Mode & Beauty alle pijlers

Welke modetrends zijn niet om aan te gluren

07-01-2023 12:21 463 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
In welke kleding/schoenen wil je echt niet gezien worden terwijl het nu wel in de mode is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
ñuca schreef:
07-01-2023 13:16
Die slaapzakjassen ja, vooral die helemaal tot aan de enkels. En de steeds verder gescheurde spijkerbroeken, ik wacht op de dag dat ik iemand tegenkom met een korte broek die met een paar reepjes stof vastzit aan enkelbandjes.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
De jongerenmode van nu vind ik echt niet om aan te gluren. (Ja, ik realiseer me dat ik nu als een "boomer" klink maar ik ben dan ook alweer halverwege de 30.) Ik was een poosje terug in Amsterdam en daar lijkt de trend te zijn om de meest vormeloze, verlepte en verwassen kledingstukken met elkaar te combineren en dan met de meest afschuwelijke "dad sneakers" met hoog opgetrokken witte sportsokken eronder.
Enige positieve eraan is dat het wel speels is en wars van moderegeltjes maar man man man wat maken die knappe jonge mensen zichzelf lelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het feit dat er amper meer een leuk shirt te vinden is dat géén croptop is.
Leuke trend inderdaad voor jongere meiden maar ik wil zelf graag ook een beetje hip voor de dag komen mèt bedekte buik. Bijna onmogelijk.

En als trend opzich nomineer ik de zwerverlook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
07-01-2023 12:59
Ik vind skinny jeans bij mannen zo lelijk.
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Daveotion schreef:
07-01-2023 13:58
De jongerenmode van nu vind ik echt niet om aan te gluren. (Ja, ik realiseer me dat ik nu als een "boomer" klink maar ik ben dan ook alweer halverwege de 30.) Ik was een poosje terug in Amsterdam en daar lijkt de trend te zijn om de meest vormeloze, verlepte en verwassen kledingstukken met elkaar te combineren en dan met de meest afschuwelijke "dad sneakers" met hoog opgetrokken witte sportsokken eronder.
Enige positieve eraan is dat het wel speels is en wars van moderegeltjes maar man man man wat maken die knappe jonge mensen zichzelf lelijk.
Ik herken dat helemaal niet. Mijn dochter en haar vriendinnen kleden zich allesbehalve vormloos.
Of verlept en verwassen. En die opgetrokken witte sportsokken herken ik ook niet. Maar we wonen ook niet in Amsterdam.
Alle reacties Link kopieren Quote
ñuca schreef:
07-01-2023 13:16
Die slaapzakjassen ja, vooral die helemaal tot aan de enkels. En de steeds verder gescheurde spijkerbroeken, ik wacht op de dag dat ik iemand tegenkom met een korte broek die met een paar reepjes stof vastzit aan enkelbandjes.
Dit komt aardig in de buurt
Afbeelding

Met direct link voor jou: https://static.toiimg.com/photo/msid-71 ... pg?1305545
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
07-01-2023 12:22
TO trapt af

Afbeelding

Cremekleurige chelsea boots met hele dikke zolen
de winkels staan er vol mee en waarom?!

Die heb ik! En als ik die niet draag onder een jurk, dan draag ik sneakers... en ik ben bijna 50... :rofl:
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh niet eens in de buurt, deze is zelfs letterlijk wat ñuca noemt:

https://www.insider.com/carmar-extreme- ... ion-2018-5
Alle reacties Link kopieren Quote
Dadsneakers, eigenlijk alle lompe/chunky schoenen wel.
Skinny bij mannen
Michelin jassen (met van dat dons erin), al zijn die niet echt trendy nu, maar ik zie er veel mensen in lopen (want het is zo lekker warm)

Ik vind juist die geruite jassen heel erg leuk! Ik heb er eentje die zo warm is, dat ik hem gebruik als winterjas. De dikte van de stof zou vermoeden dat het een tussenjas is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
07-01-2023 14:01
Ik herken dat helemaal niet. Mijn dochter en haar vriendinnen kleden zich allesbehalve vormloos.
Of verlept en verwassen. En die opgetrokken witte sportsokken herken ik ook niet. Maar we wonen ook niet in Amsterdam.
Ik bedoelde specifiek de jonge hippe mensen in Amsterdam, want in mijn eigen woonplaats lopen ze er ook niet zo bij.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
07-01-2023 14:04
Oh niet eens in de buurt, deze is zelfs letterlijk wat ñuca noemt:

https://www.insider.com/carmar-extreme- ... ion-2018-5
Prachtig. :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
07-01-2023 14:04
Oh niet eens in de buurt, deze is zelfs letterlijk wat ñuca noemt:

https://www.insider.com/carmar-extreme- ... ion-2018-5
Afbeelding

Omg
AnAppleADay schreef:
07-01-2023 14:04
Oh niet eens in de buurt, deze is zelfs letterlijk wat ñuca noemt:

https://www.insider.com/carmar-extreme- ... ion-2018-5

:rofl: :rofl: :rofl: 168 dollar...
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh en de laatste paar jaar al een aantal keer genoemd in dergelijke topics maar ik blijf het raar vinden:

De omgekeerde bikinitop.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
07-01-2023 14:09
Oh en de laatste paar jaar al een aantal keer genoemd in dergelijke topics maar ik blijf het raar vinden:

De omgekeerde bikinitop.

Afbeelding
Oh ja, was ik alweer vergeten. Super lelijk!!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren Quote
En in dezelfde categorie als de omgekeerde bikini, de bikini met de underboob. Vreselijk….

Afbeelding

Sowieso heel lelijk van die opgeblazen ballonnen op zo’n slanke vrouw…. 🙈
hendrikje106 wijzigde dit bericht op 07-01-2023 14:32
16.51% gewijzigd
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Maleficent schreef:
07-01-2023 12:22
TO trapt af

Afbeelding

Cremekleurige chelsea boots met hele dikke zolen
de winkels staan er vol mee en waarom?!
Afschuwelijk. En ik zag dat pastelgeel modekleur wordt en dat vind ik ook niks.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hendrikje106 schreef:
07-01-2023 14:31
En in dezelfde categorie als de omgekeerde bikini, de bikini met de underboob. Vreselijk….

Afbeelding

Sowieso heel lelijk van die opgeblazen ballonnen op zo’n slanke vrouw…. 🙈
Ik dacht afgelopen zomer dat iemand uit d’r bikinitopje was gescheurd. Maar dit is dus een trend.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
07-01-2023 14:36
Ik dacht afgelopen zomer dat iemand uit d’r bikinitopje was gescheurd. Maar dit is dus een trend.
Yep… en een hele lelijke ook…
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Afbeelding
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Oja, die omgekeerde bikini! Afschuwelijk. Het ziet er echt niet uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind skinnies bij slanke mannen niet lelijk. Zolang er niet ook nog een strak shirt of strakke blouse op gedragen wordt. Maar wat er vaak mee samengaat, en wat ik echt verafschuw, is blote enkels bij mannen als het geen zomer is. Ik vind het bij vrouwen al niet geweldig maar bij mannen echt vreselijk.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
07-01-2023 13:39
Het is ook wel afhankelijk van leeftijd en figuur. Mij wil niemand zien in croptops, maar bij mijn dochter staan ze geweldig.
maar ik ben oud-wijf genoeg om te denken: ach meisjes, doe iets warms aan

want het staat leuk hoor, maar het is toch vreselijk koud, zo'n blote onderrug vooral
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
07-01-2023 14:44
Afbeelding

Afbeelding

Ja ugh, zo vormeloos en dan die stugge jeansstof, wat is er tegenwoordig mis met een mooie riem?

edit: die sokken :facepalm:
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Bleh.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven