Mode & Beauty alle pijlers

Wie heeft ook deze broek en valt ie bij jou ook zo groot??

14-06-2023 16:10 19 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuke linnen broek van de Hema, maar.. erg groot! Nou is dat ook wel het model, maar ik heb al een maat kleiner dan normaal genomen, en ik vraag me af of het de hobbezaklook waard is....

Afbeelding
Such fun!1
Heb hem zelf niet, maar aan de foto te zien hoort hij wel heel royaal te zitten :) zit hij bij jou ook zo? Of nog groter?
Ik heb met de mode van het moment ook ineens een maat kleiner. Heel charmant is het misschien niet, zo'n wijde broek, maar het zit wel heel lekker.
Intotheunknown schreef:
14-06-2023 16:13
Heb hem zelf niet, maar aan de foto te zien hoort hij wel heel royaal te zitten :) zit hij bij jou ook zo? Of nog groter?

Ja, zo zit ie ook wel ongeveer, maar ik heb een maatje groter dan het model denk ik, maat M. Maar het voelt als een XL en zo ziet het er naar mijn mening ook uit :|
Such fun!1
Hemakleding pas ik niet, S is bij mij flink oversized. Ik vind het leuke kleding, maar het valt megagroot!
Hema valt heel erg groot.. Ik heb maat 44 en kan van de Hema regelmatig maat M aan. En dan is L ook echt te groot, om over XL maar niet te spreken.
Maat kleiner proberen?
Hoe zit die van achter, vraag ik me vooral af.
Op de foto is het ook al een hobbezak, dus denk dat het aardig heurt zo
,
anoniem_64b15400b727b wijzigde dit bericht op 14-07-2023 15:31
97.83% gewijzigd
Er is een groot verschil tussen een wijd model en de hobbezaklook.

De hobbezaklook is nooit de moeite en het geld waard. Zeker niet als het verkocht wordt als wijd/zomers/casual/trendy.
De lengte is ook erg handig….
Hij valt dus groot. Ik snap de vraag niet. Als je houdt van hobbezakken lekker doen toch. Of nog een maat kleiner.
Linnen wordt toch altijd nog hobbezakkeriger? Of niet?
SunShine35 schreef:
14-06-2023 20:07
Hij valt dus groot. Ik snap de vraag niet. Als je houdt van hobbezakken lekker doen toch. Of nog een maat kleiner.

Tja, dat is dus eigenlijk mijn vraag: moet ik nog een maat kleiner gaan bestellen (die er niet meer is)? Ik hoopte op ervaringsdeskundigen :)
Such fun!1
Op een knap model staat alles! Die is jong dus je vermoedt een tenger lijf onder dat mooie leuke koppie. Dus die kan een vuilniszak aantrekken en nog ziet ze er mooi uit.

Hoe hij een ander staat weet ik niet; een stylist / personal shopper is daar het beste in denk ik.

Linnen ziet er koel uit voor degenen die de stof eerder hebben aangehad maar het kreukt als een malle. Dat hoort ook zo trouwens.

Hij is vermoedelijk zo breed omdat de stof niet rekt. Dus hij zou niet fijn zitten als hij smaller was en pijnlijk gaan trekken bij je liezen en in je knieholten.

Ik ken kwaliteitslinnen als duur. Het materiaal kan schitterend staan als blazer. Daar zou ik eerder voor kiezen dan als broek.
Dan moet het maar zoals het kan
Goeie tip!
Such fun!1
Bij kleding geldt: bij twijfel niet doen
Nee idd. Hij gaat terug.
Such fun!1

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven