Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

dinsdag 18 juli 2017 om 22:22
Kan iemand me helpen aan het middel tegen een koortslip? Het liefst een die binnen 3 dagen de hele koortslip verholpen heeft? En dan ook echt, niet dat hij dan na een week alsnog door komt?
Ik ben zwanger en natuurlijk nu de datum van de inleiding dichterbij komt krijg ik een koortslip... Ik was er al bang voor want vorige keer kreeg ik hem ook op de dag dat mijn weeën begonnen en heb ik de eerste week met kapje op mijn mond kunnen doorbrengen ipv fijn knuffelen en kroelen.
Ik gebruik al zalf, niet de zovirax variant maar Fenistil (zovirax doet niks bij mij). Iemand nog een ander (beter) middel?
Ik ben zwanger en natuurlijk nu de datum van de inleiding dichterbij komt krijg ik een koortslip... Ik was er al bang voor want vorige keer kreeg ik hem ook op de dag dat mijn weeën begonnen en heb ik de eerste week met kapje op mijn mond kunnen doorbrengen ipv fijn knuffelen en kroelen.
Ik gebruik al zalf, niet de zovirax variant maar Fenistil (zovirax doet niks bij mij). Iemand nog een ander (beter) middel?
dinsdag 18 juli 2017 om 22:25
Zinolium gebruik ik. Bij de kruidvat toen gekocht. Koortslip gaat niet weg maar wordt bij mij door de crème ook niet erger. Het is doorzichtig wat ik heel fijn vind.my-little-appletree schreef: ↑18-07-2017 22:22Kan iemand me helpen aan het middel tegen een koortslip? Het liefst een die binnen 3 dagen de hele koortslip verholpen heeft? En dan ook echt, niet dat hij dan na een week alsnog door komt?
dinsdag 18 juli 2017 om 23:09
Iemand ervaring met de Braun satin hair iontec borstel?
En aangezien ik er niet zoveel verstand van heb, wat is dan het verschil met een Styleborstel waar een snoer aan zit?
is die Braun een gewone borstel waar toevallig een extra 'functie' op zit (namelijk gladmaken) of is het ook echt om je haar steil te maken
Vragen vragen vragen...
En aangezien ik er niet zoveel verstand van heb, wat is dan het verschil met een Styleborstel waar een snoer aan zit?
is die Braun een gewone borstel waar toevallig een extra 'functie' op zit (namelijk gladmaken) of is het ook echt om je haar steil te maken
Vragen vragen vragen...

woensdag 19 juli 2017 om 03:25
MrsNiceGuy schreef: ↑13-07-2017 15:29Neen, toch niet! Ik heb zelf de verpakking nog opengeknipt. Misschien toch maar eens contact opnemen met Rimmel. Een productiefoutje is natuurlijk altijd mogelijk. En alle andere gebruikers lijken erg tevreden dus...
Heb je nog wat van Rimmel gehoord?
Prrrr, mauw miawwwww.

woensdag 19 juli 2017 om 03:49
Ervaring mee (inmiddels afgegeven bij milieupark). Het is geen stijlborstel/tang. Het is gewoon een lompe, zware borstel die meer glans moet geven en het haar minder statisch maakt. Het faalt in beide taken (bij mij dan).pippertjepepernoot schreef: ↑18-07-2017 23:09Iemand ervaring met de Braun satin hair iontec borstel?
Vragen vragen vragen...![]()

woensdag 19 juli 2017 om 12:41
O wat vervelend. Je hebt die plastic dingetjes die je eroverheen kunt plakken? Ik zou even de huisarts bellen, mijn vriend kreeg ook 2 dagen voor de bevalling een koortslip en heeft toen iets van de huisarts gekregen waardoor het sneller overging, heb alleen geen idee meer hioe dat heette.my-little-appletree schreef: ↑18-07-2017 22:22Kan iemand me helpen aan het middel tegen een koortslip? Het liefst een die binnen 3 dagen de hele koortslip verholpen heeft? En dan ook echt, niet dat hij dan na een week alsnog door komt?

woensdag 19 juli 2017 om 12:45
Dank! Mijn moeder zit in Frankrijk, ik heb haar inmiddels al een boodschappenlijst voor de pharmacie gestuurd (naast deze shampoo ook de Nuxe olie en Homeoplasmine zalf - dat schijnt even goed te zijn als de 8 hour cream, voor maar 5 euro).MonicaG schreef: ↑18-07-2017 14:43Staat hier gewoon bij mijn apotheek.
Voor NL heb ik deze link gevonden: http://www.newpharma.nl/klorane/513962/ ... 100ml.html
woensdag 19 juli 2017 om 13:16
Huisarts heb ik al geprobeerd, maar die durft het middel niet tijdens de zwangerschap voor te schrijven dus dat is pas een optie als de kleine er is helaas. Die pleisters zijn helaas geen garantie dat je het niet door geeft dus om 100% zeker te zijn moet je tijdens het voeden en vasthouden van de baby alsnog een mondkapje op.syvon schreef: ↑19-07-2017 12:41O wat vervelend. Je hebt die plastic dingetjes die je eroverheen kunt plakken? Ik zou even de huisarts bellen, mijn vriend kreeg ook 2 dagen voor de bevalling een koortslip en heeft toen iets van de huisarts gekregen waardoor het sneller overging, heb alleen geen idee meer hioe dat heette.
Hij lijkt nu overigens uit te gaan drogen, dus als hij niet nog een keer de kop op steekt (wat helaas vaak wel gebeurd bij mij) kom ik er misschien goed van af deze keer.
woensdag 19 juli 2017 om 13:17
Helaas geen kruitvat in de buurt genoeg om zelf te gaan, maar zal aan vriend vragen om het spul vrijdagavond te gaan halen. Bedankt voor de tip!
woensdag 19 juli 2017 om 15:45
woensdag 19 juli 2017 om 22:23

woensdag 19 juli 2017 om 23:44
https://www.koortslippreventie.nl/my-little-appletree schreef: ↑18-07-2017 22:22Kan iemand me helpen aan het middel tegen een koortslip? Het liefst een die binnen 3 dagen de hele koortslip verholpen heeft? En dan ook echt, niet dat hij dan na een week alsnog door komt?
En lysine tabletten slikken.
http://www.hollandandbarrett.nl/shop/sp ... iXEALw_wcB
Werkt echt, heb m nog niet zo lang. Maar bij iedere tinteling meteen de stift tegen mn lip. Is niet meer teruggekomen en had in het verleden zeker 8x per jaar een koortslip. Maar omdat jij tijdens je zwangerschap een koortslip hebt, krijgt je baby antistoffen. De kans dat je baby het krijgt is klein. Maar je moet geen kusjes ed. geven
Ik heb trouwens in een soortgelijke situatie gezeten. Hoefde geen mondkapje oid op. Gewoon verder ook goed blijven smeren met zovirax mocht ie toch doorkomen. Aldus de arts.
anoniem_304161 wijzigde dit bericht op 19-07-2017 23:48
5.98% gewijzigd

woensdag 19 juli 2017 om 23:47
Waarvoor gebruik je het? Kokosolie wordt ook gewoon weer hard als het afkoelt.
donderdag 20 juli 2017 om 08:10
Ik heb het gewoon bij m'n make-up staan, dus op kamertemperatuur. Als het gesmolten is kun je het net beter op je gezicht smeren.
donderdag 20 juli 2017 om 08:14
Ik smeer het op mijn gezicht en flink rond de ogen om mijn make up eraf te halen. Werkt fantastisch! Daarna gezicht wassen met een facewash (al hoeft dat niet eens)Saga_Röversdotter schreef: ↑19-07-2017 23:47Waarvoor gebruik je het? Kokosolie wordt ook gewoon weer hard als het afkoelt.
donderdag 20 juli 2017 om 08:21

donderdag 20 juli 2017 om 09:41
Ja, ik heb via een privé bericht op Facebook contact gehad. Ik moest een foto van de mascara en een foto van het borsteltje doorsturen samen met mijn adres. Ze hebben mijn klacht doorgestuurd naar het hoofdkantoor. Dat was maandag. Ik ben benieuwd nu...
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.

donderdag 20 juli 2017 om 09:51