Welke tas
zaterdag 14 juni 2014 om 20:21
zaterdag 14 juni 2014 om 20:45
quote:fietsmevrouw schreef op 14 juni 2014 @ 20:39:
Mijn stijl is een beetje zoals sissy boy. Ik weet niet hoe je dat verder omschrijft.http://www.sissy-boy.nl/women/accessoires/tassen.html
Mijn stijl is een beetje zoals sissy boy. Ik weet niet hoe je dat verder omschrijft.http://www.sissy-boy.nl/women/accessoires/tassen.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 14 juni 2014 om 20:47
zaterdag 14 juni 2014 om 20:48
Ik ben verliefd op de bovenste rij tassen. (en de rest)
http://www.duifhuizen.nl/gio-gini/
http://www.duifhuizen.nl/gio-gini/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 14 juni 2014 om 20:52
Tickel, die tassen zijn inderdaad leuk zeg!
Ik weet eigenlijk niet welke tassen ik wel kan dragen, want ze hangen toch eigenlijk allemaal aan je rug?? Ik ben een beetje zoekende.
Ik denk dat zo'n kleinere die je onder je schouder draagt, misschien wel geschikt is, of een rugtas. Maar die zijn te sportief. Als er een mooie nette rugzak zou zijn.....niet te scholier- of backpack-achtig
Ik weet eigenlijk niet welke tassen ik wel kan dragen, want ze hangen toch eigenlijk allemaal aan je rug?? Ik ben een beetje zoekende.
Ik denk dat zo'n kleinere die je onder je schouder draagt, misschien wel geschikt is, of een rugtas. Maar die zijn te sportief. Als er een mooie nette rugzak zou zijn.....niet te scholier- of backpack-achtig
zaterdag 14 juni 2014 om 20:54
quote:fietsmevrouw schreef op 14 juni 2014 @ 20:52:
Op zich gaat de crossover wel, je moet de tas alleen niet te zwaar beladen.
Op zich gaat de crossover wel, je moet de tas alleen niet te zwaar beladen.
zaterdag 14 juni 2014 om 20:59
quote:fietsmevrouw schreef op 14 juni 2014 @ 20:57:
Tickel, dan vallen die dus waarschijnlijk ook af.
Eigenlijk kan dan dus geen enkele tas, behalve een kleine die ik in mijn hand hou? Of rugzak? Weet iemand een rugzak waar je je mee kunt vertonen?
Nee
Wat voor een tas heb je nu dan? Eentje met een lange band om schuin te dragen?
Tickel, dan vallen die dus waarschijnlijk ook af.
Eigenlijk kan dan dus geen enkele tas, behalve een kleine die ik in mijn hand hou? Of rugzak? Weet iemand een rugzak waar je je mee kunt vertonen?
Nee
Wat voor een tas heb je nu dan? Eentje met een lange band om schuin te dragen?
zaterdag 14 juni 2014 om 21:16
Sorry nee die vind ik te akte-tas-achtig.
Ja ik heb er nu eentje die op mijn heup hangt, en dan schuin over mijn schouder.
Als ik boodschappen doe, prop ik vaak de dingen die niet in de boodschappentas gaan er bij in. Dat is natuurlijk niet zo handig. Een auto heb ik niet, dus ik heb buitenshuis eigenlijk altijd die tas aan me hangen.
Ik heb ook geen idee wat voor tassen anderen nou eigenlijk dragen en wat handig is. Ik vond die tas die schuin over me hing en waar ik altijd in kon graaien, super handig..
Ja ik heb er nu eentje die op mijn heup hangt, en dan schuin over mijn schouder.
Als ik boodschappen doe, prop ik vaak de dingen die niet in de boodschappentas gaan er bij in. Dat is natuurlijk niet zo handig. Een auto heb ik niet, dus ik heb buitenshuis eigenlijk altijd die tas aan me hangen.
Ik heb ook geen idee wat voor tassen anderen nou eigenlijk dragen en wat handig is. Ik vond die tas die schuin over me hing en waar ik altijd in kon graaien, super handig..