Mode & Beauty alle pijlers

Welke zwarte panty?

23-01-2021 10:14 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een mat zwarte panty, vrij dik, maar nog wel een beetje doorschijnend. Helemaal ondoorzichtig vind ik lelijk. Liefst met platte naden en een fijne brede boord. Dikte zoals het plaatje is perfect. Wie heeft een goede tip?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
EllaFitzgerald schreef:
26-01-2021 11:01
Ik koop altijd Wolford. Het is aan de prijs, maar blijft ook mooi in de was en zitten heel fijn. Ze hebben ook matte varianten. Komen geen haaltjes in. Aanrader :-)

https://www.debijenkorf.nl/wolford-comf ... %2Fwolford
Zijn er serieus mensen die €39,- aan een panty uit geven? O_O

Overigens blijven de Snags ook mooi in de was en komen geen haaltjes in. En ze zitten heerlijk! Voor €8,99 :)
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik. Maar ze gaan ook heel lang mee.
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
26-01-2021 18:11
Zijn er serieus mensen die €39,- aan een panty uit geven? O_O

Overigens blijven de Snags ook mooi in de was en komen geen haaltjes in. En ze zitten heerlijk! Voor €8,99 :)
Ja, ik draag eigenlijk alleen nog maar Wolford, met name omdat daar een voet in zit. Er is er nog nooit eentje stuk gegaan. Vorig jaar een keer met de fiets gevallen. Ik zat onder de blauwe plekken maar mijn Wolfords waren nog heel.

De Bijenkorf had/heeft wel eens acties op Wolford: 3 halen, 2 betalen. Ook zijn ze regelmatig in de aanbieding op veepee.nl
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
26-01-2021 18:11
Zijn er serieus mensen die €39,- aan een panty uit geven? O_O

Overigens blijven de Snags ook mooi in de was en komen geen haaltjes in. En ze zitten heerlijk! Voor €8,99 :)
Ja (maillots iig wel) , ik draag t liefst falke. Vanalles van 12 den koussen tm merinowollen maillots.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
23-01-2021 17:35
Ik ben ook Team Snag.
Afgelopen woensdag nog twee nieuwe besteld en vandaag al in huis.

Gewoon in je eigen maat kopen, ze passen echt goed.
Ik ook! En al die kleurtjes en designs :worship: Binnenkort weer een aantal bestellen!
Alle reacties Link kopieren
EllaFitzgerald schreef:
26-01-2021 18:56
Haha ja ik. Maar ze gaan ook heel lang mee.
Maar dat doen mijn snags dus ook. En die zijn veel goedkoper :)
Wattenbolleke schreef:
23-01-2021 11:45
Eigen maat (volgens de maattabel) ik val volgens die tabel in F, maar in de dikke deniers (80 en 120) kan e ook. Dus als je 50 denier besteld zou ik de maattabel aanhouden.

Ik ben 1.68 en dat is E maar vanaf 1.70 is het een F. Welke maat raad jij dan aan? Ik hou niet van strak om de buik maar ook niet van als de panty te hoog zit en “teveel” panty om de been zit.
Wattenbolleke schreef:
23-01-2021 11:45
Eigen maat (volgens de maattabel) ik val volgens die tabel in F, maar in de dikke deniers (80 en 120) kan e ook. Dus als je 50 denier besteld zou ik de maattabel aanhouden.

Ik ben 1.68 en dat is E maar vanaf 1.70 is het een F. Welke maat raad jij dan aan? Ik hou niet van strak om de buik maar ook niet van als de panty te hoog zit en “teveel” panty om de been zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de 40 en 60 denier panty’s van de Action superfijn. Kosten weinig, maar gaan ook nog eens lang mee.
Roodkapjeendewolf schreef:
28-01-2021 08:46
Ik ben 1.68 en dat is E maar vanaf 1.70 is het een F. Welke maat raad jij dan aan? Ik hou niet van strak om de buik maar ook niet van als de panty te hoog zit en “teveel” panty om de been zit.
Ze rekken en 'krimpen' heel goed met je lichaamsvorm mee en gaan niet hangen in mijn ervaring. Ik heb nu maat D nu ik zwanger ben, maar denk dat zonder zwangere buik hij ook prima zou zitten! Als je niet te strak om je buik wil zou ik dus voor F gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven