Mode & Beauty alle pijlers

Welke sneakers?

02-04-2024 22:37 289 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar een leuke, hippe sneaker (liefst in een lichte kleur, denk ik). Zie het vaak bij andere vrouwen, van die hippe sneakers en dat staat hen altijd leuk, maar bij mezelf moet ik altijd zo wennen en weet ik eigenlijk niet waar te beginnen.
Iemand tips qua merk/type? Linkjes? Alles is welkom!
Alle reacties Link kopieren Quote
Browniedoc schreef:
03-04-2024 09:30
Haha ik heb ook Skechers, ik had er geen benul van dat ze niet hip zijn.. laat wel mijn gevoel voor mode zien denk ik.

Ik heb dat model wat eerder in paars is getoond, maar dan hagelwit. Mijn dochter heeft dezelfde in het lichtroze. Zij heeft wel brede voeten, ik zelf niet.. Ze lopen heerlijk!
Het is maar een menig, hè?
Het is niet de modepolitie of zo.
Gewoon lekker dragen wat je zelf leuk vindt. Ze zijn niet voor niets heel populair.
En dankzij de memory foam lopen ze heerlijk.

Ik heb dus Skechers, maar ik vind New Balance ook mooi. Mocht ik nieuw sneakers willen, dan ga ik die eens proberen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
03-04-2024 18:59
Ja maar concreter, welke sneakers
Er is toch niet maar een stijl/stroming?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifee2024 schreef:
03-04-2024 12:08
Ik ben en oud en heb zenuwaandoeningen en kapotte voeten. Ik ga nog steeds niet op sketchers lopen, zat andere prima fijne sneakers te koop die wel echt leuk zijn.

Het is prima als je ze wel leuk en mooi vindt, serieus. Lekker doen!!
Maar mbt leeftijd en moeilijke voeten: zat anders te koop.

En TO wilde echt leuke hippe sneakers, je kan echt niet beweren dat sketchers hip zijn.
Misschien is ze wel 70. Dan zijn een paar kekke paarse Skechers best hip.
Als ze voor in de twintig is, dan zijn merken als Via Vai, Veja en Nubbik enzo te ouwe wijverig voor woorden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Internagelaktisch schreef:
03-04-2024 06:56
Je kunt van alles vinden van die Sketchers maar hip…. Echt no way
Weet niet hoe ik plaatjes moet plakken maar ik heb deze.

https://www.nelson.nl/skechers-tres-air ... en-436876/

En anders smaken verschillen (gelukkig)
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
03-04-2024 19:03
Misschien is ze wel 70. Dan zijn een paar kekke paarse Skechers best hip.
Als ze voor in de twintig is, dan zijn merken als Via Vai, Veja en Nubbik enzo te ouwe wijverig voor woorden.
Voor iemand voor wie het dragen van een sneaker sowieso al nieuw terrein lijkt is het misschien wel oké ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Wow wat veel reacties, bedankt!

Ik ben 38, en mijn kledingstijl omschrijven vind ik vrij lastig. Niet uitgesproken, vaak een jeans, soms rokje of jurkje. Eerder donkere kleuren dan heel licht. Schoolpleinmoeder-stijl haha. Mag dus wel wat hipper!
Ik heb nu van vorig jaar helemaal zwarte vans incl zwarte zool, maar die zijn dus wel heel saai. En ook witte allstars maar daarmee loop ik wrs 10 jaar achter haha 🙈
Wilde nu wel eens zo'n grotere sneaker en neig dan het meest naar een model als die Nike air max (en blijkbaar is dat dus ook niet hip) Maar er is zoveel aanbod dat ik het lastig vind om online iets te vinden naar m'n zin en ik vind het een lastige lijn tussen hip en dozig/de plank misslaan.

Ik ga nog maar eens een rondje google-en vanavond 🙂
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
03-04-2024 19:03
Misschien is ze wel 70. Dan zijn een paar kekke paarse Skechers best hip.
Als ze voor in de twintig is, dan zijn merken als Via Vai, Veja en Nubbik enzo te ouwe wijverig voor woorden.
Zeg, zit mijn Nubbikjes niet te beledigen ja. :hamer:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Evipevi schreef:
03-04-2024 19:14
Wow wat veel reacties, bedankt!

Ik ben 38, en mijn kledingstijl omschrijven vind ik vrij lastig. Niet uitgesproken, vaak een jeans, soms rokje of jurkje. Eerder donkere kleuren dan heel licht. Schoolpleinmoeder-stijl haha. Mag dus wel wat hipper!
Ik heb nu van vorig jaar helemaal zwarte vans incl zwarte zool, maar die zijn dus wel heel saai. En ook witte allstars maar daarmee loop ik wrs 10 jaar achter haha 🙈
Wilde nu wel eens zo'n grotere sneaker en neig dan het meest naar een model als die Nike air max (en blijkbaar is dat dus ook niet hip) Maar er is zoveel aanbod dat ik het lastig vind om online iets te vinden naar m'n zin en ik vind het een lastige lijn tussen hip en dozig/de plank misslaan.

Ik ga nog maar eens een rondje google-en vanavond 🙂
Niet te hip, niet te dozig, beetje tussenin wat de Bijenkorf verkoopt:

https://www.debijenkorf.nl/damesschoenen/sneakers
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben fan van sneakers van Floris van Bommel.
https://nl.florisvanbommel.com/nl/dames ... 60-03.html
Wel erg prijzig en wat mij betreft prima, want ze lopen heerlijk. Ze hebben meerdere modellen en kleuren. Neutraal, maar ook met veel kleur.
Zal vast niet hip zijn, maar dat maakt mij niet uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nouschi schreef:
03-04-2024 19:14
Zeg, zit mijn Nubbikjes niet te beledigen ja. :hamer:
Joh, ik heb oa Floris van Bommels, ook niet hip :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Yinna schreef:
03-04-2024 13:52
Ik ben altijd slecht geweest in merken. Als puber al. Zit hier ook met verbazing te lezen. Zie een zeer lelijke Sketchers die kennelijk niet hip is. (Kan ik me voorstellen, wat een ding! Lijkt wel zo'n lelijke multifluorcolor Nike) En dan heel veel net zo lelijke, of nog lelijkere Nikes, NB enz en die zijn dan wel hip. Of een andere Sketchers link: wit met een streep op de zijkant. Kennelijk ook niet hip. Maar wel als ie van Adidas of Hilfiger is.
Het zit hem dus kennelijk niet in kleur en/of model, maar in hoe een merk bekend staat.
Met kleding heb ik het idee dat dat toch minder speelt. Dat een wit shirt van de H&M een wit shirt is. En een wit shirt van de Nike eveneens een wit shirt is. Een bloemetjes blouse is een bloemetjes blouse en dat vind je mooi of lelijk, maar dat is (na de pubertijd) onafhankelijk van het merk. Of zou dat ook liggen aan de kringen waarin je je begeeft? Ik heb het idee dat in mijn sociale omgeving mensen niet zo veel geven om het merk. Maar misschien bevindt ik mij in een bij mij passende uiterst niet-hippe omgeving.
Wat September zegt, zit hem echt in de details. Ik vind veel sneakers lelijk, maar die Skechers steken er wel met kop en schouders bovenuit. Een beetje de Fiat Multipla van de sneakers. :-P)

Die andere bakbeesten zijn voor mij persoonlijk ook niks, maar passen soms nog wel eens bij de rest van iemands stijl. Volgens mij waren bijv. dad sneakers + jeans vroeger al een tijdje een ding, voordat ze recent weer terugkwamen. Skechers doen daarentegen niks voor welke outfit dan ook.

Ik ga zelf net als TO wel eens een rondje sneakers scrollen, maar kan niks vinden wat ik echt leuk vind. Ik heb 1 paar sneakers van dat type dat de Lidl vaak heeft liggen omdat mijn vriend ze ook heeft, en ik wilde twinnen. :lol: Verder draag ik vooral gympen en instappers. Ik heb in mei vorig jaar deze gekocht, maar ze zitten nog steeds in de doos. :-[

https://www.zalando.nl/puma-sneakers-la ... n-a12.html
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
03-04-2024 19:21
Joh, ik heb oa Floris van Bommels, ook niet hip :mrgreen:
Klopt :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
konwalia schreef:
03-04-2024 19:22
Wat September zegt, zit hem echt in de details. Ik vind veel sneakers lelijk, maar die Skechers steken er wel met kop en schouders bovenuit. Een beetje de Fiat Multipla van de sneakers. :-P)

Die andere bakbeesten zijn voor mij persoonlijk ook niks, maar passen soms nog wel eens bij de rest van iemands stijl. Volgens mij waren bijv. dad sneakers + jeans vroeger al een tijdje een ding, voordat ze recent weer terugkwamen. Skechers doen daarentegen niks voor welke outfit dan ook.

Ik ga zelf net als TO wel eens een rondje sneakers scrollen, maar kan niks vinden wat ik echt leuk vind. Ik heb 1 paar sneakers van dat type dat de Lidl vaak heeft liggen omdat mijn vriend ze ook heeft, en ik wilde twinnen. :lol: Verder draag ik vooral gympen en instappers. Ik heb in mei vorig jaar deze gekocht, maar ze zitten nog steeds in de doos. :-[

https://www.zalando.nl/puma-sneakers-la ... n-a12.html
Dan zie je maar dat smaken verschillen. Ik vind die Puma sneakers dus niks aan. Ik vind mijn Skechers dan echt leuker🤷
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauwedruif85 schreef:
03-04-2024 19:07
Weet niet hoe ik plaatjes moet plakken maar ik heb deze.

https://www.nelson.nl/skechers-tres-air ... en-436876/

En anders smaken verschillen (gelukkig)
Die heb ik ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
lila01 schreef:
03-04-2024 21:40
Die heb ik ook!
En ik draag ze onder een flared jeans. Staat hartstikke leuk.

Ik zie overigens ook veel meiden en jonge vrouwen met merkloze, maar wel hele leuke sneakers lopen.
Dit topic doet me een beetje aan de middelbare school denken, als je geen Nike Air of whatever draagt, dan hoor je er niet bij. Beetje flauw.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor mij hoeft het geen merk te zijn hoor, maar ik weet anders al helemaal niet hoe te zoeken online. Je moet toch iets intypen...
Alle reacties Link kopieren Quote
Evipevi schreef:
03-04-2024 19:14
Wow wat veel reacties, bedankt!

Ik ben 38, en mijn kledingstijl omschrijven vind ik vrij lastig. Niet uitgesproken, vaak een jeans, soms rokje of jurkje. Eerder donkere kleuren dan heel licht. Schoolpleinmoeder-stijl haha. Mag dus wel wat hipper!
Ik heb nu van vorig jaar helemaal zwarte vans incl zwarte zool, maar die zijn dus wel heel saai. En ook witte allstars maar daarmee loop ik wrs 10 jaar achter haha 🙈
Wilde nu wel eens zo'n grotere sneaker en neig dan het meest naar een model als die Nike air max (en blijkbaar is dat dus ook niet hip) Maar er is zoveel aanbod dat ik het lastig vind om online iets te vinden naar m'n zin en ik vind het een lastige lijn tussen hip en dozig/de plank misslaan.

Ik ga nog maar eens een rondje google-en vanavond 🙂
All Stars blijven wel in. De hoge zijn dan vaak wel populairder en staan vaak wat vlotter.
Wat grotere sneaker als Nike (ik draag zelf voornamelijk Air Force) is ook leuk.
Verder zou je eens kunnen kijken naar Superga en Veja.

Mocht je een jurkje of rokje in de kast hebben waarvan je een plaatje kunt plakken kunnen wij er altijd een bijpassende sneaker voor je bij zoeken. Geeft ook even een beter beeld van je stijl.
Alle reacties Link kopieren Quote
Evipevi schreef:
03-04-2024 21:53
Voor mij hoeft het geen merk te zijn hoor, maar ik weet anders al helemaal niet hoe te zoeken online. Je moet toch iets intypen...
Was ook niet voor jou bedoeld, hoor :)

De keuze is reuze, zullen we maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Allemaal trendy Skechers voor jonge vrouwen (niks geen 70-ers), zie hier:

https://www.vanharen.nl/nl-nl/c-skecher ... rce=google

Zo, nu heb ik mijn punt denk ik wel gemaakt :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
lila01 schreef:
03-04-2024 22:01
Allemaal trendy Skechers voor jonge vrouwen (niks geen 70-ers), zie hier:

https://www.vanharen.nl/nl-nl/c-skecher ... rce=google

Zo, nu heb ik mijn punt denk ik wel gemaakt :-D
:HA:
Alle reacties Link kopieren Quote
lila01 schreef:
03-04-2024 22:01
Allemaal trendy Skechers voor jonge vrouwen (niks geen 70-ers), zie hier:

https://www.vanharen.nl/nl-nl/c-skecher ... rce=google

Zo, nu heb ik mijn punt denk ik wel gemaakt :-D
Trendy sketchers????
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
03-04-2024 19:03
Misschien is ze wel 70. Dan zijn een paar kekke paarse Skechers best hip.
Als ze voor in de twintig is, dan zijn merken als Via Vai, Veja en Nubbik enzo te ouwe wijverig voor woorden.
Dit. Die hebben weer heel andere sneakers.
Ik deel wat ik leuk vind maar ik ben 50 plus.
Alle reacties Link kopieren Quote
lila01 schreef:
03-04-2024 21:47
En ik draag ze onder een flared jeans. Staat hartstikke leuk.

Ik zie overigens ook veel meiden en jonge vrouwen met merkloze, maar wel hele leuke sneakers lopen.
Dit topic doet me een beetje aan de middelbare school denken, als je geen Nike Air of whatever draagt, dan hoor je er niet bij. Beetje flauw.
Ik vind juist die Nike Air Max ook lelijk. Op een andere manier. (Te lomp/aso.) Volgens mij zie je daar ook amper heel jonge mensen op. Dat zijn schoenen voor 40+ en 50+ ondertussen, dus mensen die in de jaren 90 jong waren. In mijn omgeving zie ik er werkelijk nooit iemand van mijn leeftijd (dertiger) op lopen.
Dit topic is sowieso niet representatief want Skechers wordt geloof ik best veel verkocht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kortom, volg je eigen smaak en trek je niet zoveel aan van wat anderen vinden.
Daveotion schreef:
04-04-2024 07:50
Dit topic is sowieso niet representatief want Skechers wordt geloof ik best veel verkocht.
Dat is geen graadmeter. Crocs werden ooit ook veel verkocht, maar je kunt toch niet beweren dat ze mooi zijn?
Skechers worden met name zoveel verkocht omdat ze lekker lopen denk ik. TO vraagt naar hip. Dat zijn ze niet.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven