Wie heeft ook deze broek en valt ie bij jou ook zo groot??

woensdag 14 juni 2023 om 16:24
Intotheunknown schreef: ↑14-06-2023 16:13Heb hem zelf niet, maar aan de foto te zien hoort hij wel heel royaal te zittenzit hij bij jou ook zo? Of nog groter?
Ja, zo zit ie ook wel ongeveer, maar ik heb een maatje groter dan het model denk ik, maat M. Maar het voelt als een XL en zo ziet het er naar mijn mening ook uit

Such fun!1

woensdag 14 juni 2023 om 23:11
SunShine35 schreef: ↑14-06-2023 20:07Hij valt dus groot. Ik snap de vraag niet. Als je houdt van hobbezakken lekker doen toch. Of nog een maat kleiner.
Tja, dat is dus eigenlijk mijn vraag: moet ik nog een maat kleiner gaan bestellen (die er niet meer is)? Ik hoopte op ervaringsdeskundigen

Such fun!1
donderdag 15 juni 2023 om 06:53
Op een knap model staat alles! Die is jong dus je vermoedt een tenger lijf onder dat mooie leuke koppie. Dus die kan een vuilniszak aantrekken en nog ziet ze er mooi uit.
Hoe hij een ander staat weet ik niet; een stylist / personal shopper is daar het beste in denk ik.
Linnen ziet er koel uit voor degenen die de stof eerder hebben aangehad maar het kreukt als een malle. Dat hoort ook zo trouwens.
Hij is vermoedelijk zo breed omdat de stof niet rekt. Dus hij zou niet fijn zitten als hij smaller was en pijnlijk gaan trekken bij je liezen en in je knieholten.
Ik ken kwaliteitslinnen als duur. Het materiaal kan schitterend staan als blazer. Daar zou ik eerder voor kiezen dan als broek.
Hoe hij een ander staat weet ik niet; een stylist / personal shopper is daar het beste in denk ik.
Linnen ziet er koel uit voor degenen die de stof eerder hebben aangehad maar het kreukt als een malle. Dat hoort ook zo trouwens.
Hij is vermoedelijk zo breed omdat de stof niet rekt. Dus hij zou niet fijn zitten als hij smaller was en pijnlijk gaan trekken bij je liezen en in je knieholten.
Ik ken kwaliteitslinnen als duur. Het materiaal kan schitterend staan als blazer. Daar zou ik eerder voor kiezen dan als broek.
Dan moet het maar zoals het kan

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in