Winkelen in Den Bosch?
zondag 3 januari 2016 om 12:22
Hello ladies
Ik wil heel graag as woensdag een dagje gaan shoppen met mijn moeder en ik heb wel eens ergens gehoord dat Den Bosch een leuke stad is om te winkelen! Iemand ervaring? Is het echt leuk daar? Als ik ga winkelen kom ik doorgaans niet verder dan Utrecht of Amsterdam, dus ik ben wel aan vernieuwing toe! Andere winkeltips zijn natuurlijk ook welkom! We trekken er lekker een dagje voor uit.
Liefs,
Flygirl
Ik wil heel graag as woensdag een dagje gaan shoppen met mijn moeder en ik heb wel eens ergens gehoord dat Den Bosch een leuke stad is om te winkelen! Iemand ervaring? Is het echt leuk daar? Als ik ga winkelen kom ik doorgaans niet verder dan Utrecht of Amsterdam, dus ik ben wel aan vernieuwing toe! Andere winkeltips zijn natuurlijk ook welkom! We trekken er lekker een dagje voor uit.
Liefs,
Flygirl
zondag 3 januari 2016 om 12:30
zondag 3 januari 2016 om 12:34
Den bosch is wel leuk! Vond het een gezellige stad. Persoonlijk vind ik Eindhoven wel nog wat leuker als winkelstad daar zit ook een primark haha! En als het niet te ver is, Wijnegem! Dat is bij Antwerpen en is een heel groot winkelcentrum met gratis parkeren, overal leuke restaurantjes om te lunchen en dineren en veel leuke winkels (vind ik dan). Het is daar nu solden, ga er zelf vrijdag heen. Echt een plek waar je de hele dag zoet bent. Wij vertrekken meestal rond een uur of half 10 en komen zo'n 12 uur laten weer thuis we dineren altijd daar, heel gezellig vind ik het.
zondag 3 januari 2016 om 13:51
DIT is super ja.
Pink Lemon ..oude muffin en keihard broodje. Toen was ik wel klaar.
Voltaire zit bij Pink Lemon naar links..dys richting DIT en dan 1e rechts (hoek stripwinkel).
Naast de italiaan en in zelfde straat als RupsjeNooitgenoeg. Kinderboekenwinkel...
Kan nooit onthouden welke straat dat is..
Pink Lemon ..oude muffin en keihard broodje. Toen was ik wel klaar.
Voltaire zit bij Pink Lemon naar links..dys richting DIT en dan 1e rechts (hoek stripwinkel).
Naast de italiaan en in zelfde straat als RupsjeNooitgenoeg. Kinderboekenwinkel...
Kan nooit onthouden welke straat dat is..
zondag 3 januari 2016 om 14:17
zondag 3 januari 2016 om 14:20
Wauw wat een reacties, bedankt meiden!
Den Bosch klinkt erg leuk!! Beetje vergelijkbaar qua grootte met Utrecht dat iemand weet? Is Eindhoven groter/leuker naar jullie mening? Ik heb echt alleen nog maar ooit in Maastricht geshopt, dat vond ik het einde! Is wel heel ver vanaf Utrecht voor mij dus dat gaat m woensdag even niet worden
Den Bosch klinkt erg leuk!! Beetje vergelijkbaar qua grootte met Utrecht dat iemand weet? Is Eindhoven groter/leuker naar jullie mening? Ik heb echt alleen nog maar ooit in Maastricht geshopt, dat vond ik het einde! Is wel heel ver vanaf Utrecht voor mij dus dat gaat m woensdag even niet worden
zondag 3 januari 2016 om 15:09
zondag 3 januari 2016 om 15:15
zondag 3 januari 2016 om 15:16
Den Bosch is een mooie, gezellige stad. Veel leuke eettentjes en door de sfeer is het al leuk om daar rond te lopen. Wil je echter met 10 tassen kleding thuis komen, is mijn voorkeur Eindhoven. Eindhoven is minder sfeer en gezelligheid qua stad, maar je kunt daar echt winkel in, winkel uit. En in Den Bosch is het net allemaal wat verder uit elkaar. En wat Bree ook al zegt, in Eindhoven heb je de Primark! Maar daar moet je van houden
Aanvulling, ik ga in januari een weekendje naar Utrecht incl. musical, maar we hebben besloten om zondags terug te gaan richting Eindhoven om daar te winkelen. Dat zegt misschien ook wel genoeg.
Aanvulling, ik ga in januari een weekendje naar Utrecht incl. musical, maar we hebben besloten om zondags terug te gaan richting Eindhoven om daar te winkelen. Dat zegt misschien ook wel genoeg.
zondag 3 januari 2016 om 18:42
Thanks ladies, ook voor de eetspots!!! Hmm Eindhoven klinkt ook heel erg leuk zeg. Wat lastig! Ik ben laatst in Amsterdam totaal niet geslaagd voor kleding. Je kon over de hoofden lopen; massatoerisme en uiterverkoop en alleen maar troep in de winkels. Ik twijfel echt een beetje of ik nou naar Eindhoven of Den Bosch moet gaan...