten knippen en verzorgen
Je kan vragen of iemand je erbij wil helpen. Als je het zelf moet doen met vloeistof en tang is het een moeilijk werkje.

Ik heb het vorig jaar ook gedaan bij een vriendin van me en het ging best wel goed. Pas wel op met de tang dat je je haar niet doorknipt.

Als je veel vloeistof op het waxje doet en even inwrijft kan je ze er meestal wel makkelijk eruit laten glijden.

Het hangt er ook vanaf hoelang ze al in je haar zitten, als ze er al lang in zitten gaat het makkelijker.

Het help ook als je de nacht van te voren de waxjes en je haar wast en met veel cremespoeling insmeert en dit niet uitspoelt.

Succes.
Ja heb ze een paar weken terug zelf verwijderd. Maar die dingen zaten er toen nog maar 4 weken in

Veel vloeistof gebruiken en met tangetje wax kapotknijpen, daarna je haarplukjw boven wax vasthouden en andere hand het waxje. Beetje wiebelen en dan trek je het eruit. Blijven soms stukjes achter.

Heb gewoon 20 per avond gedaan. Was het nog door vol te houden :P
Ja ze zitten er 5 maandjes in sinds laatste keer inzetten. Dus best flinke uitgroei
70 euro is toch niets vergeleken bij dat geld dat je voor zoveel extensions hebt moeten betalen en bespaart door ze niet meer opnieuw te zetten?
Je kan ze er heel simpel uit halen met desinfectie handgel. Opsmeren en even laten zitten. Door dat spul lost de lijm voor een groot deel op. Je moet wel even geduld hebben, want het is een hele klus.
Ik heb het ook zelf gedaan hoor.

Met een vriendin samen.

Ging prima.
quote:liefkind1985 schreef op 20 augustus 2015 @ 15:13:

Gevolg veel geld kwijt aan de kapper en een kort koppie, doordat ik zoveel had beschadigd met uithalen.

Korte koppie heb ik nog steeds trouwens, maar als ik jou was zou ik of dat meisje betalen of een kapper zoeken en daarna je haar goed laten knippen en verzorgenHier hetzelfde, ik ging van volle bos naar triest staartje....
quote:broadway schreef op 20 augustus 2015 @ 14:53:

mijn eerste reactie is: ben je helemaal gek geworden!

mijn tweede reactie is: ik heb er geen verstand van. als jij dat ook niet, voldoende, hebt dan moet je op de blaren zitten en 70 euro betalenZwaar overdreven reactie. Ik zet zelf extensions en verwijder ze dus ook. Je kan dit prima zelf doen hoor. Met een verwijdertang en verwijdervloeistof. Je doet wat vloeistof op het waxje en dan ga je met die tang wat knijpen aan alle kanten en dan de extensions naar beneden eruit trekken. De kapper of wie dan ook kan het niet beter dan jij. That's all. ;)
quote:Chloe14 schreef op 20 augustus 2015 @ 21:07:

[...]

Hier hetzelfde, ik ging van volle bos naar triest staartje....Ja dat is meestal als je de extensions eruit haalt. ;)
quote:liefkind1985 schreef op 20 augustus 2015 @ 15:13:

Korte koppie heb ik nog steeds trouwens, maar als ik jou was zou ik of dat meisje betalen of een kapper zoeken en daarna je haar goed laten knippen en verzorgen

Hoe heb je dat gedaan, je haar zo beschadigd door het uithalen? Had je ze er pas inzitten of te hard getrokken? Normaal kan er weinig mis gaan met het uithalen als ze al wat langer zitten en je voorzichtig doet.

In het begin zit het nog erg vast, ik weet hoe dat is. Ik heb iemand het er toen (tijd terug toen ik nog niet wist dat ik het zelf kon) en de extensions nog niet lang had uit laten halen maar het zat toen nog te vast. Zij heeft zo hard getrokken dat het pijn deed en ze mijn eigen haar eruit trok. Dat kon ik zien door mijn haarwortels die in de extensionplukken zaten. :(

Ik doe het daarom alleen nog zelf. Zelf kun je ook het beste voelen of het pijn doet of niet en hoe voorzichtig je te werk moet gaan. Een ander kan het nog weleens ruwer doen omdat ze het niet voelen. Ik let hier altijd erg op want ik weet hoe het kan zijn. ;)
Nou ik had er niet meer bij stilgestaan dat mijn broertje zijn vriendin kapster is haha, die gaat ze eruit halen nu.

K ben benieuwd hoe t eruit ziet na t verwijderen 😨

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven