Mode & Beauty alle pijlers

Webcosmetics

18-10-2008 22:24 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit deze site te bekijken, omdat ik op zoek ben naar argan-olie.

Maar nu kom ik daar vliesmaskers tegen. Ziet er fantastisch uit! Alleen als ik het allemaal zo bekijk, lijkt het mij dat je die niet echt bij jezelf kunt aanbrengen. Dus nu vraag ik me eigenlijk af of daar een manier voor is, of dat iemand ervaring heeft met deze vliesmaskers?
Je kan ze de vraag gewoon mailen. Ik heb bij hun de argan olie gekocht (bevalt erg goed!) en heb ze daar ook over gemaild met een vraag en kreeg diezelfde dag antwoord!

Groetjes

Berteke
Maskers zien er interessant uit! ben benieuwd naar de ingredienten!

De argan olie, is deze koudgeperst en ongeraffineerd??
Berteke, ik hoopte dat iemand hier er al ervaring mee had. Maar helaas Dus nu ga ik ze toch maar even mailen.

HappyS ik zal meteen vragen wat de ingrediënten zijn en of de Argan olie koudgeperst en ongeraffineerd is.
HappyS, de argan olie is volgens mij koud geperst, althans, ik kreeg te horen dat het de olie is waarvan ze de zaden niet geroosterd hebben. Ongeraffineerd volgens mij ook, het ruikt echt naar argan olie

Ms Positivo, ik ken de vliesmaskers niet, wat doen ze voor je huid dan..?
Sorrry voor mijn late reactie!

Maar ik had van Webcosmetics de volgende reactie terug gehad:

De volledige gezichtsmaskers aanbrengen lukt niet alleen.

Wel kunt u stukjes uit het A4-formaat knippen en die op te behandelen plekken aanbrengen.

De ooglidmaskers en lipmaskers kunt u wel zelf aanbrengen (maar zulke stukjes kunt u dus ook uit het A4-formaat knippen).

Als u een keuze kunt maken uit de verschillende soorten dan kan ik een ingrediënten-declaratie toesturen.

De arganolie is koudgeperst.

Ik heb het dus maar wel besteld. In eerste instantie kreeg ik flinke bultjes van de olie. Maar nu icm een vitamine E creme, gaat het best goed!

De maskers zijn best prettig. Alleen merk ik het verschil alleen op de dag dat ik het masker heb gebruikt. Ik zag er meteen een heel stuk beter uit! Alsof ik een facelift had gehad. Helaas de dag erop zag ik er weer als vanouds uit. (ik heb de Collageen en Vitamine E (blauw) masker).
Up!

Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met deze webshop en de etherische olie die ze verkopen...???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven