welke roklengte
dinsdag 13 oktober 2009 om 16:30
Hello
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar als ik in de bladen kijk, dan weet ik nog steeds niet precies welke roklengte nu 'in' is. Ik ben wat afgevallen en wilde weer eens een leuke rok met legging of maillot aan, maar hoe lang is nu nog OK? Kan iemand me wat suggesties geven? Ik zie namelijk van alles van héél kort tot op de knie en zelfs onder de knie.
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar als ik in de bladen kijk, dan weet ik nog steeds niet precies welke roklengte nu 'in' is. Ik ben wat afgevallen en wilde weer eens een leuke rok met legging of maillot aan, maar hoe lang is nu nog OK? Kan iemand me wat suggesties geven? Ik zie namelijk van alles van héél kort tot op de knie en zelfs onder de knie.
dinsdag 13 oktober 2009 om 16:35
Geen legging, echt niet doen. Het "breekt" je been af bij de enkel, waarbij er in ieder geval géén afslankend/ verlengend effect ontstaat. Roklengte op de knie idem dito, je lijf wordt dan in twee gelijke parten verdeeld. Ik zou gaan voor een net-over de knie rok, en let ook op de A-lijn dan. Geen rechte modellen, niet te veel plooien.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 13 oktober 2009 om 16:36
dinsdag 13 oktober 2009 om 16:37
quote:Very Cherry schreef op 13 oktober 2009 @ 16:35:
Geen legging, echt niet doen. Het "breekt" je been af bij de enkel, waarbij er in ieder geval géén afslankend/ verlengend effect ontstaat. Roklengte op de knie idem dito, je lijf wordt dan in twee gelijke parten verdeeld. Ik zou gaan voor een net-over de knie rok, en let ook op de A-lijn dan. Geen rechte modellen, niet te veel plooien.o. ik bedoelde eigenlijk iets met een laarsje of inderdaad gewoon met een mailoot en normale lekkere schoenen. bedankt voor de tips, ik zal kritisch in de spiegel kijken
Geen legging, echt niet doen. Het "breekt" je been af bij de enkel, waarbij er in ieder geval géén afslankend/ verlengend effect ontstaat. Roklengte op de knie idem dito, je lijf wordt dan in twee gelijke parten verdeeld. Ik zou gaan voor een net-over de knie rok, en let ook op de A-lijn dan. Geen rechte modellen, niet te veel plooien.o. ik bedoelde eigenlijk iets met een laarsje of inderdaad gewoon met een mailoot en normale lekkere schoenen. bedankt voor de tips, ik zal kritisch in de spiegel kijken
dinsdag 13 oktober 2009 om 16:37
quote:Very Cherry schreef op 13 oktober 2009 @ 16:35:
Geen legging, echt niet doen. Het "breekt" je been af bij de enkel, waarbij er in ieder geval géén afslankend/ verlengend effect ontstaat. Roklengte op de knie idem dito, je lijf wordt dan in twee gelijke parten verdeeld. Ik zou gaan voor een net-over de knie rok, en let ook op de A-lijn dan. Geen rechte modellen, niet te veel plooien.met laarzen??
Geen legging, echt niet doen. Het "breekt" je been af bij de enkel, waarbij er in ieder geval géén afslankend/ verlengend effect ontstaat. Roklengte op de knie idem dito, je lijf wordt dan in twee gelijke parten verdeeld. Ik zou gaan voor een net-over de knie rok, en let ook op de A-lijn dan. Geen rechte modellen, niet te veel plooien.met laarzen??
dinsdag 13 oktober 2009 om 16:46
nou ja zoiets inderdaad. ik denk wel dat ik daar nu in gezien kan worden (hoop ik). misschien is de rok die ik nu dan heb wel te recht ik heb onwijs lange benen en daardoor is alles al snel te kort. zo keek ik ook wel eens naar die jurken die nu zo in zijn met een maillot ofzo eronder maar het is net een babydoll met mijn lange benen (ben zelf 1.83)....
dinsdag 13 oktober 2009 om 16:46
Leuke rokken Verry Cherry, maar die zouden mij bijvoorbeeld enorm tuttig maken. Ik heb juist flink boven de knie nodig (maar geen echte mini meer aangezien ik dat als 40 jarige niet meer vind kunnen).
Mijn vriendin die klein is en een peertje moet juist gaan voor een lange rok tot over haar kuiten en zo is ieder lichaam weer anders.
Mijn vriendin die klein is en een peertje moet juist gaan voor een lange rok tot over haar kuiten en zo is ieder lichaam weer anders.
dinsdag 13 oktober 2009 om 16:53
quote:iris1969 schreef op 13 oktober 2009 @ 16:48:
Bij lange benen vind ik korte rokken echt prachtig staan, zeker als je mooie benen hebt!
euh ja. nou ja in maillot zien ze er tegenwoordig wel weer goed uit ja.
@ jamaartoch: hahaha ja erg he
ben lekker vrij deze week en ik heb afgelopen weekend eens in mijn kast gerommeld en allerlei kleren aangetrokken die ik weer aan kon
nog niet mijn 69 kilo jeans pak dus (en dat is zéker nog in de mode) maar wie weet haal ik dat nog wel voor kerstmis
maar nu dus nog een rokje of een jurk.
Bij lange benen vind ik korte rokken echt prachtig staan, zeker als je mooie benen hebt!
euh ja. nou ja in maillot zien ze er tegenwoordig wel weer goed uit ja.
@ jamaartoch: hahaha ja erg he
dinsdag 13 oktober 2009 om 17:00
quote:Very Cherry schreef op 13 oktober 2009 @ 16:42:
Of deze (ervanuit gaande dat hij over de knie valt). Zwarte maillot, zwarte pumps, helemaal leuk. Toch?
[afbeelding]
Oeh, mooi! Vooral als je een beetje bolle billen hebt!!!! Met zulke rokken ben ik altijd wel blij met mijn dikkere achterwerk.
Ik draag overigens rokken en jurken in veel verschillende lengten, ook met laarzen er onder!
Of deze (ervanuit gaande dat hij over de knie valt). Zwarte maillot, zwarte pumps, helemaal leuk. Toch?
[afbeelding]
Oeh, mooi! Vooral als je een beetje bolle billen hebt!!!! Met zulke rokken ben ik altijd wel blij met mijn dikkere achterwerk.
Ik draag overigens rokken en jurken in veel verschillende lengten, ook met laarzen er onder!
dinsdag 13 oktober 2009 om 21:05
dinsdag 13 oktober 2009 om 21:13
quote:Superhuisvrouw schreef op 13 oktober 2009 @ 21:05:
[...]
Zo'n mailot in een pump vind ik geen gezicht ,je maakt het daarmee erg stijfjes vindt dan een mooie laars eronder veel vlotter.
Ach nee, toch geen laarzen onder een rok? Ook geen maillots of - Godbeterhet - leggings, maar wat is er mis met een ragfijne panty en elegante hooggehakte schoenen?
Ga nu eens King Louie googelen
[...]
Zo'n mailot in een pump vind ik geen gezicht ,je maakt het daarmee erg stijfjes vindt dan een mooie laars eronder veel vlotter.
Ach nee, toch geen laarzen onder een rok? Ook geen maillots of - Godbeterhet - leggings, maar wat is er mis met een ragfijne panty en elegante hooggehakte schoenen?
Ga nu eens King Louie googelen