Webshop Outlet Merkkleding
woensdag 23 januari 2008 om 17:04
woensdag 23 januari 2008 om 17:08
zondag 6 april 2008 om 13:41
http://www.kleren.com
Goedkope nieuwe merkkleding voor hem en haar!
Dagelijks nieuwe producten
Levertijd 1 werkdag
Tot 70% goedkoper
Goedkope nieuwe merkkleding voor hem en haar!
Dagelijks nieuwe producten
Levertijd 1 werkdag
Tot 70% goedkoper
dinsdag 8 april 2008 om 10:16
Ik ken deze sites niet maar kwam ze tegen in cosmo shopping, geen idee welke merken ze verkopen maar misschien zit er iets tussen:
www.yoox.com , geen outlet wel leuke prijzen
www.haburi.com
www.jadeboutique.com
Deze staan er ook maar ik weet niet of ze online verkopen:
www.fifty.it
www.chicoutletshopping.com
www.mcarthurglen.com
www.yoox.com , geen outlet wel leuke prijzen
www.haburi.com
www.jadeboutique.com
Deze staan er ook maar ik weet niet of ze online verkopen:
www.fifty.it
www.chicoutletshopping.com
www.mcarthurglen.com
woensdag 9 april 2008 om 11:26
Wat vaak wel het geval is op marktplaats is dat de merkkleding die aangeboden wordt, hartstikke fake is!
Nep merkkleding wordt tegenwoordig zo goed lijkend nagemaakt dat je het verschil haast niet meer kan zien,.
(alleen wel merkbaar is een minder duurzame kwaliteit!)
Dan maar gewoon naar de winkel, als je merkkleding wilt dragen zul je ook de duren prijzen er voor moeten betalen,..
Dan weet je zeker dat het echt is,...
Nep merkkleding wordt tegenwoordig zo goed lijkend nagemaakt dat je het verschil haast niet meer kan zien,.
Dan maar gewoon naar de winkel, als je merkkleding wilt dragen zul je ook de duren prijzen er voor moeten betalen,..
Dan weet je zeker dat het echt is,...
zaterdag 19 april 2008 om 11:52
Ik ken ze bijna allemaal hierbij mijn favorieten:
1. www.kleren.com (die is net nieuw errug leuk)
2. www.esprit.nl (tja esprit altijd leuk)
3. www.marktplaats.nl (als ik effe krap zit
)
Groetjes Margot
1. www.kleren.com (die is net nieuw errug leuk)
2. www.esprit.nl (tja esprit altijd leuk)
3. www.marktplaats.nl (als ik effe krap zit
Groetjes Margot
zaterdag 9 oktober 2010 om 13:02
quote:duploo schreef op 23 januari 2008 @ 17:04:
www.marktplaats.nl
Wel vaak tweedehandsDaar staan heel vaak nieuwe kleren van Indian Rose, gekocht bij monsterverkopen.
www.marktplaats.nl
Wel vaak tweedehandsDaar staan heel vaak nieuwe kleren van Indian Rose, gekocht bij monsterverkopen.
zaterdag 9 oktober 2010 om 13:04
quote:Springlover schreef op 09 april 2008 @ 11:26:
Wat vaak wel het geval is op marktplaats is dat de merkkleding die aangeboden wordt, hartstikke fake is!
Dan weet je zeker dat het echt is,...Moet je idd me uitkijken. Bij tweedehands is dat weer minder vaak het geval. Maar bij bepaalde merken is het soms zoooo duidelijk dat er weer een monsterverkoop is geweest, en dan weet je ook wel dat het niet fake is. Bij Hilfiger en Indian Rose is dit heel vaak het geval (en bij kinderkleding was dat altijd bij Oilily en Imps&Elfs).
Dan weet je zeker dat het echt is,...Moet je idd me uitkijken. Bij tweedehands is dat weer minder vaak het geval. Maar bij bepaalde merken is het soms zoooo duidelijk dat er weer een monsterverkoop is geweest, en dan weet je ook wel dat het niet fake is. Bij Hilfiger en Indian Rose is dit heel vaak het geval (en bij kinderkleding was dat altijd bij Oilily en Imps&Elfs).
dinsdag 4 januari 2011 om 00:26
Kijk eens op : www.merkkledingworld.nl
daar kun je een lijst bestellen met meer dan 90 van de beste adressen en internet sites voor merkkleding schoenen tassen parfums etc.en stukken goedkoper dan de reguliere winkelprijzen.
daar kun je een lijst bestellen met meer dan 90 van de beste adressen en internet sites voor merkkleding schoenen tassen parfums etc.en stukken goedkoper dan de reguliere winkelprijzen.
woensdag 5 januari 2011 om 12:25
Mijn favorieten op dit moment:
www.nummerzestien.nl
www.fashionchick.nl
www.bijenkorf.nl
www.zalando.nl
en zo heb ik nog wel tientallen websites, maar daar heb ik nog niet besteld...
www.nummerzestien.nl
www.fashionchick.nl
www.bijenkorf.nl
www.zalando.nl
en zo heb ik nog wel tientallen websites, maar daar heb ik nog niet besteld...