Mode & Beauty alle pijlers

Winterjas voor spekarmen

10-12-2021 19:03 23 berichten
Ik moet een nieuwe winterjas. Liefst een wollen mantel,in elk geval geen sportief model. Maar ik heb spekarmen, dus mijn bovenarmen passen niet in elke jas. Een maat groter is geen oplossing, tijdelijk stoppen met eten ook niet. Mijn huidige winterjas is van een winkel die failliet is, dus ik zoek elders een goede, ruim bemouwde jas in maat 48. Heeft iemand een goede tip, liefst uit eigen ervaring?
Heb je al eens bij BonPrix gekeken? Ik heb daar vorig jaar een mooie lange mantel gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Veel oversized jassen dit jaar, misschien dat de mouwen dan ook wat ruimer zijn?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
takkentrol schreef:
10-12-2021 19:23
Heb je al eens bij BonPrix gekeken? Ik heb daar vorig jaar een mooie lange mantel gekocht.
Denk dat veel winterjassen daar al uitverkocht zijn nu.
Zoiets ziet er wel ruim uit

Afbeelding

Oh, geen wol.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mart Visser heeft wollen mantels, ook in maat 48.
Ik heb deze jas besteld en weer teruggestuurd.
Valt echt supergroot.

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0992559002.html
Nouschi schreef:
10-12-2021 19:25
Veel oversized jassen dit jaar, misschien dat de mouwen dan ook wat ruimer zijn?
Denk ik wel. Maar ik ben al best een molenpaard (wel een heel mooi molenpaard natuurlijk) en met een oversized jas ben ik helemaal zo groot.
Wol is geen must hoor, maar ik wil geen Gaastra-type.
Bij Bonprix heb ik jaren geleden slechte ervaringen gehad, maar misschien toch nog een keer kijken.
Star⁴ schreef:
10-12-2021 19:34
Mart Visser heeft wollen mantels, ook in maat 48.
Oh, die paarse is schitterend!
cuculuscanorus schreef:
10-12-2021 19:36
Denk ik wel. Maar ik ben al best een molenpaard (wel een heel mooi molenpaard natuurlijk) en met een oversized jas ben ik helemaal zo groot.
Wol is geen must hoor, maar ik wil geen Gaastra-type.
Bij Bonprix heb ik jaren geleden slechte ervaringen gehad, maar misschien toch nog een keer kijken.
O dan moet je gewoon bij H&M kijken. Dit soort:

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0972307005.html
cuculuscanorus schreef:
10-12-2021 19:37
Oh, die paarse is schitterend!
O het is een welke kleur zie jij jas! Hij is blauw :P
Star⁴ schreef:
10-12-2021 19:38
O dan moet je gewoon bij H&M kijken. Dit soort:

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0972307005.html
Ja, perfect! Misschien dan maar gewoon op de gok bestellen.
Dochter heeft ook een mantel van H&M, en die valt ruim.

Afbeelding
Mooi! Ik was een beetje huiverig voor h&m, maar ik lees overal dat hun grote maten echt gewoon grote maten zijn. Dus dat is leuk.
https://topvintage.nl/nl/kleding/jassen

Ik ben verliefd op de "Pearl Coat", maar ik heb al twee wintermantels.

Topvintage geeft altijd een goede omschrijving hoe het model van de kleding valt. Tot nu toe klopte die elke keer.

Mijn probleemgebied qua kledingmaat zijn mijn borsten, maar als iets wat krap valt dan protesteren mijn armen ook altijd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
TopVintage is wel weer klaar hoor.
Star⁴ schreef:
11-12-2021 08:29
TopVintage is wel weer klaar hoor.
Nou inderdaad. Wordt werkelijk in ieder topic aangeraden, terwijl ik nog nooit iemand ermee op straat heb zien lopen. Misschien daarom ook wel, probeert de eigenaar het te pluggen op Viva forum omdat niemand het koopt :-D
bint-el-nas wijzigde dit bericht op 11-12-2021 08:38
Reden: Spelfoutje
0.30% gewijzigd
You’re not ugly, you’re just not your type
Ik heb de pauwenjurk, een bordeauxrode jurk, schattige sokjes, een losse "bont"kraag en een jaren '20 mutsje bij Topvintage gekocht. Voor gekleurde petticoats ga ik ook naar Topvintage.

Verder koop ik graag swingdresses, bijvoorbeeld van Hearts&Roses. Die kan ik gelukkig gewoon bij Simsalabim in Groningen kopen.

Voor dagelijks gebruik dragen zoon en ik graag shirts van Large. Gewoon op een spijkerbroek.

's Zomers draag ik het liefst de viscose jurken van "IzNaiz", een prinsessenlijn met kleurige prints. Daarvoor moet ik gek genoeg naar de galajurkenwinkel in Groningen, Catwalk.

De jurken die ik tot nu toe bij Topvintage (lees: de afgelopen twee maanden, ik ben sinds kort klant) heb gekocht zijn dikkere jurken voor de winter.
Bint-el-nas schreef:
11-12-2021 08:37
Nou inderdaad. Wordt werkelijk in ieder topic aangeraden, terwijl ik nog nooit iemand ermee op straat heb zien lopen. Misschien daarom ook wel, probeert de eigenaar het te pluggen op Viva forum omdat niemand het koopt :-D
Haha ik dacht het ook al maar wilde het niet zeggen. Al sinds jaar en dag wordt dat hier overal voor aangeraden. Als het je smaak is, prima. Maar TO vraagt om zoiets anders imo.
Snoesje666 schreef:
10-12-2021 20:44
https://topvintage.nl/nl/kleding/jassen

Ik ben verliefd op de "Pearl Coat", maar ik heb al twee wintermantels.

Topvintage geeft altijd een goede omschrijving hoe het model van de kleding valt. Tot nu toe klopte die elke keer.

Mijn probleemgebied qua kledingmaat zijn mijn borsten, maar als iets wat krap valt dan protesteren mijn armen ook altijd.
Ja lekker, nu wil ik die blazer. Ik vind he alleen mega veel geld.
Ik vind hem ook duur.

Gisteren heb ik de kapstok in de hal leeggeruimd en ik heb écht genoeg jassen.
Heb er vorig jaar eentje bij Esprit gekocht, is nog een optie? Ze hebben tegenwoordig ook grotere maten
Nouschi schreef:
10-12-2021 19:44
Dochter heeft ook een mantel van H&M, en die valt ruim.

Afbeelding
Mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven