Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 18 april 2017 @ 18:19:

[...]

Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen dit kopen. We zijn allemaal tegen bontfokkerijen, maar dit is dan niet erg ofzo?Als het bont verboden wordt is er ook geen olie meer. Die komt van de ´resten´ (onderhuids vet). Voor zover ik weet is er per 2024 geen fokkerij meer, dus dan zal de olie ook verdwijnen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:Ceylon schreef op 18 april 2017 @ 18:28:

[...]

Als het bont verboden wordt is er ook geen olie meer. Die komt van de ´resten´ (onderhuids vet). Voor zover ik weet is er per 2024 geen fokkerij meer, dus dan zal de olie ook verdwijnen.Veel te laat wat mij betreft. En het zou sneller verdwijnen als men zulke producten ook niet meer zou afnemen.
quote:Enmascarar schreef op 17 april 2017 @ 18:55:

[...]

Zijn dat deze borstels?

https://www.wehkamp.nl/el ... IjxoKH6q9MCFZuLdwodZ_UHYg

En welke tandpasta is het precies?

Je weet al dat het Vitis is maar voor nog even voor alle duidelijkheid: ja, die borsteltjes

Ben benieuwd of jij ook zo'n verschil gaat zien! Succes
Heerlijk tipic dit.

Vitis tandpasta aangeschaft.

Wimper serum aangeschaft.

Kruidvat reinigings pads aangeschaft.

Jullie worden me bijna te duur, haha .

Mijn eigen tip, La roche possey toleriane ultra crème. Wat een heerlijke crème voor een gevoelige en droge huid. Mijn gezichtshuid is er echt van opgeknapt.
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over de mascara van Clinique, maar alleen met warm water te verwijderen?? Dat lijkt me toch een hoop gedoe! Ik douche 's ochtends en reinig mijn gezicht 's avonds met een reinigingsmiddel op een watje. Lijkt me niet echt te doen dus met deze mascara?

Ik heb het wimperserum van FEG aangeschaft, gebruik het nu enkele dagen, ben heel erg benieuwd.

Verder bij de Etos gezocht naar de Vitis, niet te vinden maar ik kom dan ook altijd bij een klein filiaal. Wachten totdat ik bij de DA of DIO kom, of heeft iemand nog een online tip want die verdomde verzendkosten altijd...

Misschien ook wel een vraag voor hier. Ik heb ooit een monstertje gehad van volgens mij een dagcrème, deze was roze van kleur en er zat een shimmer/glittertje in. Gaat er bij iemand een belletje rinkelen? Was zo'n fijn spul!
tvp... nu 49 pagina's terug lezen...
quote:Muisje32 schreef op 19 april 2017 @ 11:16:

Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over de mascara van Clinique, maar alleen met warm water te verwijderen?? Dat lijkt me toch een hoop gedoe! Ik douche 's ochtends en reinig mijn gezicht 's avonds met een reinigingsmiddel op een watje. Lijkt me niet echt te doen dus met deze mascara?

Ik heb het wimperserum van FEG aangeschaft, gebruik het nu enkele dagen, ben heel erg benieuwd.

Verder bij de Etos gezocht naar de Vitis, niet te vinden maar ik kom dan ook altijd bij een klein filiaal. Wachten totdat ik bij de DA of DIO kom, of heeft iemand nog een online tip want die verdomde verzendkosten altijd...

Misschien ook wel een vraag voor hier. Ik heb ooit een monstertje gehad van volgens mij een dagcrème, deze was roze van kleur en er zat een shimmer/glittertje in. Gaat er bij iemand een belletje rinkelen? Was zo'n fijn spul!Was de creme roze of de verpakking? En was het bij een Douglas? Dan zou het best wel eens Shiseido kunnen zijn geweest. Zij hebben ook een lijn die lichtroze potjes heeft met een shimmering erin.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
quote:S0LEIL schreef op 18 april 2017 @ 18:19:

[...]

Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen dit kopen. We zijn allemaal tegen bontfokkerijen, maar dit is dan niet erg ofzo?+1
quote:Muurhanger schreef op 19 april 2017 @ 11:57:

[...]

Was de creme roze of de verpakking? En was het bij een Douglas? Dan zou het best wel eens Shiseido kunnen zijn geweest. Zij hebben ook een lijn die lichtroze potjes heeft met een shimmering erin.De creme zelf was lichtroze. Het potje weet ik niet meer,
Heb net bij de apotheek de Gouden Olie van Vichy op mijn hand uitgeprobeerd. Trekt snel in en maakt de huid iets bruiner met een gouden glans. Voor op vakantie of als je al bruin bent wel heel mooi.

En de olie ruikt ook lekker.

http://www.vichy.nl/licha ... ie-ideal-body/p14264.aspx

Misschien ook wel een vraag voor hier. Ik heb ooit een monstertje gehad van volgens mij een dagcrème, deze was roze van kleur en er zat een shimmer/glittertje in. Gaat er bij iemand een belletje rinkelen? Was zo'n fijn spul!Misschien bedoel je deze van Nivea: https://www.bol.com/nl/p/ ... agcreme/9200000005032694/

Jaren terug gehad, inderdaad roze creme met een shimmer erin!

Edit: weet alleen niet of hij nog ergens te krijgen is!
Jaaa die was het :D Thanks Haligh! Ik zal eens zoeken of hij nog ergens te verkrijgen is. Hij rook ook zo lekker!

Wie kan er nog een goede highliter aanraden? Liefst een beetje betaalbaar :D

Ik heb 2 tubes besteld bij drogistplein oid. Met whitening borsteltjes. Kwam daarmee net over de grens van 25 euro voor gratis verzendkosten
Ik ben vandaag de Clinique high impact waterproof mascara aan het testen. Tot nu toe ben ik erg tevreden.
Cum non tum age
quote:Muisje32 schreef op 19 april 2017 @ 13:00:

Jaaa die was het :D Thanks Haligh! Ik zal eens zoeken of hij nog ergens te verkrijgen is. Hij rook ook zo lekker!

Wie kan er nog een goede highliter aanraden? Liefst een beetje betaalbaar :DRevolution lijn bij de Etos! Een hoog " wow" gehalte en super betaalbaar!
quote:Emma95 schreef op 19 april 2017 @ 12:49:

Heb net bij de apotheek de Gouden Olie van Vichy op mijn hand uitgeprobeerd. Trekt snel in en maakt de huid iets bruiner met een gouden glans. Voor op vakantie of als je al bruin bent wel heel mooi.

En de olie ruikt ook lekker.

http://www.vichy.nl/licha ... ie-ideal-body/p14264.aspx

Ik gebruik deze van de HEMA,hetzelfde effect voor een leuker prijsje vind ik.Ik vind die van vichy duur namelijk.Voor een gezichtscreme betaal ik gerust meer.Daarvan is paula's choice mijn favoriet.

http://www.hema.nl/winkel ... ion/bodylotion-marvelous-(11312248)?variant=11312248
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Gisteren een bestelling bij Paula's Choice gedaan. Hoop zo dat het de mee-eters op mijn neus laat verdwijnen!

Tip: Clinique chubby stick. Mooie kleuren zoals een lipstick, verzorgend zoals een lippenbalsem. En blijft goed zitten.
quote:daneli schreef op 19 april 2017 @ 18:11:

Gisteren een bestelling bij Paula's Choice gedaan. Hoop zo dat het de mee-eters op mijn neus laat verdwijnenDie krijg je ook gemakkelijk weg door met een (met warm water natgemaakte) handdoek te wrijven.
quote:Jejoue schreef op 19 april 2017 @ 18:18:

[...]

Die krijg je ook gemakkelijk weg door met een (met warm water natgemaakte) handdoek te wrijven.Dat is bij mij echt niet afdoende hoor...
quote:Het-groepje schreef op 19 april 2017 @ 18:21:

[...]

Dat is bij mij echt niet afdoende hoor...Jammer.

Gisteren een bestelling bij Paula's Choice gedaan. Hoop zo dat het de mee-eters op mijn neus laat verdwijnen!

Ben benieuwd naar je ervaring!
Daneli, tegen meeeters en puistjes helpt Molkosan van A Vogel heel goed. Gewoon aanstippen met een natgemaakt wattenstaafje.

Tip: Clinique chubby stick. Mooie kleuren zoals een lipstick, verzorgend zoals een lippenbalsem. En blijft goed zitten.Wat heb je allemaal besteld?
quote:Jejoue schreef op 19 april 2017 @ 18:18:

[...]

Die krijg je ook gemakkelijk weg door met een (met warm water natgemaakte) handdoek te wrijven.Nee joh misschien even de zwarte verkleuring ( oxidatie ) maar de inhoud het talg zit er nog gewoon in .
Ik ben zojuist zowat 10 minuten bezig geweest om de high impact mascara van Clinique te verwijderen. Heb het met warm water geprobeert en het gaat er uiteindelijk wel af maar hoe kan dit sneller?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven