Mode & Beauty alle pijlers

Welke bh

23-07-2023 18:04 19 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet nieuwe bh's.... Yippie.
Eerder kocht ik altijd voorgevormde beugelbh's, maar die zitten nu echt heel oncomfortabel. De zijkant gaat afstaan en duwt in mijn bovenarm/oksel.

Ik loop daarom nu vooral in sportbh's. Dat zit heerlijk, maar het is veel stof en onder een blouse of topje zie je dat dus.
Wat voor bh's zouden jullie aanraden voor een grotere cupmaat, die dus wat meer steun nodig heeft dan een simpele bralette, maar niet zoveel stof heeft als een sportbh?
zanahoria wijzigde dit bericht op 23-07-2023 18:06
4.99% gewijzigd
Passen maar en model dan nog wel?
Moiren schreef:
23-07-2023 18:05
Passen maat en model dan nog wel?
Denk dat de meeste ook gewoon te oud zijn inderdaad, daardoor uitgelubberd en daardoor dat de zijkant af gaat staan. Maar ik heb eigenlijk nog nooit zo comfortabel rondgelopen als nu met de sportbh's, dus daar wil ik toch voor gaan.

Ook trouwens omdat sportbh's vaak een soort racerback hebben en daardoor de bandjes niet afzakken. Afzakkende bandjes heb ik mijn hele leven al gehad. Ja ook met juiste model, afstelling, brede banden etc. Ik heb extreem afhangende schouders.
Ik heb bh’s van Rosa Faia (90E), de twin huppeldepup of zoiets. Ik vind ze erg comfortabel.
Mag het iets kosten? Ik zweer tegenwoordig bij Wolford beha's, ik heb de Pure en de 3W, allebei zonder metalen beugels maar een soort ingenaaide beugels. Ik heb een D-cup.
Am Yisrael Chai!
Naar een goede lingerie speciaalzaak gaan, je borsten goed laten opmeten en verschillende modellen en merken passen. Niet alle bh's zijn geschikt voor elke vorm borsten. Om een voorbeeld te geven, een vriendin van mij en ik hebben dezelfde bh maat. We passen elkaars bh's absoluut niet omdat de vorm van onze borsten anders is. Het heeft dus geen enkele zin om af te gaan op merken die andere roepen. Je zou toch echt zelf een heleboel bh's moeten passen om te leren welk model en welk merk bij je borsten past en welke niet.
miek_ wijzigde dit bericht op 23-07-2023 20:15
Reden: Toevoeging
51.30% gewijzigd
Prima Donna Madison of Deauville, perfect voor mijn g- cup. Maar ga gewoon naar een goede lingeriezaak en pas wat modellen en merken.
Ik heb pas nieuwe gekocht. Ik heb op aanraden van vriendin ook prima donna gekocht. Toevallig ook model madison . Maar toch gaat die mij irriteren na een paar uur dragen.
Kan ook aan de stof liggen.
Had ook een impreinte gekocht. Deze is wel padded maar zit echt heerlijk. Heb er nog een bijgekocht paar weken later.
Niet goed voor je portemonee want die laatste is verdorie 136 euro O_O
Maar die voel ik dus niet als ik hem draag terwijl er wel beugels inzitten.

Heb overigens ook cup G en soms H
Omdat ik padded bh's en beugels echt haat en de cups vaak lelijk aftekenen ben ik b
op de zwangerschaps bh's van Anita terrecht uitgekomen. Raar maar waar, die dingen zitten eindeloos en tekenen niet af onder een strak shirtje of truitje.
henk-und-roelie wijzigde dit bericht op 23-07-2023 18:48
1.69% gewijzigd
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Ik zweer bij Primadonna. Die bh’s zitten bij mij perfect. En dan de twist of die voor de volle cup. Ik pas bij mijn favo lingeriewinkel ook wel eens een ander merk, maar loop toch altijd met Primadonna de winkel uit.
Ik ben ook fan van Prima Donna maar niet van de padded bra. Dat zit bij mij echt niet mooi.

Misschien is Miss Marie of Sweden iets voor je?
Ik ben dan weer gigantisch enthousiast over Marlies Dekkers. Zit geweldig en fantastische ondersteuning. Maar ja, dat is voor mij en mijn lijf. Kan bij jou wel heel anders zijn.
Ik bedenk ook nog het merk Anita. Daar heb ik de sport bh’s van, maar die hebben ook gewone bh’s, zonder beugel en niet voorgevormd, verkrijgbaar in grote cupmaten.
fashionvictim schreef:
23-07-2023 18:14
Mag het iets kosten? Ik zweer tegenwoordig bij Wolford beha's, ik heb de Pure en de 3W, allebei zonder metalen beugels maar een soort ingenaaide beugels. Ik heb een D-cup.
Jaaa - ik zweer ook al jaren bij Wolford BH’s. Elke € waard (al probeer ik ze in de uitverkoop/outlet te scoren). De 3W zit heel stevig en toch zonder beugel. Kan ik iedereen aanraden.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Prima donna en marlies dekkers zijn mijn favorieten! Bij marlies dekkers zijn er regelmatig kortingsacties en die zijn de moeite waard
Ik heb er na diverse passessies van May Triumph en Marie Jo

Maar zelfs per merk kan t verschillen of iets goed zit.

Goed lingerie zaakje zoeken en de tijd nemen om te passen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ooh wat een hoop fijne tips!
Ik wilde eerst roepen dat het wel watag kosten, heb eerder ook wel €80 of €90 aan een bh uitgekozen, maar €130-150 wordt toch wel andere koek :rolling:
Wie weet is de sale inderdaad anders een optie, maar ga ook even goed de andere tips bekijken.

Grappig genoeg heb ik nu ook een voedingsbh die heel fijn zit, dus misschien is die Anita echt wat voor mij.
Ik groeg eerder veel esprit maar die beugel is niet ruim genoeg meer voor me.
Die ik nu heb hebben wijde beugels maar niet een hele diepe cup.
Maat moet ik minder opletten wat m'n Marie Jo is 85E en May 85 Dgeloof ik.
Been there, done that, got the T-shirt.
Sport bh’s :heart:
Draag geen normale meer sinds ik ze heb ontdekt. Bij de Hema hebben ze sport BH’s die zien eruit als normale BH’s en tekenen niet onder mijn kleding.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven