Mode & Beauty alle pijlers

Wenkbrauwen epileren met touwtje

11-04-2011 14:52 31 berichten
Ik ben op zoek naar een adresje waar ik mijn wenkbrauwen met een touwtje kan laten epileren, in Utrecht. Ik heb uiteraard al Gegoogled en heb Zaara (Zuilen) en een kapsalon op de Vleutenseweg gevonden. Maar ik ben benieuwd naar ervaringen! Vind het toch altijd spannend om iemand m'n wenkbrauwen te laten doen, dus tips en ervaringen hoor ik heel graag!
anoniem_122295 wijzigde dit bericht op 11-04-2011 14:52
Reden: typfout!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moet je hiervoor niet je wenkbrauwen tot een bepaalde lengte laten groeien? Dat je er eerst weken bijloopt als Bert uit Sesamstraat zodat die touwtjes grip hebben?



Voor het benen harsen moest dat wel namelijk, vreselijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:waaromdan schreef op 11 april 2011 @ 15:07:

http://www.youtube.com/watch?v=PIDgIoJ-uBM&NR=1



Ja het kan echt wel



Ik moet alle reacties na jou nog lezen hoor maar ik heb het filmpje gezien en wat onhandig. Heb je trouwens die hap uit haar wenkbrauw gezien? Halverwege was die ingekleurd met wenkbrauwpotlood denk ik. Maar zo kan je nooit heel secuur een haartje verwijderen. Dit is misschien handig als je een bos moet verwijderen maar ik zeg je, ik epileer mijn wenkbrauwen elke dag, zo snel groeien die rot haartjes maar ik zweer bij een pincet. Ik heb niet zo'n mooie dure maar gewoon eentje van een euro ofzo. Nee ik zou nooit aan zo'n touwtje beginnen.

Persoonlijk dan he.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn kapper doen ze het ook met touw. Er is trouwens maar 1 kapster daar die de techniek beheerst.

Ik heb het nu 2 x laten doen, vond het niet ontzettend pijnlijk hoor, was goed te doen, en mijn wenkbrauwen zijn dan heel mooi strak. Ze neemt dan ook alle donshaartjes mee die normaal met de pincet blijven zitten. Ik ben er echt heel tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat ze twee keer per jaar harsen en dat verwijderd gelijk ook alle donshaar. En zo houd ik ze goed in vorm en voor mij makkelijk bij te werken.
Oooooh allemachtig, wat deed het pijn zeg! Pff! Alsof er honderden haartjes in een keer werden uitgetrokken. Mijn wenkbrauwen zijn wel super strak en er is geen haartje meer te bekennen in de buurt van m'n wenkbrauwen. Ze zijn wel iets te dun geworden en baal als een stekker. Ik kan er niet goed aan wennen, moest er bijna van huilen! Volgende keer maar even beter aangeven wat ik wil. Maar eerst heel veel geduld opbrengen tot ze weer wat zijn aangegroeid...Bleeuhh!
Alle reacties Link kopieren
Owja dat moet je ALTIjD aangeven niet te dun! Dat deden ze de 1e x ook bij mij! Maar nu doen ze t perfect!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven