Mode & Beauty alle pijlers

Welke tas

14-06-2014 19:36 33 berichten
De schoudertas die ik al jaren gebruik, kan niet meer omdat ik last van mijn rug heb.

Welk alternatief kennen jullie er dat er nog wel een beetje leuk uit ziet?

Ik moet in ieder geval sleutels, dikke portomonnee en mobiele telefoon mee kunnen nemen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is je kledingstijl?

Chique, sportief, casual?
Wat voor een tas kan wel? Een crossover?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Welk budget heb je in gedachte?

Ik ben zelf zeer te spreken over de tassen van Liebeskind.

Maar voor een rugtas zou ik eerder voor Dakine gaan.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Dit zijn heuptassen.

Een handtas?
Pas op met tassen op je rug ivm berovingen. In Adam vaak gezien dat iemand zijn rugtasje wordt open gemaakt op straat of in het OV.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mijn stijl is een beetje zoals sissy boy. Ik weet niet hoe je dat verder omschrijft.
Die heuptasjes vind ik vreselijk!
quote:fietsmevrouw schreef op 14 juni 2014 @ 20:39:

Mijn stijl is een beetje zoals sissy boy. Ik weet niet hoe je dat verder omschrijft.http://www.sissy-boy.nl/women/accessoires/tassen.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:fietsmevrouw schreef op 14 juni 2014 @ 20:39:

Mijn stijl is een beetje zoals sissy boy. Ik weet niet hoe je dat verder omschrijft.Maar welke tassen kun je wel dragen? Schuin over de schouder wel oké?
Ik ben verliefd op de bovenste rij tassen. (en de rest)

http://www.duifhuizen.nl/gio-gini/
Enn. Daar was ik natuurlijk als eerste al geweest

Maar ik vind die tassen niet handig. Veel te groot.
Het lijkt me inderdaad handig om te weten welk type tassen je NIET mag/kan dragen.
Tickel, die tassen zijn inderdaad leuk zeg!

Ik weet eigenlijk niet welke tassen ik wel kan dragen, want ze hangen toch eigenlijk allemaal aan je rug?? Ik ben een beetje zoekende.

Ik denk dat zo'n kleinere die je onder je schouder draagt, misschien wel geschikt is, of een rugtas. Maar die zijn te sportief. Als er een mooie nette rugzak zou zijn.....niet te scholier- of backpack-achtig
quote:fietsmevrouw schreef op 14 juni 2014 @ 20:52:

Tickel, die tassen zijn inderdaad leuk zeg!

Ik weet eigenlijk niet welke tassen ik wel kan dragen, want ze hangen toch eigenlijk allemaal aan je rug?? Ik ben een beetje zoekende.

Ik denk dat zo'n kleinere die je onder je schouder draagt, misschien wel geschikt is, of een rugtas. Maar die zijn te sportief. Als er een mooie nette rugzak zou zijn.....niet te scholier- of backpack-achtig

Op zich gaat de crossover wel, je moet de tas alleen niet te zwaar beladen.

quote:fietsmevrouw schreef op 14 juni 2014 @ 20:40:

Die heuptasjes vind ik vreselijk!Zodra ze hip en trendy worden en dat zal weer eens gebeuren, dan ben jij de eerste die ermee loopt.
Ik krijg zelf altijd last van mijn rug bij tassen met korte hengels die over één schouder hangen. Ze blijven namelijk niet hangen waardoor ik scheef ga lopen.
Tickel, dan vallen die dus waarschijnlijk ook af.

Eigenlijk kan dan dus geen enkele tas, behalve een kleine die ik in mijn hand hou? Of rugzak? Weet iemand een rugzak waar je je mee kunt vertonen?
Oh ik zie dat ik de cross-over bedoel. Die had ik en wil ik vervangen.. dacht dat het schoudertas heette...
quote:fietsmevrouw schreef op 14 juni 2014 @ 20:57:

Tickel, dan vallen die dus waarschijnlijk ook af.

Eigenlijk kan dan dus geen enkele tas, behalve een kleine die ik in mijn hand hou? Of rugzak? Weet iemand een rugzak waar je je mee kunt vertonen?

Nee

Wat voor een tas heb je nu dan? Eentje met een lange band om schuin te dragen?
Oké, deze vind ik wel kunnen.

Wel duur en in 4 kleuren verkrijgbaar
Sorry nee die vind ik te akte-tas-achtig.

Ja ik heb er nu eentje die op mijn heup hangt, en dan schuin over mijn schouder.

Als ik boodschappen doe, prop ik vaak de dingen die niet in de boodschappentas gaan er bij in. Dat is natuurlijk niet zo handig. Een auto heb ik niet, dus ik heb buitenshuis eigenlijk altijd die tas aan me hangen.

Ik heb ook geen idee wat voor tassen anderen nou eigenlijk dragen en wat handig is. Ik vond die tas die schuin over me hing en waar ik altijd in kon graaien, super handig..
cognac-kleur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven