Mode & Beauty alle pijlers

Welke inlegzooltjes?

12-02-2016 12:34 7 berichten
Ieder jaar koop ik schoenen voor de zomer waar ik vaak met mijn blote voeten in loop. En ieder jaar is er toch weer die irritatie dat de schoenen aan de binnenkant vies worden en gaan stinken. Dusdanig dat ik ze niet langer dan een seizoen geef. Nu zijn het altijd goedkope schoenen geweest, maar nu zou ik toch graag wat duurzamer om willen gaan met mijn spullen.

Dus dacht ik: inlegzooltjes. Maar diegene die ik altijd heb gebruik, de badstoffen vaak, zijn ideaal om nét iets te grote schoenen te laten passen.

Welke zijn dan geschikt als zijnde om de schoenen van binnen schoon te houden en zijn ze dan ook uitwasbaar?

Ik hoop op goede tips!
Ik zou dan kijken voor leren inlegzooltjes, die ademen en blijven daardoor frisser. Of gewoon sowieso leren schoenen
Alle reacties Link kopieren
Ken je die katoenen sokjes, die net om je tenen zitten en je hak? Veel mensen gebruiken die ook in panty stof. Maar ik koop dus de katoenen en doe die om mijn zooltje. Elke dag nieuwe sokjes er in en nooit vieze schoenen meer. Die sokjes vind ik een drama om aan te hebben, glijden altijd weer van de voet af of je ziet ze toch.
ik koop die sokjes wel 2 maten groter dan
Ik gebruik badstof (fijn want wasbaar) of leer (zit fijn maar wordt wel vies).

Je zou ook kousenvoetjes kunnen proberen maar bij mij zitten ze niet lekker en je ziet ze vaak mijn schoenen uitpiepen en dat vind ik niks.
quote:chantalzr-7 schreef op 12 februari 2016 @ 13:34:

Ken je die katoenen sokjes, die net om je tenen zitten en je hak? Veel mensen gebruiken die ook in panty stof. Maar ik koop dus de katoenen en doe die om mijn zooltje. Elke dag nieuwe sokjes er in en nooit vieze schoenen meer. Die sokjes vind ik een drama om aan te hebben, glijden altijd weer van de voet af of je ziet ze toch.Wat een goed idee!
Ik gebruik leren zooltjes van de Hema. Niet wasbaar, ik koop gewoon eens in de zoveel tijd nieuwe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven