Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Paar forummers posten dat de concealer van Miss sporty goed is dus ik
heb het vandaag gehaald. Vanavond ga ik het testen!
Ik ben benieuwd.
Prrrr, mauw miawwwww.
RozaRomee71 schreef:
27-07-2017 23:42
Hier het zelfde, bemerk je dat je huid mooier is geworden? Ben nu 1,5 mnd aan het smeren, maar heel eerlijk gezegd heb ik het idee dat mijn huid ouder oogt. Ik gebruik de vitamine c crème, de olie met vitamine f en de super moister. En dan nog tussendoor de retinoid en de subq.
Ouder? :O
Nee ik ben echt heel blij met TO. In eerste instantie ben ik vooral met de Buffet en de Retinoid aan de gang gegaan en de caffeine solution voor mijn ogen, daarna de AHA/BHA een keer per week en inmiddels is mijn huid echt heel egaal, fijne lijntjes zijn een stuk minder en heb al een paar maanden geen concealer onder mijn ogen meer nodig gehad.
Nu ben ik wat meer de pigmentvlekken aan het aanpakken, met de Alpha arbutin en de ATSF, maar daar ben ik pas sinds kort mee bezig, dus nog te vroeg om er wat over te zeggen. Er is een chat group op Facebook en daar heb ik al wat voor en na foto's gezien, dus heb goede hoop.
ainne schreef:
28-07-2017 15:48
Ouder? :O
Nee ik ben echt heel blij met TO. In eerste instantie ben ik vooral met de Buffet en de Retinoid aan de gang gegaan en de caffeine solution voor mijn ogen, daarna de AHA/BHA een keer per week en inmiddels is mijn huid echt heel egaal, fijne lijntjes zijn een stuk minder en heb al een paar maanden geen concealer onder mijn ogen meer nodig gehad.
Nu ben ik wat meer de pigmentvlekken aan het aanpakken, met de Alpha arbutin en de ATSF, maar daar ben ik pas sinds kort mee bezig, dus nog te vroeg om er wat over te zeggen. Er is een chat group op Facebook en daar heb ik al wat voor en na foto's gezien, dus heb goede hoop.

Hoe heet die groep? Misschien moet ik doorzetten?

Het oogt ouder, mijn poriën zijn grover geworden, en mijn huid droog en vaak. Echt niet wat ik verwacht had.
fatalflower schreef:
26-07-2017 13:50
Ik las positieve ervaringen met het Kruitvat wimperserum. Direct gekocht en gebruikt. Na 5 weken is het om te huilen ik mis enkele wimpers. Direct gestopt en ben nu 2 weken make up loos. Geen mascara geen oog make up. Dankzij de zon gelukkig een mooi lichte huidtint en de zonnebrillen versieren mijn ogen. Gelukkig vakantieweken en de ouderwetse oma tip werkt beter dan de wimperserum.
Mijn wimpers groeien gelukkig langzaam weer aan nu steviger met, Casto-rolie vermengt met goede krachtige vit E olie. 2x per dag met schone mascara roller de wimpers en de rand van de wimpers bewerken met mijn mengsel. Akelige avontuurtje met Kruitvat serum bijna voorbij. Bij werkt Castorolie met vit E olie als een wonderolie.
Hier hetzelfde verhaal. Ik mis echt wimpers en wat wel groeide ( want de wimpers groeiden wel harder) is 1 grote chaos. Ze krullen raar en wat ik ook doe met een wimperkruller of mascara borstel....ze gaan hun eigen gang. De verkeerde kant op welteverstaan.
Ik ben inmiddels al weken verder en zie nog geen enkele verbetering sinds ik gestopt ben met het serum :cry:
Na een aantal jaar twijfelen toch overstag gegaan en een Philips Lumea gekocht. Nu 3 x gebruikt en bij oksels en bikinilijn groeit er al bijna geen haar meer.
Zo blij!

Na de adviezen ook kokosolie gekocht voor het krullenhaar van oudste dochter. Klein beetje in droog haar toch?
amarna schreef:
26-07-2017 18:31
Off topic: Sto, ik en nog een paar anderen van het vroegere "oudere diva's" topic op dit forum zijn IRL vriendinnen geworden. We wonen verdeeld over Nederland en in het buitenland.
Fijn om te lezen dat jullie nog allemaal contact hebben onderling. Het was een leuke topic/tijd op Viva. Jammer dat Sto/Sarah niet meer te zien is op Forum. Hoop echt weer eens van haar te lezen. Ik weet dat ze toeen vertrok naar heel verweg. Excuses off topic
Alles is niets, Niets is alles
Venusss schreef:
28-07-2017 22:49
Hier hetzelfde verhaal. Ik mis echt wimpers en wat wel groeide ( want de wimpers groeiden wel harder) is 1 grote chaos. Ze krullen raar en wat ik ook doe met een wimperkruller of mascara borstel....ze gaan hun eigen gang. De verkeerde kant op welteverstaan.
Ik ben inmiddels al weken verder en zie nog geen enkele verbetering sinds ik gestopt ben met het serum :cry:
Precies groeide en wapperde overal en hier daar uitval wimper. Langzaam aan nu 5 weken verder gaat het goed en zijn de wimpers die miste terug. Maar wel dankzij voorzichtig smeren op wimpers en wimperrandje ( niet aan de onderste wimpers en rand) met vit E olie en Castorolie.
Merk dat ze langer en dikker terug groeien. Ik ga nog even door hiermee. Mascara kun je denk ik beter even laten of alleen de puntjes bewerken als je niet zonder kan/wil.
Jane-Ice schreef:
28-07-2017 15:26
Paar forummers posten dat de concealer van Miss sporty goed is dus ik
heb het vandaag gehaald. Vanavond ga ik het testen!
Ik ben benieuwd.
En? Ik ben benieuwd hoe jij het vindt.

Heb onlangs een serum van Olaz gekocht en bevalt zeer goed. Ook een fijne verpakking met pompje.
Jejoue schreef:
29-07-2017 12:55
En? Ik ben benieuwd hoe jij het vindt.

Heb onlangs een serum van Olaz gekocht en bevalt zeer goed. Ook een fijne verpakking met pompje.

Ik vind hem wel goed dekkend maar ik denk dat de kleur te licht is voor mij. (Momenteel getint huid)
Ik blijf hem voorlopig wel gebruiken.

Welk serum had je van Olaz? Ik gebruik namelijk ook een serum van Olaz maar ben niet zo tevreden mee...
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik heb me vergist: het is de "SkinPerfection" van l'Oreal.
Corrigerend serum 30 ml.
Die concealer is idd wel licht. Mijn huid ook, dus dat scheelt.
Jejoue schreef:
29-07-2017 14:22
Ik heb me vergist: het is de "SkinPerfection" van l'Oreal.
Corrigerend serum 30 ml.

Die heb ik toevallig ook. :$
Hij is wel oke, hij is bijna op en ga geen nieuwe halen.
Prrrr, mauw miawwwww.
Miss sport concealer gehaald, was zaterdag 1+1gratis, dus de light en medium mee genomen, kan ik ze mengen.
Als je wint heb je vrienden...
marsssie schreef:
30-07-2017 14:08
Miss sport concealer gehaald, was zaterdag 1+1gratis, dus de light en medium mee genomen, kan ik ze mengen.
Oh wat fijn! Hebben ze 2 kleuren? Ik had bij mij maar 1 gezien...
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
30-07-2017 16:28
Oh wat fijn! Hebben ze 2 kleuren? Ik had bij mij maar 1 gezien...
Dacht ik ook maar omdat dat vak zulk verblindend licht heeft ziet je het haast niet
Als je wint heb je vrienden...
marsssie schreef:
30-07-2017 16:34
Dacht ik ook maar omdat dat vak zulk verblindend licht heeft ziet je het haast niet
Ahh oke, dan haal ik nog een donkere want nu heb ik een hele lichte. Thx!
Prrrr, mauw miawwwww.
fatalflower schreef:
29-07-2017 12:40
Precies groeide en wapperde overal en hier daar uitval wimper. Langzaam aan nu 5 weken verder gaat het goed en zijn de wimpers die miste terug. Maar wel dankzij voorzichtig smeren op wimpers en wimperrandje ( niet aan de onderste wimpers en rand) met vit E olie en Castorolie.
Merk dat ze langer en dikker terug groeien. Ik ga nog even door hiermee. Mascara kun je denk ik beter even laten of alleen de puntjes bewerken als je niet zonder kan/wil.
Ik gebruik het serum wat langer en mijn wimpers werden prachtig lang! Maar sinds een week of twee merk ik dat de huid rond mijn ogen erg droog is en vanmorgen was het dik en rood. Ik stop nu met het serum. Zijn er merr gebruikers met bijwerkingen?
dutchsuzanne schreef:
31-07-2017 08:31
Ik gebruik het serum wat langer en mijn wimpers werden prachtig lang! Maar sinds een week of twee merk ik dat de huid rond mijn ogen erg droog is en vanmorgen was het dik en rood. Ik stop nu met het serum. Zijn er merr gebruikers met bijwerkingen?
Hier hetzelfde.
Wimpers groeien als een tierelier. Het ziet er mooi uit, geen rare krullen etc. Maar om mijn ogen rood en droog en beetje geïrriteerd prikkelend gevoel in mijn ogen. Heb het een week of 4 gebruikt en sinds een week gestopt. Wil het wel weer proberen maar dan niet meer elke dag. Kijken of de irritatie weg blijft en de wimpers toch deze lengte blijven houden.

Weet iemand of deze bijwerkingen ook voorkomen bij revitalash?
dianavankrimpen schreef:
31-07-2017 09:54
Hier hetzelfde.
Wimpers groeien als een tierelier. Het ziet er mooi uit, geen rare krullen etc. Maar om mijn ogen rood en droog en beetje geïrriteerd prikkelend gevoel in mijn ogen. Heb het een week of 4 gebruikt en sinds een week gestopt. Wil het wel weer proberen maar dan niet meer elke dag. Kijken of de irritatie weg blijft en de wimpers toch deze lengte blijven houden.

Weet iemand of deze bijwerkingen ook voorkomen bij revitalash?
Van Revitalash groeiden mijn wimpers mooi, bijwerking was donkeren plekken rondom mijn ogen. Hiermee ook gestopt. Nu gebruik ik als verzorging voor mijn wimpers castorolie vermengt met vit E olie. Donkeren plekken verdwenen pas na maanden. Voor mij geen enkele wimperserum mee. Kruitvat veroorzaakte wimper verlies bij mij. Gelukkig ook na weken weer hersteld.
fatalflower schreef:
31-07-2017 10:24
Van Revitalash groeiden mijn wimpers mooi, bijwerking was donkeren plekken rondom mijn ogen. Hiermee ook gestopt. Nu gebruik ik als verzorging voor mijn wimpers castorolie vermengt met vit E olie. Donkeren plekken verdwenen pas na maanden. Voor mij geen enkele wimperserum mee. Kruitvat veroorzaakte wimper verlies bij mij. Gelukkig ook na weken weer hersteld.

Castorolie wordt toch ook wonderolie genoemd? Dat heb ik al eens gebruikt en vond dat te vettig. Deed een heel klein beetje op een wattenstaafje maar ik vond dat niets. Ik lees in de avond om in slaap te komen maar ik zag dus geen letter meer. Heb dat wel nog een aantal weken gebruikt maar mijn wimpers werden niet langer of voller.
Ik stop nu ook even met Kruidvat serum en kijk over paar weken hoe het is. Wat ik al zeg misschien niet meer elke avond gebruiken, dat scheelt misschien ook wel.
Gebruiken jullie niet te veel van het serum dan? Ik doe echt een heel dun streepje, precies langs mijn wimperrand.

Heb nu net voor de derde keer mijn Braun IPL gebruikt. Zet er maar een donkere zonnebril bij op, want het licht is echt fel.
Doe het elke week. Kan er nog niet veel van zeggen. Na 4 tot 6 keer moet je resultaat gaan zien.
Ik houd jullie op de hoogte.
Emma95 schreef:
31-07-2017 11:19
Gebruiken jullie niet te veel van het serum dan? Ik doe echt een heel dun streepje, precies langs mijn wimperrand.

Heb nu net voor de derde keer mijn Braun IPL gebruikt. Zet er maar een donkere zonnebril bij op, want het licht is echt fel.
Doe het elke week. Kan er nog niet veel van zeggen. Na 4 tot 6 keer moet je resultaat gaan zien.
Ik houd jullie op de hoogte.
Inderdaad heel dun streepje. En ik gebruik het niet eens elke dag, maar nu dus behoorlijke rode drogen plekken rond mijn ogen en ook best gevoelig als ik een oogcreme of mijn Ordinary Caffeine serum gebruik.

Ik ga maar es castorolie shoppen bij Holland & Barrett.
Castorolie is gewoon wonderolie. Deed bij mij niets. Kreeg alleen vreselijk vette ogen van het kleinste beetje.
Misschien ligt het aan iets van The Ordinary.
Emma95 schreef:
31-07-2017 11:30
Castorolie is gewoon wonderolie. Deed bij mij niets. Kreeg alleen vreselijk vette ogen van het kleinste beetje.
Misschien ligt het aan iets van The Ordinary.

Kan ook. Even uitvogelen.
Had mijn ordinary pakketje binnen!
Had de foundation serum besteld.
Voor de zekerheid in een lichtere en donkerder tint, en dan had ik de kleuren van mac aangehouden.
De donkerder is veel mooier dan de lichte, wellicht ook omdat het nu zomer is.
Verder nog een exfoliation mask gekocht en gelijk net geprobeerd. Doodeng spul, rood en je voelt iets gebeuren op je huid maar mijn huid ziet er nu wel mooi uit.
Al.met al het geld meer dan waard, voor dat geld alleen al de keuze uit een tint dichtbij de mijne is als fantastisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven