Mode & Beauty alle pijlers

Winterjas

20-10-2010 09:22 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben nog steeds op zoek naar een leuke warme winterjas maar, heb er nog niet echt een gevonden waar ik wild van wordt,

jasjes met bontkraag vind ik wel erg leuk maar, daar loopt de halve stad al mee..

Hebben jullie al je winterjas gevonden? of tips waar een leuke te vinden?
Ik heb een heel mooi donsjack gekocht van Gaastra.

Lekker dik en mooi getailleerd.

Maar daar moet je wel van houden.

Was moeilijk dit jaar, maar uiteindelijk wel gelukt.
Ik heb de mijne op marktplaats gekocht van didi zo'n ballonjas! Supergaaf!

Heb wel een mooie halflange donsjas voor je te koop in champagne/cognackleur van Ralp Lauren.
Ik heb ook nog wel wat gaastrajassen te koop voor je..

1tje met bont

1 knalrode

heb ze vorig jaar gekocht en ben er alweer op uitgekeken..al moet ik zeggen": ze zijn superwarm!!
Mangooo!
He geen engelen bont kraagje in je jas?
http://www.gaastraproshop ... -Women-Jacket-Green.aspx#

Deze vind ik leuk!
Ik heb mijn winterjas vorig jaar in maart in de uitverkoop gekocht. Bovendien was hij toen al niet echt nodig, ik heb zo'n vijf functionele winterjassen
http://www.gaastraproshop ... -Women-Jacket-Black.aspx#

of deze, maar het echte bont eraan is minder!!
quote:flatscreen schreef op 20 oktober 2010 @ 09:57:

http://www.gaastraproshop ... -Women-Jacket-Black.aspx#

of deze, maar het echte bont eraan is minder!!wat een leuke jassen..deze had ik nog niet gezien..jammer van het bont inderdaad..maar gaastrajassen zijn gewoon goed voor het geld..je geeft wat uit maar je hebt het niet meer koud!!
Ze zijn wel prijzig, slik....maar errug leuk!

Helaas ben ik ook de trotse bezitster van heel veel winterjassen en heb ik er eeeeigenlijk geen nodig.
Die van vorig jaar doet het nog prima: zwart wol, heuplengte, grote kraag. Was 20 euro in de uitverkoop. Hij is niet heel erg warm maar met een dikke trui eronder is dat ook weer opgelost.
Even zoeken binnen dit forum en dan vind je talloze topics over dit onderwerp.

Toevallig zag ik gisteren dat er online bij de Bijenkorf wat jassen staan die lekker zijn afgeprijsd. Daar zag ik ook een jas hangen van G-star, maar reclame op de mouw en kleur zijn het niet. Model is mooi. Heb nu een wintersportjas die er op lijkt gekocht, maar dan in een gewone kleur en zonder zichtbare merk-labels. Heerlijk licht en praktisch.

Ik heb er een ook van de C&A, maar die kan nog terug. Is een licht getailleerd model tot net over de heupen, maar zit niet te strak. Heeft een leuke kraag en ik ben al een paar keer even opnieuw naar binnen gelopen om te zien of de rekken niet helemaal vol hangen ermee. Want dan gaat hij zeker terug. (Bij Wehkamp heb ik deze niet gezien of hij ging hard.)
Holy f***, wat een spuuglelijke jassen kan je kopen voor bijna 400(!) euro. Model Michelinmannetje, daarvoor moet je zelf toch echt een engelachtig streepje zijn.
Gaastra is toch zo'n zeilkakkers merk? brrr
Verschrikkelijk die bontkragen overal; ik zie steeds konijnen en wasberen voor me als ik, vooral tieners, met die jassen zie lopen.

(Over het algemeen ook lelijke jassen trouwens, maar goed)
http://www.winterjassen-w ... -jas-winterjas-13174.html

Ik heb deze winterjas van Dept online gekocht. Ik had hem bij The Company gezien maar daar hadden ze m'n maat niet meer, dus op de gok een maat groter besteld. Hij is in het echt donkerder dan op de foto, ik vind hem erg leuk én apart. En hij paste gelukkig!
Ook ik wil een nieuwe korte winterjas (tot op m'n kont). Vind het tot nou toe wat tegenvallen wat ik in de winkels gezien heb.

Ik heb net ook op de site van de bijenkorf gekeken. Inderdaad veel leuke jassen maar helaas wel erg duur...

Ook even een rondje gedaan op marktplaats, valt me ook niet tegen moet ik zeggen. Maar het blijft een gok natuurlijk..
quote:DeKenau schreef op 20 oktober 2010 @ 11:44:

Gaastra is toch zo'n zeilkakkers merk? brrrAch...
Ik heb een wollen jas van mexx gekocht, deze:

Mantel - Mexx

Hij lijkt wat glimmend op dit plaatje, maar dat is gelukkig niet zo . Gewoon zwart wol met grijze boorden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven