Mode & Beauty alle pijlers

welke winterlaarzen?

17-11-2013 10:07 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Ik wil mooie, maar vooral warme winterlaarzen kopen. Alleen vraag ik me af hoe de prijs-kwaliteitervaringen van diverse merken zijn.

Ik vind Dubarry's mooi, maar ook die van de ANWB. En ik ben verliefd op de Shabbies met profielzool. Uggs vind ik afzichtelijk, maar ook daar zag ik nu laarzen met een profielzool. Moeilijk....

Ze zitten volgens mij allemaal lekker. Tot nu toe behalve de Uggs alles gepast.

Ervaringen? Hoe is de kwaliteit van verschillende laarzen? En in welke blijven mijn voeten warm?

Bedankt!
Ik heb shabbies (zonder bonten voering) en uggs en die laatste houden mijn voeten echt heel erg warm. De shabbies daarentegen lopen een stuk lekkerder.

Sowieso zijn mijn uggs enkel 'voor erbij' als de temperaturen onder het vriespunt zakken, want ze kunnen lang niet overal onder. Maar als je een ugg laars met profiel zou nemen dan kan het wellicht wat beter.
Het schijnt dat de laarzen van de ANWB heel snel slijten.
ANWB laarzen lopen redelijk, maar mijn uggs zijn toch echt het beste in de winter. En dan idd niet die classics met platte zool, maar iets met meer profiel. Ik heb nooit meer koude voeten erin.
Het ligt er een beetje aan waar je ze voor wil gebruiken.

Wil je er echt mee in het bos rauzen, dan zou ik Dubarry's of ANWB laarzen kopen. Is het meer voor buiten wandelen in de stad etc dan kun je ook iets anders uitkiezen.

Persoonlijk vind ik deze Uggs wel mooi, zijn van leer aan de buitenkant, dus minder kwetsbaar als de normale suède Uggs, gewoon wat meer een normale laars

Stressed is just desserts spelled backwards
Die zijn leuk, maleficent.

De laarzen die ik zag hadden meer profiel, vind ik toch fijner, omdat ik ze voor 'gewoon' wil gebruiken, maar ook best weleens los ga op het strand of in het bos. Glad leer lijkt me dus beter schoonhouden. Of is dat gek gedacht?
Ik zou zowel met m'n shabbies als m'n uggs niet het bos in/strand op gaan. Daar vind ik ze te duur voor.

Dit zijn echt laarzen die jaren mee gaan, als je er een beetje fatsoenlijk mee om gaat.
quote:maria33 schreef op 17 november 2013 @ 10:39:

Glad leer lijkt me dus beter schoonhouden. Of is dat gek gedacht?

Niet gek gedacht hoor. Ik heb suède uggs en dat is altijd oppassen.

Ik wil nu dus ook leren.
Stressed is just desserts spelled backwards
Moeilijk, zo'n luxeprobleem... :-)

Mijn eerste verliefdheid ging naar de bontgevoerde shabbies.... maar ik wil er wel zuinig mee omgaan. Even doorsparen om er goedkopere ANWB's bij aan te schaffen voor het bos, ofzo...

Of...wacht....ik krijg nog een extraatje van de baas in december... even rekenen...
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Die zijn ook gaaf...

Google even op shabbies 201290. Die wil ik denk ik echt....
Ik heb de ANWB-laarzen na 3 maanden "wennen" (lees: blaren) weggeflikkerd omdat ik ze echt vreselijk vond lopen.

Ik heb nu waterdichte Clark's voor de gewone natte herfst/winter dagen. Deze lopen heerlijk en ze zijn idd waterdicht. Ze zijn niet heel warm, maar houden de kou wel buiten.

Daarnaast heb ik Anna Field "snowboots" gekocht voor in de sneeuw. Deze lijken meer op een hoge gymp dan op lompe snowboots, maar ze hebben wel goede profielzolen, ze lopen heerlijk en ze zijn heerlijk warm gevoerd en waterdicht.
Dubarry.
verba volant, scripta manent.
Oh die uggs vanmaleficent zien er leuk uit, eens kiken waar ze die online hebben. Ik heb altijd koude voeten rn aan de standaard uggs wil ik niet
Ik heb winterlaarzen (meer snowboots-model) van Sorel. Heerlijk. Echt mijn beste aankoop want inmiddels heb ik ze alweer drie jaar en zien er nog uit als nieuw.

Ik heb altijd koude voeten maar in die Sorel laarzen heb ik eindelijk warme voeten. Ook hier geldt helaas ... Het kost wat maar dan heb je echt goede laarzen voor enkele jaren.

En moet eerlijk zeggen, vind uggs normaal niet zo mooi, maar die lederen vind ik wel leuk hoor. En zien er comfi uit.
Shabbies naturlich!
quote:-teuntje- schreef op 17 november 2013 @ 11:12:

Oh die uggs vanmaleficent zien er leuk uit, eens kiken waar ze die online hebben. Ik heb altijd koude voeten rn aan de standaard uggs wil ik nietis model kensington
Heb trouwens de Shila laarzen, in het donkerbruin.
Dubarry. Met Dubarry sokken, nog lekkerder warm:

http://www.omoda.nl/dames/accessoires/sokken/dubarry/
die van de Anwb, prima! loop er hele einden door het bos mee met de honden.
quote:Desperate_Housewive schreef op 17 november 2013 @ 11:21:

[...]

is model kensington

Thanks,

ze zijn wel echt mooi en ze zien er heerlijk warm uit (hoop dat ze dat ook zijn voor dat geld), hmmm mss moet ik ze gewoon kopen en dan lekker in de sinterklaaszak doen
Misschien even lezen voordat je Ugg(s) aanschaft

http://www.piepvandaag.nl ... van-australische-schapen/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Vergeefse moeite Tickel. De enige die luistert is Summerdance
-teuntje- warm zijn ze zeker behalve als je er al met koude voeten in gaat, dan blijven ze heel lang koud. En ik zou ze idd lekker in die zak doen haha!

Tickel : ik heb nog steeds nooit hard bewijs gezien dat dit ook gebeurt bij de uggs van ugg australia. Uggs heb je van zoveel merken namelijk.
Wordt er dan geen merino-wol meer gebruikt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven