Mode & Beauty alle pijlers

Welke haarverf?

13-02-2017 12:46 28 berichten
Ik gebruik altijd L'oreal excellence maar natuurlijk hebben ze nu het recept veranderd.

Het is de bedoeling dat je elke zoveel weken een tussenkleuring doet (en ik heb al zo'n hekel aan mijn haar verven). Maar nog vervelender: mijn haar wordt er nu droger van.

Dus... ik zoek naar andere verf. Moet goed dekkend zijn en ook je haar voeden.

Verf van de Hema en de Action waren geen succes. Ik vind het niet erg om wat meer te betalen (L'oreal is ook niet goedkoop), maar het moet wel goed zijn.
quote:jules schreef op 16 februari 2017 @ 10:24:

[...]

Deze heb ik ook gebruikt. Ik merkte dat de kleur erg snel vervaagde op mijn grijze haar. Hoe lang blijft het bij jou weg? Ik vond het namelijk wel echt fijn spul voor mijn haar.Ik heb de kleur donker Mahonie en die houdt het netjes 4 weken vol hoor. Ik verf dan eerst mijn uitgroei en laat de rest aan het einde 5 a 10 minuten meetrekken. Langere tijd tussen de verfbeurten inlaten doe ik eigenlijk niet( soms alleen in de vakantie) omdat ik mijn grijze uitgroei zo ontzettend opvalt
Alle reacties Link kopieren
Ik herken je probleem wel betreffende de matige dekking van de meeste haarkleuringen. Ik heb ook van alles geprobeerd: Kruidvat,Poly Palette,Garnier,Guhl, Action. Uiteindelijk vond ik toch L'oreal het beste qua dekking, en dan met name de Préfèrence lijn. Geen ervaring met henna overigens.
Alle reacties Link kopieren
Ik was vandaag bij Kruidvat, maar daar staat de gewone L'Oreal Excellence nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven