Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
maandag 10 juli 2017 om 09:25
Ik heb heel droge handen met soms eczeem. Vooral in de winter. Sinds ik de Tiny Hands van Lush gebruik is dat een stuk minder geworden. Het is crème in de vorm van een zeepje. Het smelt als je je handen ermee "wast". Het ruikt erg zoet, echtgenoot vindt het stinken, maar daar trek ik me niets van aan.

maandag 10 juli 2017 om 13:16
Als je absoluut niet veel wilt uitgeven is de Essence Lash Princess mascara fijn, is rond de € 3 dus altijd te proberen.Mysterymoustache schreef: ↑07-07-2017 08:25
Ik zoek nog een goede, niet al te dure mascara voor erbij. Nu heb ik zó veel mascaras voorbij zien komen hier dat ik door de bomen het bos niet meer zie! Wat belangrijk is is dat de wimpers niet aan elkaar klonteren, mooie volume en lengte geven, hoeft niet per se waterproof maar zou wel fijn zijn als het aan het einde van de dag niet op mijn kin hangt.
Een veel duurdere maar écht fijn: Estée Lauder sumptuous infinite. Het resultaat (na ook de wimperverlenger te hebben gebruikt): lange, dikke, mooi gespreide wimpers en de mascara geeft niet af.

maandag 10 juli 2017 om 14:59
Ik heb begin dit jaar gebruik gemaakt van de €50 retour actie van Braun. Ik heb er dus uiteindelijk €209 voor betaald. Maar volgens mij is die actie nu net afgelopen. Misschien is er nu nog wel de niet goed geld terug aanbieding?
maandag 10 juli 2017 om 17:03
Ik heb de Braun Silk Expert op de Duitse Ebay besteld. 246 euro incl. verzenden. Hij moet nog komen.
Turquasi, laseren gaat geloof ik sneller maar is veel duurder en dan moet je wel het nieuwste (Soprano heet ie dacht ik) laserapparaat hebben. En dan ben je ook nog niet in 1 keer klaar.
Dit kan ik thuis doen in mijn eigen tijd. Elke keer een stukje en zo vaak als ik wil.
Turquasi, laseren gaat geloof ik sneller maar is veel duurder en dan moet je wel het nieuwste (Soprano heet ie dacht ik) laserapparaat hebben. En dan ben je ook nog niet in 1 keer klaar.
Dit kan ik thuis doen in mijn eigen tijd. Elke keer een stukje en zo vaak als ik wil.
dinsdag 11 juli 2017 om 18:52

woensdag 12 juli 2017 om 10:03
Aah superlief! Ik zie alleen net dat iemand ook een link geplaatst heeft waar 'ie wel online te bestellen is.
En over een paar weken ben ik in Frankrijk, daar zal ik ook nog even kijken of ze m hebben!

woensdag 12 juli 2017 om 10:06
Ik gebruik een Philips Lumea. Ben er ontzettend blij mee. Na 1x mijn oksels doen hoefde ik die al bijna niet meer te scheren. Mn bikinilijn daar moet ik het wat regelmatiger herhalen maar ook bijna geen haargroei meer. Het resultaat is blijkbaar wel afhankelijk van je kleur haar en tint van de huid.

woensdag 12 juli 2017 om 10:10
Muisje32 schreef: ↑12-07-2017 10:03Aah superlief! Ik zie alleen net dat iemand ook een link geplaatst heeft waar 'ie wel online te bestellen is (alleen volgens mij wel een stuk duurder en dan ook nog verzendkosten). Over een paar weken ben ik in Frankrijk, daar zal ik ook nog even kijken of ze m hebben!

woensdag 12 juli 2017 om 10:11
Wat betreft de vragen over mascara's. Sinds ik het wimperserum gebruik (ik gebruik die van FEG via Bol.com maar heb ook die van Kruidvat in de kast liggen voor als deze op is) maakt het naar mijn idee niet meer uit wat je gebruikt. Ik gebruik goedkope mascare van Essence, daar was ik hiervoor ook al best tevreden over (zeker voor die prijs) maar nu helemaal! Ik heb er 1 met een zwarte curvy achtige huls en roze letters en de andere is een strakke rechte iets dikkere roze huls met zwarte letters.
woensdag 12 juli 2017 om 10:32
Klopt maar ik vind ze allemaal uitlopen na een paar uur.Muisje32 schreef: ↑12-07-2017 10:11Wat betreft de vragen over mascara's. Sinds ik het wimperserum gebruik (ik gebruik die van FEG via Bol.com maar heb ook die van Kruidvat in de kast liggen voor als deze op is) maakt het naar mijn idee niet meer uit wat je gebruikt. Ik gebruik goedkope mascare van Essence, daar was ik hiervoor ook al best tevreden over (zeker voor die prijs) maar nu helemaal! Ik heb er 1 met een zwarte curvy achtige huls en roze letters en de andere is een strakke rechte iets dikkere roze huls met zwarte letters.
De Clinique Lash power niet, die gebruik ik dan ook als laatste laagje.
Ik zoek een mascara primer, een witte mascara.. iemand een idee??
Als je wint heb je vrienden...

woensdag 12 juli 2017 om 10:40
Als je wilt de kans wilt verkleinen op het uitlopen van je mascara zou je blijkbaar het volgende moeten doen: "Maak elke keer (voor de meeste van jullie elke dag dus) je mascaraborsteltje eventjes schoon. Haal het mascaraborsteltje uit het mascara flesje en wrijf het enkele malen over een tissue of over een watje. Dit zorgt er niet alleen voor dat je mascara minder snel uitloopt maar ook dat je mascara beter werkt en je wimpers er gewoon mooier uitzien."
Het proberen waard?
Het proberen waard?

woensdag 12 juli 2017 om 10:43
Volgens mij heb ik dit gisteren bij de HEMA gezien.
Ik heb de HEMA wenkbrauwpen gekocht waar een paar pagina's terug over werd geschreven (niet de lichte, niet de meest donkere maar de kleur er tussen in) en vond deze kleur zelfs nog te donker. De meest lichte staat mij niet dus 'moest' deze wel nemen. Maar een tip voor degene die de kleur van de pen ook iets te donker vindt: als je deze een avond ervoor gebruikt dan is het de volgende dag ietwat vervaagt. Voor mij de perfecte kleur nu. En ook super waterproof ben ik achter
woensdag 12 juli 2017 om 10:54
als ik met mijn mascaraborsteltje over een watje zou gaan dan blijft pluis van het watje in het borsteltje hangen vrees ik
ik ben erg benieuwd naar die hema-wenkbrauwpen zeg, goede tip celine van de avond ervoor haha
(heb jij een lichte kussensloop?)
volgens mij had essence ook een primer, maar ik gebruik soms een volumemascara als primer en dan eentje voor lengte eroverheen want ik ben bang dat het wit van de primer zichtbaar blijft
ik ben erg benieuwd naar die hema-wenkbrauwpen zeg, goede tip celine van de avond ervoor haha
(heb jij een lichte kussensloop?)
volgens mij had essence ook een primer, maar ik gebruik soms een volumemascara als primer en dan eentje voor lengte eroverheen want ik ben bang dat het wit van de primer zichtbaar blijft
Lorem Ipsum
woensdag 12 juli 2017 om 11:27
Ik gebruik het serum nu bijna 4 maanden en nog steeds is ie niet op. En mijn wimpers groeien nog steeds.
De beste mascara vind ik toch die van Max Factor. De Masterpiece waterproof of de 2000 calorie waterproof. Die lopen echt niet uit en je krijgt geen dikke klodders op je wimpers.
Essence en Hema waterproof blijven ook goed zitten, maar daar komen zwarte korreltjes vanaf na een tijd.
Waarom zou je een witte primer op je wimpers gebruiken? Ik doe drie dunne laagjes mascara. Zelfde resultaat.
De beste mascara vind ik toch die van Max Factor. De Masterpiece waterproof of de 2000 calorie waterproof. Die lopen echt niet uit en je krijgt geen dikke klodders op je wimpers.
Essence en Hema waterproof blijven ook goed zitten, maar daar komen zwarte korreltjes vanaf na een tijd.
Waarom zou je een witte primer op je wimpers gebruiken? Ik doe drie dunne laagjes mascara. Zelfde resultaat.