Welke deodorant?
vrijdag 28 augustus 2009 om 08:10
Volgens mij is hier al een topic over geweest, maar ik kon het niet meer vinden.
Ik ben op zoek naar een nieuwe deodorant. Ik gebruik al jaren rexona, die voldeed altijd prima, maar nu ik zwanger ben, merk ik dat ik meer zweet en dat het anders ruikt.
Dus aan het einde van de dag riek ik een beetje en dat vind ik een naar gevoel/idee.
Welke deo is dus echt goed, houd een hele dag en is niet schreeuwend duur?
O en niet onbelangrijk, is redelijk mild voor de huid.
Dank,
Barbabella
Ik ben op zoek naar een nieuwe deodorant. Ik gebruik al jaren rexona, die voldeed altijd prima, maar nu ik zwanger ben, merk ik dat ik meer zweet en dat het anders ruikt.
Dus aan het einde van de dag riek ik een beetje en dat vind ik een naar gevoel/idee.
Welke deo is dus echt goed, houd een hele dag en is niet schreeuwend duur?
O en niet onbelangrijk, is redelijk mild voor de huid.
Dank,
Barbabella
"ik ben het, Barbabelladingdong"
vrijdag 28 augustus 2009 om 08:45
Let wel op bij zo'n stick, ik had er ook één en kreeg allemaal witte brokjes/smeurie onder de arm, sorry klinkt echt ranzig maar zo zag het er ook uit ! en het gaf af op mijn kleding. Bij spuitbussen krijg ik meer last van zweetgeur bij mij werken de rollers het beste, en dan niet opdoen en meteen in je trui schieten, nee even arm omhoog en laten drogen, geen vieze plekken onder de arm en geen geur meer. Ik gebruik Fenjal classic deoroller je hebt hem ook in sensitive roller variant. maar de 1e is al heel mild en ruikt net even wat lekkerder en nee hij is niet overhersend heel zacht geurtje wat met alle parfums kan.
vrijdag 28 augustus 2009 om 09:04
DO2 deodorant spray
DO2 is een natuurlijke deodorant dat kwalitatief hoogwaardige aluinkristallen bevat die oplosbaar zijn in water. Hierdoor is DO2 een effectieve deodorant die 24 uur lang bescherming biedt tegen ongewenste geuren. Aluin zorgt ervoor dat de poriën van de huid licht samentrekken, terwijl de huid gewoon blijft ademen. Hierdoor kunnen afvalstoffen het lichaam normaal verlaten in tegenstelling tot de meeste deodorants die de huid volledig afsluit.
DO2 heeft een lage zuurgraad (pH 3.2) en is daarom effectief tegen schimmelinfecties. DO2 werkt zodra er water aan de aluinkristallen wordt toegevoegd. Er kan net zolang water worden bijgevuld totdat de kristallen volledig zijn opgelost. DO2 is ook bruikbaar als handen- en voetenspray, intiemspray en bij lichte wondjes: heelt de beschadigde huid.
• voor iedereen geschikt
• parfumvrij
• huidvriendelijk
• voor heel het lichaam
• ongeveer 10 keer bij te vullen
• 24 uur effectief
• kwalitatief hoogwaardig aluin
• makkelijk aan te brengen
• 100% puur aluin
DO2 heeft het nordic ecolabel omdat DO2 behoort tot de meest huid- en milieuvriendelijke deodorants op de markt. Ook staat het label voor de effectiviteit van DO2
vrijdag 28 augustus 2009 om 09:22
Je hebt van odorex ook die flesjes.. Die werkt 5 dagen. Die doe je s'avonds met een watje opbrengen. s'Morgens douchen of goed wassen en klaar voor 5 dagen. Heb hetzelfde probleem nu in mijn zwangerschap, werkt prima bij mij. Echt niet meer dat ik van die natte plekken of geur heb! Gebruik nog wel dagelijks mijn eigen deo erbij, gewoon voor het frisse gevoel. (Zo'n flesje kost ook weinig.)