winter/ski jas
donderdag 24 januari 2013 om 11:43
donderdag 24 januari 2013 om 11:44
Kan je ze niet huren daar? Dat kan bij sommige indoor banen.
En anders misschien van iemand lenen?
Anders Perry Sport, daar is het nu 70% korting zag ik. Of misschien hebben meer sportzaken nu al wel korting? Alhoewel, ik was vrijdag bij Intersport en daar was geloof ik nog geen uitverkoop...
En anders misschien van iemand lenen?
Anders Perry Sport, daar is het nu 70% korting zag ik. Of misschien hebben meer sportzaken nu al wel korting? Alhoewel, ik was vrijdag bij Intersport en daar was geloof ik nog geen uitverkoop...
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
donderdag 24 januari 2013 om 11:45
Marktplaats zou ik doen als het voor 1 dagje is. Toevallig zelf net mijn jas verkocht, want ik ben erg afgevallen. Voor 10 of 20 euro kun je soms een zo goed als nieuwe op de kop tikken. Die van mij is een loeidure van Salomon en heeft nieuw meer dan 300 gekost, maar gaat nu voor 25 weg (wel 5 of 6 jaar mee gedaan), maar als je een van een goedkoper merk neemt ben je misschien voor een tientje al klaar. Lenen lijkt me ook een goede optie voor 1 dag inderdaad. En anders zou ik het gewoon met je normale winterjas doen hoor. Of heb je een hele lange?
donderdag 24 januari 2013 om 11:52
Markplaats heb ik gekeken en staat in mijn omgeving niet zo veel bijzonders. mijn eigen winterjas wil ik niet gebruiken want ben bang dat als ik een keer onderuit ga hij kapot gaat... Ik weet voor indoor niet goed of echt een ski jas nodig is, of andere dingen ook mogelijk zijn? Heb nl. nog nooit indoor zoiets gedaan
donderdag 24 januari 2013 om 11:54
Het is wel gewoon koud, dus een warme winterjas is genoeg. Het hoeft niet direct een skijas te zijn. Het enige grote voordeel daarvan vind ik dat er een sneeuwvanger inzit.
Als je gewone winterjas niet al te lang is, zou ik die gewoon gebruiken. Ik heb in alle jaren skieen nog nooit een jas kapot gemaakt daardoor.
Als je gewone winterjas niet al te lang is, zou ik die gewoon gebruiken. Ik heb in alle jaren skieen nog nooit een jas kapot gemaakt daardoor.
donderdag 24 januari 2013 om 12:00
quote:Katherina schreef op 24 januari 2013 @ 11:54:
Het is wel gewoon koud, dus een warme winterjas is genoeg. Het hoeft niet direct een skijas te zijn. Het enige grote voordeel daarvan vind ik dat er een sneeuwvanger inzit.
Inderdaad, het is er koud maar staat geen wind. Ik heb binnen de kortste keren het zweet op mijn rug staan, heb regelmatig geskied met alleen een trui aan.
Als je maar 1x gaat zou ik gewoon een jas lenen van iemand, lekker boeiend als hij niet in de modekleur is of wat te groot.
Inderdaad, het is er koud maar staat geen wind. Ik heb binnen de kortste keren het zweet op mijn rug staan, heb regelmatig geskied met alleen een trui aan.
Als je maar 1x gaat zou ik gewoon een jas lenen van iemand, lekker boeiend als hij niet in de modekleur is of wat te groot.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 24 januari 2013 om 12:16
donderdag 24 januari 2013 om 12:23
quote:stefanieeee schreef op 24 januari 2013 @ 12:16:
daar huren kan wel, maar ik vind dat niet zo fris (ja ik kan zeuren i know..... )
Het gaat om één of een paar uurtjes. Je trekt er een shirt onder aan.
Als je niet van plan bent om het vaker te doen, zou ik er geen jas voor gaan kopen.
daar huren kan wel, maar ik vind dat niet zo fris (ja ik kan zeuren i know..... )
Het gaat om één of een paar uurtjes. Je trekt er een shirt onder aan.
Als je niet van plan bent om het vaker te doen, zou ik er geen jas voor gaan kopen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 24 januari 2013 om 12:28
dat is wel zo.. en kans is er dat ik volgend jaar wel weer echt ga wintersporten. Had bij H&M wel een broek op de kop kunnen tikken maar nog geen jas, en wil sowieso geen dure jas ervoor kopen (ook niet als ik volgend jaar wel echt op wintersport ga).
Maar kan idd altijd nog huren en dan volgend jaar een jas kopen, het is nu maar idd voor 2 uurtjes skien. Had een bon via vakantieveiligen, daar zit de huur van materiaal bij in dus dat scheelt.
Maar kan idd altijd nog huren en dan volgend jaar een jas kopen, het is nu maar idd voor 2 uurtjes skien. Had een bon via vakantieveiligen, daar zit de huur van materiaal bij in dus dat scheelt.
donderdag 24 januari 2013 om 13:03
Zoals de anderen ook al zeggen. Neem iets wat er op lijkt.
Wel belangrijk zijn goede handschoenen voor als je valt zodat je handen niet open gesneden worden door de ski's. En als je dan gewoon een paar leren handschoenen aan hebt dan scheelt dat. Hoeft niet duur te zijn, maar een extra laag dat is altijd minder huidschade als het fout gaat.
Ik ken iemand die zweert bij skiën in een jeans. Heeft een skibroek gehad, maar na een dag deed hij toch zijn spijkerbroek weer aan. Een gewoon makkelijke broek met daaronder eventueel een legging dat is ook goed. Je moet wel makkelijk kunnen bewegen.
Wel belangrijk zijn goede handschoenen voor als je valt zodat je handen niet open gesneden worden door de ski's. En als je dan gewoon een paar leren handschoenen aan hebt dan scheelt dat. Hoeft niet duur te zijn, maar een extra laag dat is altijd minder huidschade als het fout gaat.
Ik ken iemand die zweert bij skiën in een jeans. Heeft een skibroek gehad, maar na een dag deed hij toch zijn spijkerbroek weer aan. Een gewoon makkelijke broek met daaronder eventueel een legging dat is ook goed. Je moet wel makkelijk kunnen bewegen.
donderdag 24 januari 2013 om 13:16
Het is een indoorbaan, geen wind idd en geen neerslag. Een ski jas is niet perse nodig. Waarom zou je gewone jas kapot gaan als je valt? Ik heb nog nooit meegemaakt dat er een jas kapot ging (zelfs met m'n jaszak ooit aan een ankerlift blijven hangen en de jas ging niet kapot).
Maar een shirt met lange mouwen en een dikke fleecetrui met sjaal kan ook of een dikke wollen trui.
Edit: Als je dan toch nog een broek en/of jas wil zou je bij scapino kunnen kijken. Zij hebben in de uitverkoop ski kleding voor heel weinig. Online hebben ze nog sale, het is de moeilt waard om in de winkel te kijken of daar nog iets hangt.
Maar een shirt met lange mouwen en een dikke fleecetrui met sjaal kan ook of een dikke wollen trui.
Edit: Als je dan toch nog een broek en/of jas wil zou je bij scapino kunnen kijken. Zij hebben in de uitverkoop ski kleding voor heel weinig. Online hebben ze nog sale, het is de moeilt waard om in de winkel te kijken of daar nog iets hangt.