Mode & Beauty alle pijlers

Wenkbrauwen

21-04-2012 11:25 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren jeuk aan me wenkbrauw, en krapte en trok op en of anderen manier in een keer allemaal haren weg.

Hoe snel groeit dat er weer bij?

Want ben een jongen en ga die dingen niet epileren (of hoe dat heet).

Ja is beetje raar jongen op een beauty forum.

Maar wil graag weten, hoop dat voor maandag weer beetje terug is, en wat helpt?

las vaseline om sneller te groeien.

Anonymous
Hm dan heb je wel heel hard gekrabt,maar wees gerust de haartjes komen weer terug ff geduld hebben.

Misschien idd ietwat bijtekenen met een donkerbruin oogpotlood
Ook bij hard krabben horen haren niet uit te vallen.

En of het terug komt, daar valt niets over te zeggen. Dat hangt er maar net vanaf wat de oorzaak is.
quote:qwerttu schreef op 21 april 2012 @ 13:49:

[...]

Waaruit maak je op dat hij het expres gedaan heeft? Of dat hij iets hips geprobeerd heeft? Of met een scheermesje langs zijn wenkbrauwen is gegaan?

Ik zeg alleen dat IK alopecia heb en dat TO naar de huisarts moet gaan. Als je haar spontaan uitvalt, dan is er iets mis. En dát het spontaan is, dat lijkt me uit bovenstaande quote wel duidelijk. Flauw dus, om te doen alsof hij het expres gedaan heeft.Wie zegt dat hij het expres heeft gedaan? Ik niet. Wie zegt dat hij zijn haartjes er daadwerkelijk uitgetrokken heeft zoals hij aangeeft in zijn OP. Niemand weet voor 100% zeker dat een OP wat een TO neerplept daadwerkelijk gebeurd is.
Ik dacht eerlijk gezegd ook meteen aan een ongelukje met het scheermes, haha!

Mijn zwager had in een melige (en zatte) bui een grap uitgehaald door 2 van die zoute stengeltjes in z'n oren te steken .

Moest hij naar de dokter omdat z'n trommelvlies gescheurd was!

We hadden dit al via via gehoord voordat we hem zelf spraken. Hij kwam met een verhaal-versie dat hij een wattenstaafje te ver in z'n oor gestoken had; wij in een deuk; 'ja, een zoute stengel is ook geen wattestaafje!'

Dus; logische gedachte dat mensen soms een oplossing zoeken voor een probleem(pje) dat een andere oorzaak heeft dan vermeldt.

Ik vind het wel raar dat TO niet tussendoor even reageert op de vele reacties.
Is geen haar uitval, en ik ben een jongen.

Maar hoop iedergeval dat voor maandag wel niet meer zichtbaar is, zal wel zo zijn.

Maar bedoel meer, niet zo kale plek
Hoe erg kaal is het dan? Er bestaat wenkbrauwpoeder, dan kun je het een beetje minder zichtbaar maken, ziet er ook niet zo make-upperig uit.
Ja krapte (trok), verkeerd uitgelegd, maar vind zo jammer dat sommige mensen hier.

Niet normaal kunnen reageren, probeer alleen iets te vragen...
Bedoel je epileren? Haartjes eruit trekken? Dat is ook niet zo verstandig om te doen als je niet weet wat je doet.

Wenkbrauwpoeder hebben ze voor weinig bij de Hema, Etos of Kruidvat. Misschien heeft je moeder/zus het zelfs wel?
Nee krapte, en trok met me duim en me vinger ja klinkt heel raar, maar wou krappen maar trok eigenlijk die haren weg...
quote:anonymousnl schreef op 21 april 2012 @ 16:02:

Nee krapte, en trok met me duim en me vinger ja klinkt heel raar, maar wou krappen maar trok eigenlijk die haren weg...

Nou en bedankt; deed dat wat je zegt dus net om te proberen of dat kan en ik had waarempel twee lange (goede) wenkbrauwharen in mijn hand Terwijl ik normaal een half uur per week met een pincet sta te trekken en het vaak niet lukt...

Gelukkig heb ik een wenkbrauwpotlood in huis en is dit mijn zoveelste drama met wenkbrauwen/wimpers (heb het namelijk ook al heel vaak gepresteerd m'n wimpers en wenkbrauwen met een steekvlam weg te branden met het opsteken van een sigaret..)
En het is krabben. Ik krab, ik krabde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven