Wat doe jij vandaag? ☀️

01-05-2025 09:41 71 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben vrij, prachtig weer, maar ik kom niet echt tot een planning. Het liefst zou ik naar het strand gaan, maar geen zin in mega-drukte vandaag. Straks een stukje skeeleren door het park en verder weet ik het niet. Wie is vandaag ook vrij? En wie heeft zich vandaag ziek gemeld op het werk? 😉 Lees graag wat jullie allemaal gaan doen vandaag.

Mooie dag gewenst aan een ieder.. 🌼
Ik heb vanmiddag tentamen. Hopelijk is er een beetje airco.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.

Hannah Arendt
Gewoon aan het werk. Ben wel eerder klaar. Ga een stukje fietsen en dan hardlopen in de avond. In de middag ook nog een stukje lopen. Dus niets speciaals.
Ga lekker op een terras zitten met een boek en koffie / een ander drankje, eventueel ook lunchen. Daar vermaak ik me altijd prima mee!
Here am I in my little bubble
Werken en vanmiddag ziekenhuis. Baal want het is rustig op het werk.
Carpe Diem!
Om heel eerlijk te zijn is het wel een beetje te warm om echt actief iets te doen. Ik begin nu al te zweten.
Ik heb de middag vrij genomen. Ga lekker in de tuin genieten met een fijn boek!
Ik ben aan het werk vandaag, wel vanuit huis maar wel door tot 20.00. Daarna ga ik nog een wandeling maken en lekker op tijd m'n bed in. Morgen mag ik nml weer op tijd beginnen met werken.

Geniet van de zon degene die vrij zijn!
Alsof het de laatste zomerse dag van het jaar is... :roll:
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.

Hannah Arendt
Gewoon werken. Straks lekker 15 km hardlopen.

Voor mij zijn dit trouwens geen temperaturen waarop het te warm is om
Iets te doen. Gewoon heerlijk.
Hier ook een vrije dag, heb mijn eerste uurtjes werken in de tuin er al opzitten. Ga zo nog even verder, maar rond 11.00 wordt het me echt te heet pal in de zon. Verder vandaag op de planning: wasje draaien en lekker buiten drogen, boodschappen doen en eten koken, en verder met een deken haken van restjes blauw, wit en groen garen. Misschien nog naar de markt zometeen. Ik vermaak me wel! Vind die lange zonnige dagen heerlijk, krijg er veel energie van.
Als ik dichter bij zee zou wonen, wist ik het wel, een fijne strandwandeling en schelpen zoeken, haha.
Maar Twente is wat ver voor alleen een strandwandeling. Geniet van je vrije dag!
Vandaag is m'n eerste werkloosheidsdag.. Ik ga m'n nieuwe rijbewijs ophalen bij het gemeentehuis, een geleend item terugbrengen naar een vriend, naar de derde bijeenkomst stoppen-met-roken-club en daarna (stiekem) m'n aller-laatste(n) sigaretten roken en wijn drinken in de tuin met een vriendin :-)
Gisteravond uit Spanje teruggekomen. Ik ben nog vrij tot en met maandag. Vandaag relaxen in de tuin op de tuinbank. Ik ga zo een nieuw boek halen van Lars Kepler en daar alvast mee beginnen.
Nog een was draaien en thats it.
Zoon heeft het huis schoner gemaakt dan man en ik het hebben achtergelaten (zijn woorden 😅 het was schoon toen we weg gingen maar zoon heeft de dag dat we terugkwamen nog een keer helemaal schoongemaakt) dus
In huis hoeven we vandaag niks te doen. Kortom, lekker genieten vandaag.
Werken, maar vanaf morgen vakantie en gaan we naar Griekeland.

Ik klaag dus niet.
werken, en ik gok de middag vrij nemen
Ik ben met pensioen dus elke dag vrij. Nu bezig om mijn balkon zomerklaar te maken. Eerst de oude aarde en plantjes afvoeren en daarna naar het tuincentrum voor nieuwe bloemetjes... Zin an
Laat je innerlijke tokkie stralen (gepikt met toestemming van Explorista)
Larosa schreef:
01-05-2025 09:41
En wie heeft zich vandaag ziek gemeld op het werk? 😉
Waarom vind jij het blijkbaar vanzelfsprekend dat er mensen zijn die zich ziek melden bij mooi weer?
Doe je dat zelf ook wanneer je geen vrij hebt?

Ik doe wat ik anders ook doe, alleen dan afgewisseld met af en toe een pauze met een boek in de tuin.
Dit is nog geen warmte waarbij de dagelijkse bezigheden aangepast moeten worden en de zomer is nog lang genoeg om nu niet opeens per se hysterisch te moeten genieten van de zonnige dag.
Ik heb vakantie (onderwijs)

Ik ben begonnen met zwemmen, zit nu met thee in de tuin, ga straks in de voortuin (in de schaduw) aan de slag om het netjes te maken.

Vanavond buiten gourmetten, ik weiger om dat binnen te doen, dus doen we dat zelden.
Solomio schreef:
01-05-2025 10:01
Alsof het de laatste zomerse dag van het jaar is... :roll:

Nee, de eerste, is toch prima om daarvan te genieten als je er van houdt?
Speculaastaart schreef:
01-05-2025 10:40
Nee, de eerste, is toch prima om daarvan te genieten als je er van houdt?
Absoluut, maar geen reden om je ziek te melden.
Ik werk niet meer, vanmorgen boodschappen gedaan, gewandeld ,eten voorbereid en verder met een boek in de tuin.
Nog niet zo heel lang gestopt met werken en na een periode van wennen en werk missen nu aanbeland in de periode :wat heerlijk dat niets meer moet (ik geniet enorm en dit weer is een cadeautje)
Felidaez schreef:
01-05-2025 10:42
Absoluut, maar geen reden om je ziek te melden.

Geen enkele zomerse dag is een reden om je ziek te melden natuurlijk. Maar ik snap wel de vraag wat anderen van doen om er van te genieten.
Met de jongens naar de speeltuin. Zand en water!
Decrypting life one day at the time
Ik werk thuis, maar heb het heel rustig wegens 1 mei (ik werk internationaal en bijna iedereen is vrij) dus ik forum wat tussendoor en ga zo even lekker in de zon een kopje koffie drinken. Moet kunnen af en toe. Heerlijk zo. Morgen ben ik vrij, dus ik bouw rustig af ;-)
Volgende week er weer vol tegenaan.

Aan het einde van de middag nog even snel een boodschap doen, want ik had me misgerekend en heb geen groente meer voor vanavond...
wil vanavond sporten en meer staat er niet op de planning.
De vanzelfsprekendheid waarmee er van uit wordt gegaan dat mensen dit weer fijn vinden en ervan genieten. En zich zelfs ziek zouden melden. Doe even normaal zeg.
Echt ik vind dit kutweer. En ja ik ben vrij. Maar ik heb dan dus liever bewolking of regen in plaats van deze klote hitte.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven