Mode & Beauty alle pijlers

Wélke Primark heeft de grootste kinderafdeling?

23-02-2020 10:48 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Zoals de titel al zegt, vraag ik me af bij welke Primark je de meeste keuze in kinderkleding hebt. Nederland of België maakt niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Primark verkoopt todden en vodden van slechte kwaliteit. Ga liever naar een goede winkel.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
23-02-2020 10:51
Primark verkoopt todden en vodden van slechte kwaliteit. Ga liever naar een goede winkel.
:facepalm: Dat is niet TO’s vraag. Ik koop altijd bij de primark en dingen gaan bij mij jaaaaren mee. En buiten dat hebben kinderen kleding toch maar eventjes aan. Helaas geen antwoord op je vraag TO.
In Amsterdam zit de grootste Primark heb ik begrepen . Ik denk dat je daar dan moet zijn.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
23-02-2020 10:51
Primark verkoopt todden en vodden van slechte kwaliteit. Ga liever naar een goede winkel.
Dat was de vraag niet. Daarnaast is de kinderkleding van Primark van prima kwaliteit voor zolang ze het aan hebben. En scheelt een hoop.

Ik weet niet waar het grootste is maar wel dat hier in Enschede het niet zo groot is. Deze zou ik iig niet speciaal voor rijden.
-Wit beyond measure is man's greatest treasure.-
Rowena Ravenclaw
Alle reacties Link kopieren
Amsterdam is de grootste. Pas nog geweest. Meen 6 of 7 verdiepingen.

Ze hebben leuk spul daar. Niets mis mee.
Alle reacties Link kopieren
De hele Primark is een kinderafdeling. Als je tenminste bedoelt: kleding gemaakt door kinderen.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
23-02-2020 10:51
Primark verkoopt todden en vodden van slechte kwaliteit. Ga liever naar een goede winkel.
Dat valt reuze mee, die paar keer dat ik er wat gekocht heb was het prima te doen. Ik heb duurdere dingen die minder lang meegaan.
Almere heeft zo ongeveer de hele bovenetage voor de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
23-02-2020 11:08
Dat valt reuze mee, die paar keer dat ik er wat gekocht heb was het prima te doen. Ik heb duurdere dingen die minder lang meegaan.
Ik ben er één keer binnen geweest omdat een vriendin daar graag wilde rondkijken. Slechte stoffen, slecht afgewerkte kledingstukken (niets is behoorlijk gezoomd of afgewerkt, allemaal hooguit gelockt), slechte verwerking van stoffen met prints zodat de prints op de naden niet aansluiten, enz. Veel kunstvezel van goedkope kwaliteit, geen enkel kledingstuk is behoorlijk gevoerd. Mijn winkel is het niet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
23-02-2020 11:12
Ik ben er één keer binnen geweest omdat een vriendin daar graag wilde rondkijken. Slechte stoffen, slecht afgewerkte kledingstukken (niets is behoorlijk gezoomd of afgewerkt, allemaal hooguit gelockt), slechte verwerking van stoffen met prints zodat de prints op de naden niet aansluiten, enz. Veel kunstvezel van goedkope kwaliteit, geen enkel kledingstuk is behoorlijk gevoerd. Mijn winkel is het niet.
To heeft gewoon zin om naar de Primark te gaan meer niet.
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogels55 schreef:
23-02-2020 11:05
Amsterdam is de grootste. Pas nog geweest. Meen 6 of 7 verdiepingen.

Ze hebben leuk spul daar. Niets mis mee.
Nou?
https://rankabrand.nl/modeketens/Primark

Wel wat mis mee, maar daar kies je voor.
Als je keuze hebt om ergens anders te shoppen, zou je dat kunnen doen.
Maar ik begrijp dat dat er voor sommige mensen niet inzit en dat het sommige mensen ook niet interesseert.
Maar om te zeggen: niets mis mee...
Wat eten we vanavond?
makreel schreef:
23-02-2020 11:13
Nou?
https://rankabrand.nl/modeketens/Primark

Wel wat mis mee, maar daar kies je voor.
Als je keuze hebt om ergens anders te shoppen, zou je dat kunnen doen.
Maar ik begrijp dat dat er voor sommige mensen niet inzit en dat het sommige mensen ook niet interesseert.
Maar om te zeggen: niets mis mee...
TO wil shoppen in de Primark.
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
23-02-2020 11:06
De hele Primark is een kinderafdeling. Als je tenminste bedoelt: kleding gemaakt door kinderen.
Ja dit
.
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
23-02-2020 11:13
To heeft gewoon zin om naar de Primark te gaan meer niet.
Vooral doen, maar ik snap niet waarom mensen bereid zijn uren in de auto te gaan zitten om naar de Primark te gaan. Want zo bijzonder is die winkel niet, gewoon een goedkope kledingwinkel met kleding van inferieure kwaliteit. Waarom zou je daar uren voor gaan rijden alsof het een bijzonderheid is?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alsof iemand alle Primarks in Nederland en België bezocht heeft en je dit kan vertellen...
TO bij de Primarks die ik gezien heb is de meisjeskledingafdeling wel veel groter en beter dan van de jongens. Voor de jongens is er vaak een erg beperkt aanbod. Verder hebben ze volgens mij allemaal wel een grote kinderkledingafdeling dus ik zou geen uuuuren gaan rijden voor een andere Primark als het meer van hetzelfde is als een Primark dichterbij.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
23-02-2020 11:17
Vooral doen, maar ik snap niet waarom mensen bereid zijn uren in de auto te gaan zitten om naar de Primark te gaan. Want zo bijzonder is die winkel niet, gewoon een goedkope kledingwinkel met kleding van inferieure kwaliteit. Waarom zou je daar uren voor gaan rijden alsof het een bijzonderheid is?
Ik snap best dat je daar shopt als je het niet breed hebt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties! Mijn winkel zal het ook nooit worden, ik hou niet van dat soort winkels, maar met dochter die er heel graag een keer heen wil, ga ik voor een keertje overstag. We gaan in de vakantie een dagje Amsterdam doen en na het shoppen er nog iets leuks van maken daar!
pejeka schreef:
23-02-2020 11:17
Vooral doen, maar ik snap niet waarom mensen bereid zijn uren in de auto te gaan zitten om naar de Primark te gaan. Want zo bijzonder is die winkel niet, gewoon een goedkope kledingwinkel met kleding van inferieure kwaliteit. Waarom zou je daar uren voor gaan rijden alsof het een bijzonderheid is?
Ja ja we weten je mening onderhand wel. Fijn dat jij geld hebt voor duurzame handgemaakte fair trade kleding en dit aan de hele wereld wil verkondigen. Laat mensen toch gewoon. Die winkel bestaat niet voor niks nog steeds. Blijkbaar trekt het veel mensen en zijn veel mensen dus ook tevreden over wat ze kopen.
Alle reacties Link kopieren
Amsterdam heeft de flagshipstore, op het Damrak.
De grootste van Nederland, met de gehele collectie.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
pejeka schreef:
23-02-2020 11:12
Ik ben er één keer binnen geweest omdat een vriendin daar graag wilde rondkijken. Slechte stoffen, slecht afgewerkte kledingstukken (niets is behoorlijk gezoomd of afgewerkt, allemaal hooguit gelockt), slechte verwerking van stoffen met prints zodat de prints op de naden niet aansluiten, enz. Veel kunstvezel van goedkope kwaliteit, geen enkel kledingstuk is behoorlijk gevoerd. Mijn winkel is het niet.

Dit klopt ook wel, maar als het om kinderkleren gaat is dat toch niet belangrijk? Kinderen dragen kleding maar kort, groeien nog volop en dan is deze kleding prima. Kleding van zeeman, wibra, Terstal, kik etc is kwalitatief echt niet beter en vaak al duurder.
En bovendien kun je niet in iemand anders portemonnee kijken, laat ieder zij. Eigen keuzes maken zeg.
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
23-02-2020 11:13
Nou?
https://rankabrand.nl/modeketens/Primark

Wel wat mis mee, maar daar kies je voor.
Als je keuze hebt om ergens anders te shoppen, zou je dat kunnen doen.
Maar ik begrijp dat dat er voor sommige mensen niet inzit en dat het sommige mensen ook niet interesseert.
Maar om te zeggen: niets mis mee...
Waarom moeten mensen toch altijd dit soort gezeik erbij halen als het over de Primark gaat?
Ga lekker ergens de moraalridder uithangen. Dit was to vraag toch niet?

Of kom je deze link ook plakken bij topics over dure kleding? Dior, LV, Levi enz enz.
Zat winkels die duur spul verkopen waar wat mis mee is. Maar daar hoor je nou nooit iemand die soort dingen roepen.


Primark is gewoon niet de beste kwaliteit, niet de mooiste stoffen en massa productie. Daar komt de prijs weg. Niet van kinderhandjes.
-Wit beyond measure is man's greatest treasure.-
Rowena Ravenclaw
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
23-02-2020 11:12
Ik ben er één keer binnen geweest omdat een vriendin daar graag wilde rondkijken. Slechte stoffen, slecht afgewerkte kledingstukken (niets is behoorlijk gezoomd of afgewerkt, allemaal hooguit gelockt), slechte verwerking van stoffen met prints zodat de prints op de naden niet aansluiten, enz. Veel kunstvezel van goedkope kwaliteit, geen enkel kledingstuk is behoorlijk gevoerd. Mijn winkel is het niet.
Wat maakt dat uit allemaal voor to. Niets.
Je overdrijft heel erg.
Alle reacties Link kopieren
RavenclawLady schreef:
23-02-2020 12:24
Waarom moeten mensen toch altijd dit soort gezeik erbij halen als het over de Primark gaat?
Ga lekker ergens de moraalridder uithangen. Dit was to vraag toch niet?

Of kom je deze link ook plakken bij topics over dure kleding? Dior, LV, Levi enz enz.
Zat winkels die duur spul verkopen waar wat mis mee is. Maar daar hoor je nou nooit iemand die soort dingen roepen.


Primark is gewoon niet de beste kwaliteit, niet de mooiste stoffen en massa productie. Daar komt de prijs weg. Niet van kinderhandjes.
+1
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven