Mode & Beauty alle pijlers

Welke sneakers?

05-07-2014 10:46 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar sneakers. Ik dacht "de mijne" gevonden te hebben, nike air max 1, maar ik verkoop ze weer want ik krijg er te warme voetjes in en ze zijn net te klein. Helaas

Ik twijfel al een tijdje over de nike roshe run (in zwart wit) zijn deze warm aan je voeten?

Iemand nog andere suggesties? Ik wil geen lompe of hoge sneakers.

Ik heb maat 36/37
Roshe run zijn ook heeeeeel warm! Ik loop met dit weer het liefst op Vans of All Stars (laagste model)
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Ah dus toch ook jammer zeg! Die met die gaas achtste stof?
Ik vind New Balance erg leuk.

En in plaats van sneakers: Toms.
@ to, roshe run wel, heb daar de fel roze versie van, vans en all stars gewoon de "normale"
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Ik heb Nike Performance FS LITE RUN, die zijn helemaal niet warm, sterker nog, ze waaien een beetje door. En ze zijn nog mooi ook - hardroze met grijs.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Ik heb Roshe Run en ik vind ze echt heeeeerlijk! Nog nooit zo'n lekkere sneaker aangehad. Snap ook niet wat jullie bedoelen met warm. Ze zijn licht en van gaas aan de bovenkant, waait juist door.

Edit: wel een maat groter kopen dan je Nederlandse normale schoenmaat.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Kangaroos

Zitten heel lekker en zijn er in het zwart met 'n wit kangaroo logo en zijn verkrijgbaar bij Zalando
Mijn kast puilt uit met zowel roshe run en air max 1, en toch kies ik liever voor de laatste

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven