Mode & Beauty alle pijlers

Welke schoenen ?

25-03-2016 09:37 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze jurk in de bessenkleur gekocht.

j u r k

Staat leuk en ben er blij mee. Ik weet alleen niet goed wat voor en welke kleur schoenen hier mooi bij zouden staan. Ik heb zwarte, beetje open schoenen met een hak van ongeveer 4 cm. Die kunnen er eventueel wel bij, maar ik zoek eigenlijk iets passenders.

Wie denkt er mee? Liefst niet al te open sandalen (ik heb vreselijke voeten). O, en ik heb zeer witte onderbenen die ook in de zomer niet erg bruin worden... Het is niet voor een speciale gelegenheid,maar gewoon om naar werk te dragen. Prijs tot max. 100 Euro.
Nude schoenen, of anders schoenen in bordeaux/bessenkleur?
Een espadrille in beige, nude, bruin of zo? Je hebt ze plat, maar ook met sleehak.
Is de mouw en rand onderaan de jurk grijs? Dan zouden grijze schoenen ook kunnen.

Verder alle kleuren die in de jurk terugkomen vind ik.
Laarzen? (fluisterde ze)
Wit is ook een kleur. Niets mis met witte benen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat een mooie jurk! Ik zou hier gewoon die zwarte open schoenen bij doen die je al hebt. Of anders inderdaad nude.
Dit iets?

spaanse schoenen
Deze?

En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Of deze?

Leuk die roze kleur, mooi!!
Ik vind 1e van Bruja erg leuk!
Hé, die zachtroze van Bruja78 zijn mooi. Alleen wel erg hoog... maar ik denk dat de kleur goed bij de jurk past. Ik ben niet zo van nude...

Wat zouden jullie van een mat middenblauw vinden - dus iets donkerder dan babyblauw?
Niet zo, dan zou ik voor donkerblauw gaan. Op voorwaarde dat je ook donkerblauwe accesoires draagt.

Ik kon het weer eens niet laten, heb de roze gekocht...echt niet goed voor me, schoenen voor iemand zoeken
Haha, Bruja78 ! Heb je iets waar je ze bij kan dragen, dan . Of moet je nog iets aanschaffen ?
Heb ik wel ja, al is het natuurlijk een goed excuus voor iets nieuws. Had ook al pumps in die kleur, maar de vorm en stof is net even anders hè..
Nee, ik zou zeker geen blauw erbij doen, anders leg je het accent op de schoenen en niet op de jurk. Tenzij je dat laatste wilt, natuurlijk.
Waarom is deze jurk er alleen nog in maat zero?

Ik zou er een paar pumps bij dragen in een lichtroze kleur!
Ik ga iets in roze zoeken! Iets pumperigs maar niet te hoog. Bedankt voor de inspiratie allemaal!
Wat een prachtige jurk (kwijl...)! Ik zou er zelf wat lichter gekleurde schoenen onder dragen (zoals die zachtroze van Bruja, alweer kwijl...). Ik heb zelf ook hele witte benen en ik vind de combinatie donker jurkje - witte benen - donkere schoenen altijd een beetje raar staan bij mezelf. Die benen vallen dan zo op :-).
Winter is coming...
quote:Het-groepje schreef op 25 maart 2016 @ 10:19:

Laarzen? (fluisterde ze)

Dat mag je best hardop zeggen, hoor!

Dat laarzenidee is helemaal zo gek nog niet. Ik bedacht gisteren dat ik nog een paar heel donker bordeauxrode stevige laarzen heb. Die heb ik bij de jurk aangetrokken, met een dikke zwarte panty en een zwart suede jasje. Was een leuke combi : chic-stoer. En het was hier gisteren ineens niet zo lenteachtig meer - regen en koude wind...
[verwijderd i.v.m. privacy en baas over eigen data/tekst]
anoniem_64f880061f850 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 02:04
93.87% gewijzigd
Ook in zwart is de jurk blijkbaar weer in alle maten verkrijgbaar momenteel, ik heb hem besteld

Ik heb overigens mooie open zachtroze schoenen met halfhoge hak gekocht voor 2 tientjes (geen leer, einde serie vorig jaar). Ben er blij mee!
Mooie jurk! Ik heb zelf nooit wat gekocht bij BonPrix, maar zag net dat ze ook mooie mannenkleding hebben :D

Op de site van Zalando kwam ik deze beige schoenen tegen. Ik denk dat het mooi past bij je jurk.

Laat je weten wat het geworden is?

Groetjes Bram

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven